جاباما
۷۸۸۸۳۰
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

موتور تیام در امارات روشن نمی‌شود

ناکامی تیام در گلزنی به ۷۰۷ دقیقه و ۷ بازی کامل رسیده. اتفاقی که باعث شده تا رسانه‌های ورزشی امارات نام او را میان خریدهای ناموفق لیگ امارات بنویسند.

ایران ورزشی: مامه بابا تیام، بعد از ترک استقلال تصمیم به حضور در لیگ امارات و باشگاه عجمان گرفت. انتقالی که کش و قوس‌های فراوانی داشت و البته به هیچ وجه موفق هم نبود. تیام در لیگ امارات، ۶ بازی برای عجمان انجام داده و فقط یک گل به ثمر رسانده.

گلی سه امتیازی که هفته اول وارد دروازه النصر شد. این مهاجم سنگالی، ۲ بار هم در جام حذفی برای عجمان بازی کرده و ۱۸۰ دقیقه در زمین بوده اما گلی به ثمر نرسانده. ناکامی تیام در گلزنی به ۷۰۷ دقیقه و ۷ بازی کامل رسیده. اتفاقی که باعث شده تا رسانه‌های ورزشی امارات نام او را میان خریدهای ناموفق لیگ امارات بنویسند.

موتور تیام در امارات روشن نمی‌شود

البیان امارات به معرفی 8 بازیکن خارجی نا امیدکننده در این فصل از رقابت‌های لیگ امارات پرداخته که در بین این اسامی نام تیام ، مهاجم فصل گذشته باشگاه استقلال نیز دیده می‌شود.

در گزارش البیان آمده است: «8 بازیکن خارجی در این فصل بر خلاف انتظارها، عملکرد بسیار ضعیفی داشته و نا امیدکننده ظاهر شده‌اند. یکی از آن‌ها مامه تیام، مهاجم سنگالی است که باشگاه عجمان امید زیادی به درخشش او داشت. بازیکنی که سابقه حضور در یوونتوس را داشت اما در عجمان هرگز بازی‌های درخشانی به نمایش نگذاشت. او البته شروع خوبی داشت اما در ادامه عملکرد ضعیفی از خودش نشان داد.»

در این گزارش نوشته شده است: «تیام در هفته اول مقابل النصر عملکرد بسیار خوبی داشت، اما بعد از آن دیگر ضعیف ظاهر شد و نتوانست به باشگاه عجمان کمک کند.» در این فهرست، نام بازیکنانی مثل فابیو لیما، مهاجم برزیلی باشگاه الوصل و گوستاوو کونتروس، مدافع آرژانتینی این تیم و همچنین ساموئل روزا، مهاجم برزیلی النصر نیز دیده می‌شود.

تیام که هنوز نام او در رسانه‌های ایرانی شنیده می‌شود و هواداران استقلال با حسرت درباره جدایی‌اش صحبت می‌کنند، یکی از ضعیف‌ترین فصول فوتبالی خود را پشت سر می‌گذارد. انتقال او به عجمان، هزینه هنگفتی روی دست این باشگاه اماراتی گذاشت و به همین دلیل و با توجه به عملکرد ضعیف تیام، احتمال قطع همکاری آن‌ها با مهاجم سابق استقلال وجود دارد. بخصوص که عجمان با 7 امتیاز در رده هشتم جدول ایستاده و حال و روز خوبی در لیگ امارات ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه تو اس میموند الان میتونست جای بغداد بونجاح باشه وهم استقلال جای پرسپولیس به فینال سعود میکرد.ولی نموند تاهم خودش ضرر کنه هم استقلال.ولی به هر حال گذشت ودیگه نه تیام به درد استقلال میخوره نه استقلال به درد تیام.وراه هردو جدا شده از هم.

    • امیر

      برگرد به استقلال

    • بدون نام

      نابودی استقلال هدف ارکان قدرت است.اینها دارند استقلال را نابود میکنند.

      پاسخ ها

      • سید امین موسوی

        دقیقا

    • بدون نام

      کاکاسیاه بوگندو

    • بدون نام

      کاکاسیاه بوگندو

      پاسخ ها

      • سید امین موسوی

        بی تربیت

    • بدون نام

      انقدر هم تو اس خوب بود بخاطر بازبکن های دیگه ازجمله جبارف ووغیره بود

    • آبی دل

      تیام رو فراری دادن وگرنه کدوم خری بازی تولیگ قهرمانان آسیا تویک هشتم رو بااون آمارگلزنی ول کنه بره یه تیم داغون بی طرفدار ؟؟؟؟بنده خدا خودش گفت دونفر قبل ازبازی برگشت جلو ذوب آهن تهدیدش کردن وقصدداشت بازی نکنه که با صحبت شفر حل شد ....اگه استقلال تضعیف نمیشد امسال صددرصد قهرمان آسیامیشد...خدالعنتشون کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج