۷۸۸۸۴۶
۲۲ نظر
۵۰۰۷
۲۲ نظر
۵۰۰۷
پ

محاکمه دختر خاله و پسر خاله به اتهام قتل

مرد جنایتکار که به‌خاطر ارتباط پنهانی با دختر خاله‌اش شوهر او را کشته وجسدش را به آتش کشیده بود،صبح دیروز از زندان به شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران انتقال یافت وبه همراه دختر خاله‌اش پای میز محاکمه ایستادند.

روزنامه ایران: مرد جنایتکار که به‌خاطر ارتباط پنهانی با دختر خاله‌اش شوهر او را کشته وجسدش را به آتش کشیده بود،صبح دیروز از زندان به شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران انتقال یافت وبه همراه دختر خاله‌اش پای میز محاکمه ایستادند.

رسیدگی به این پرونده از سال ۹۵ به‌دنبال آتش‌سوزی یک خودروی سمند درحوالی کهریزک در دستور کار پلیس قرار گرفت.با حضور مأموران در محل داخل خودرو یک جسد سوخته پیدا شد. در همان بررسی‌های اولیه روی جسد آثار اصابت ضربات جسم تیز شبیه به چاقو مشخص شد. کارآگاهان اقدام به شناسایی مالک خودرو به‌نام «پژمان» ۴۸ ساله کرده و در تماس با خانواده‌اش و حضور برادر وی در کلانتری موفق به شناسایی هویت وی شدند.در ادامه مشخص شد وی دارای همسر و دو دختر ۱۰ و ۱۲ ساله است.

با آغاز تحقیقات و حضور همسر مقتول در اداره پلیس، وی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: روز ۱۵ تیر همراه همسر و بچه‌ها به خانه پدرم برای صرف شام رفته بودیم و پس از صرف شام، پژمان از خانه خارج شد. ساعت ده و نیم شب پژمان با من تماس گرفت و گفت شب را خانه پدرم بمانم و من نیز به ناچار قبول کردم.

پس‌از آن دیگر اطلاعی از شوهرم نداشتم تا اینکه پلیس با من تماس گرفت.کارآگاهان با حضور در محل سکونت مقتول در یک ساختمان دو طبقه، در پارکینگ ساختمان با یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ روبه‌رو شدند که متعلق به پسرخاله همسر مقتول به‌نام ناصر- ۲۳ ساله- بود.

کارآگاهان به تحقیق از «ناصر» پرداخته و او در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: به خاطر نداشتن پارکینگ، پژو ۲۰۷ تازه خریداری شده را به پارکینگ خانه پژمان (مقتول) بردم تا پس از پایان تعطیلات آخر هفته، آن را بفروشم.

در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مقتول و همسرش به‌نام «الهام» ۳۵ ساله چندین سال است که با یکدیگر اختلاف داشته و این اختلاف به تازگی شدت پیدا کرده است. شب حادثه نیز پدر و مادر الهام در سفر بوده‌اند.با توجه به اطلاعات جدید به دست آمده در طول رسیدگی به پرونده و مشخص شدن اظهارات دروغ الهام و ناصر در خصوص شب جنایت، ضمن هماهنگی با مقام قضایی هر دو نفر آنها دستگیر شدند.

در تحقیقات پلیسی، الهام به داشتن رابطه عاطفی با پسرخاله‌اش (ناصر) اعتراف کرد اما منکر هرگونه مشارکت یا دخالت در مرگ همسرش (پژمان) شد.

وی در قسمتی از اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «چندین بار ناصر از من درخواست ازدواج کرده بود اما من گفتم متأهل هستم و این کار امکان پذیر نیست. ناصر چندین بار عنوان کرده بود که باید مانع ازدواجمان را از میان بردارد و حتی یک بار نیز پیشنهاد داد که پژمان را با سم به قتل برسانیم که با او مخالفت کردم.

سرانجام ناصر لب به اعتراف گشود. صبح دیروز ناصر به اتهام مباشرت در قتل عمد از زندان و زن جوان به اتهام معاونت در قتل همسر در حالی که با قرار دویست میلیون تومانی آزاد بود در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی کیخا وبا حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستادند.در آغاز جلسه قاضی غلامی نماینده دادستان متن کیفرخواست ودلایل اتهام دو متهم پرونده را در دادگاه بیان کرد.سپس اولیای دم خواستار قصاص شدند.

ناصر اتهام قتل عمد را نپذیرفت و گفت: پژمان به من حمله کرد ومن برای دفاع از خودم اورا کشتم .من ناخواسته مرتکب قتل شدم اقرار‌هایی که در مرحله بازپرسی کرده‌ام همه از روی فشار بوده است من به‌خاطر حرف‌های وکیلم چنین اعتراف‌هایی کردم من با الهام رابطه نداشته‌ام اما او همیشه دنبال ارتباط با من بود.

سپس الهام درجایگاه ایستاد و به قضات گفت: من اتهام معاونت در قتل شوهرم را قبول ندارم حتی رابطه با پسرخاله‌ام را هم قبول ندارم من در حد صحبت‌های عادی با او حرف می‌زدم.الهام سپس به دستور رئیس شعبه با قرار یک میلیارد تومانی بازداشت شد و رسیدگی به پرونده برای تحقیقات بیشتر تجدید وبه زمان دیگری موکول شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا

      زندگی مردم روخرابه کرده حالامیگه الهام خودش میخواسته باهاش رابطه داشته باشم ولی خاک توسرت زن کثیف که گول همچین ادمی روخوردی

    • بدون نام

      هردونفر اینا باید بصورت فجیع اعدام شوند .

      پاسخ ها

      • دونالد ترامپ

        بازم یه زن موزی باعث شدش

    • بدون نام

      زن هرزه و مرد بی ناموس

      هر دو باید اعدام بشوند


      حیف که دو دختر زیر دست همچین زنی بزرگ شوند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        08/55مطمئن نباش که هر دو را اعدام کنند پارسال نوشته بود خودرو پارس پسرخاله در پارکینگ بود و پژی و دختر خاله شوهر دختر خاله الهام را اول کشتند و بعد در خودروی سمند خود مقتول آتش زدند، بعد از مدتی هویت او مشخص شد

    • م۴

      خاک بر سرش شوهروقتی دید زنش بی اندازه شرور است که نمی توان ند آتش اوراخاموش کندبایدطلاقش بدهد....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر عزیز م ۴شوهره این خانم فکر نمیکرد ه که پسر خاله اش حالا که دو دختر بزرگ داره چشمش دنبال اوست چون نوشته بود یکی از دخترها 12سال داشته!!! بیشترین ضربه را آدم از فامیل بد سرشت و پلید صفت میخوره و نمی دونه به نظر میاد گناه بیشتر را این پسرخاله مرتکب شده اون که زنی بوده حالا به هر طریق زندگی اش را میکرده اما این پسرخاله پلید هی در دنبال اون دخترخاله بوده، اینها بلای خدایی است و الا کدوم پسرخاله میره دخترخاله متاهل خودش را از راه به در میکنه،

    • بدون نام

      خاک تو سرت زن کثیف برو به جهنم که لیاقتته فک کردی کار زشت و خیانت پنهان میمونه؟

    • بدون نام

      عزیزم........ فقط حرف عادی میزدن!

    • بدون نام

      چرا از اول این دوتا حیوون با هم ازدواج نکردن؟

      پاسخ ها

      • نغمه

        چون وقتی الهام ازدواج کرد ناصر تازه ب دنبا آمده بود مگه ندیدی اون الهام ۳۵سالش ناصر ۲۳سال

    • بدون نام

      هر۴نفر۱نفرروانین توایران ایران وبلاگرفته والا چراقبلا اینجورنبوده وحالا برین بودجه وکنابع شغل مردم مملکت بدین به اینهمه افاغنه اویزون تعدادشون ازماشین بیشترمیش وحق وناحق کنیدخداظلم بفرسته به جای برکت چراتواروپااین اتفاقهانمیفته وقبلا چراایران نبودازوقتی افاغنه زیادشدن هرروزهرروزبدترشدیم

      پاسخ ها

      • Hasan Heshmati

        میشه بگی این داستان چه ربطی به افاغنه داشت مرگ برتو ای نژادپرست مرگ برتو خدا یا به راه راست هدایتت کنه یا بدترین مرگ را نصیبت کنه تابفهمی ادم باش انسان باش با این نظراتت چیرو میخای ثابت کنی ابلع

    • پ خوزستان

      همین بهتر که.هم شوهر الهام هم خود الهام بمیرن اخه زن دختر زا زنده موندنش چیه و مردی که بخواد زحمت بکشه خرج دختر کنه که یکی متل مامانش بشه و خیانت کار بشه ب چ زنده باشه

      پاسخ ها

      • parisa.a

        چقد بیشعور و بی فرهنگی قشنگ معلومه تو چه خانواده ای رشد کردی میفهمی که دختر نبود الان تو اینجا نبودی که حرف بپرونی؟بعد نشسته میگه دختر زا هه

      • محمدمحمدیاری

        ۲۳.۴۱به نظر من شما با این افکار مریض زمان جاهلیت عربستان ازبین هم بری بهتره ...
        که جامعه سالمتر بمونه ..‌‌.اگه دختر نباشه مرد هم نیست.

      • اسرا

        کاربر23/41لطفااونجورفکرنکن چه ربطی داره به دخترزابودن مگه دخترراخداخلق نمیکند عجب نظری دادی

    • بدون نام

      چرا ادم بیچاره رو میکشی برو گم شو طلاق بگیر خب بدبخت طلاق واسه همچین روزایی ان شالله اعدام بشی

    • باران

      هردوکثافت اعدامم

    • بدون نام

      کثافت اگه دوتا مثل تو اعدام بشند که نمیگی ناصر از من خواستگاری کرد و جواب دادم متاهل ..........
      پسر خاله و دختر خاله نمیشه ندونن و تو دوازده سال از ناصر بزرگتر بودی و قصد طلاقی م در کار نبود امیدوارم امثال خیانت کاران مثل تو کثافت اعدام بشن .کثافت متاهل عاشق میشه ؟!همخوابی با چه قیمتی لجن متنفرم

    • بدون نام

      من هم عاشق دخترخالمم ولی پنج تافرزندداره ومن مجردبنظرتون چکارکنم

      پاسخ ها

      • اسرا

        میخوای توهم بروبادخترخاله ات شوهربیچارشوبکش دیگه خخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج