جاباما
۷۸۸۸۰۷
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

افشاگری ظریف از اتفاقات پشت پرده تیم‌ ملی

بازیکن سابق تیم ملی والیبال به بهانه پست تند سعید معروف از برخی اتفاقات سال های اخیر در تیم ملی پرده برداشته است.

ورزش سه: پست تند و توهین آمیز سعید معروف علیه رییس فدراسیون والیبال واکنش های زیادی را به همراه داشته و به نظر می رسد حتی افرادی که در این مدت جزو حامیان ضیایی نبودند، از الفاظی که کاپیتان تیم ملی در پست خود استفاده کرده، متعجب و شوکه هستند.

فرهاد ظریف که سابقه سال ها بازی کردن در کنار سعید معروف در تیم ملی را دارد، البته از جمله افرادی است که خیلی از این اتفاقات تعجب نکرده و می گوید حتی چنین روزهایی را قبلا پیش بینی کرده است. لیبروی سابق تیم ملی والیبال درباره اتفاقاتی که در تیم ملی در سال‌های اخیر رخ داده و باعث بروز چنین حاشیه‌ای شده، در گفت‌وگو با "ورزش سه" پرده برداشت و صحبت های جالبی را به زبان آورد.

پیش‌بینی می‌کردم والیبال به اینجا برسد

صحبت هایی که در این چند روز رد و بدل شده و بحث هایی که صورت گرفته، قابل پیش بینی بود. از سال ها قبل اتفاقاتی در تیم ملی رخ می دهد و هیچ مسئولی هم در پی مبارزه با آن ها نبوده است. متاسفانه وقتی حاشیه های این چنینی در تیم ملی اتفاق می افتاد، با آن برخورد صورت نمی‌گرفت و معلوم بود که آن روند روزی به اینجا می‌رسد. کاملا برای من قابل پیش بینی بود که یک روز به جایی می‌رسیم که چنین فضایی را در والیبال شاهد هستیم.

افشاگری ظریف از اتفاقات پشت پرده تیم‌ ملی

چرا جابجایی سرپرست تیم ملی باید باعث جنجال شود؟

اینکه بازیکن یا کاپیتان تیم ملی به خاطر کنار رفتن سرپرست چنین جملاتی به کار ببرد، عجیب است. آقای خوش خبر برای تیم ملی زحمت کشیده و هر مدتی هم بوده، کارش را انجام داده است. حالا این فرد با نظر رییس فدراسیون یا خواست خودش از تیم ملی جدا می شود. آیا واقعا برای جابجایی یک سرپرست باید چنین جنجالی به پا شود؟ این اتفاقات از نظر من عجیب است و مشخص می کند که مسائلی که همیشه مطرح می شود، بی جهت هم نیست. به هر حال گفته اند: «تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها!»

تغییر سرپرست جزو اختیارات رییس فدراسیون است

قبل از المپیک 2016 مرا خط زدند، در حالی که 16 سال منتظر المپیکی شدن بودم. با این حال اعتراضی نکردم و گفتم به نظر سرمربی تیم ملی احترام می گذارم چون انتخاب بازیکنان جزو اختیارات سرمربی است. جابجایی سرپرست تیم ملی هم جزو اختیارات رییس فدراسیون والیبال است. هر مدیری که به هر مجموعه ای وارد می شود، افراد مدنظر خود را می آورد و این یک اتفاق طبیعی است.

من درحسرت المپیک بودم؛ اما دوستان به افتتاحیه نرفتند

البته این اتفاقات عجیب هم نیست. وقتی در المپیک 2016 همین بازیکنان به خاطر سرپرست تیم ملی در افتتاحیه حاضر نشدند، حالا هم پشت او می ایستند. آن بازیکنان بعد از آن اتفاقات یک عذرخواهی هم از مردم نکردند. این در حالی بود که من و امثال آرزوی حضور در المپیک را داشتیم و برای نرفتن به آن حسرت می خوردیم؛ اما بازیکنانی که آنجا رفته بودند، برای حضور در افتتاحیه هم کلاس می گذاشتند. قطعا یک موضوعی در این میان هست؛ وگرنه که دلیلی ندارد به خاطر جابجایی یک سرپرست این همه جنجال به پا شود.

افشاگری ظریف از اتفاقات پشت پرده تیم‌ ملی

این جریان برای تیم ملی بازیکن انتخاب می کند!

این اتفاقات و مسائل پشت پرده ای که می گویم، قطعا در این چند سال در انتخاب بازیکنان تیم ملی هم تاثیرگذار بوده است. همین جریان باعث حذف من از تیم ملی شد. چطور می شود رائول لوزانو که سرمربی تیم ملی بود و به من می گفت هر جای دنیا بروم، تو لیبروی اول تیم من هستی، به یک باره مرا خط می زند؟

دقیقا بعد از همین اتفاق با ۳ بازیکن دیگری که خط خوردند، نشسته بودیم که یکی از همین مسئولان تیم ملی که در حوزه فنی هم دخالتی ندارد، به یکی از آن بازیکنان پیام داد که هر کاری از دستم بربیاید،‌برای بازگشت تو به تیم ملی می کنم! چرا به فرهاد ظریف با این همه سابقه و تجربه چنین پیامی داده نشد؟

چون در باند کسی نبودم، خط خوردم

نمی دانم چه داستانی در پشت پرده است و چه اتفاقاتی می افتد که تصمیم می گیرند یک بازیکن حذف شود؛ اما می دانم که من از ابتدا در هیچ باندی نبودم و سرم به کارم خودم بود. به خاطر همین هم به حقم در تیم ملی نرسیدم و به المپیک نرفتم. این همه در این چند سال مربی خارجی آمده و رفته؛ اما همین جریان در تیم ملی ادامه داشته و هیچ کس جلوی آن را نگرفته است.

معروف یادش نرود الگوی مردم است

این را هم بگویم که من با سعید معروف، محمد موسوی، شهرام محمودی و بازیکنان دیگر رفیق هستم و با آنها رفت و‌ آمد خانوادگی دارم. با این حال وقتی می گوییم امثال معروف و دیگر بازیکنان تیم ملی الگوی جامعه هستند، استفاده از چنین ادبیاتی و وارد شدن به چنین ماجراهایی درست نیست. ما مدیون مردم هستیم و باید همیشه این را در نظر داشته باشیم.

یک بازیکن در برزیل تیم ملی را رها کرد!

کسی می داند در همان المپیک ۲۰۱۶ برزیل یک بازیکن تمرین تیم ملی را رها کرده و به اتاقش برگشته است؟ همان بازیکن بدون اینکه عذرخواهی کند و کوچکترین برخوردی هم با او شود، برای تیم ملی بازی کرد. دلیل این اتفاقات را یک نفر به مردم بگوید. باید جلوی این اتفاقات خیلی زودتر از این ها گرفته می شد. الان هم یک نفر آمده و می خواهد جلوی برخی جریان ها بایستد، چنین برخوردهایی با او می شود. من خیلی حرف ها دارم که به زودی آنها را هم بازگو خواهم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلی وقته منم چنین حسایی در مورد تیم ملی کردم
      متاسفانه جنبه معروف شدنو نداشتن
      مسئولش هرکی هست باید همه اینارو کنار بذاره
      برانکو موفق شده چون بازیکنایی که کوچکترین حاشیه رو برای پرسپولیس درست میکردن کنار گذاشت
      اینا که دیگه قلچماقی شدن برای خودشون...

    • بدون نام

      کل فدراسیون دولت ومسولین باندبازی وفقط کیروش جلواینهاواستادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج