۷۸۸۸۵۷
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

جباری: استقلال با شکست سپاهان اوج می‌گیرد

رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال معتقد است این تیم توانسته در این روزها نتایج خوبی کسب کند و اگر بتواند مقابل سپاهان در بازی فردا پیروز شود، در جدول هم چند رده صعود خواهد کرد و به کورس قهرمانی می‌رسد.

فرهیختگان: رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال معتقد است این تیم توانسته در این روزها نتایج خوبی کسب کند و اگر بتواند مقابل سپاهان در بازی فردا پیروز شود، در جدول هم چند رده صعود خواهد کرد و به کورس قهرمانی می‌رسد.

بحث حضور مجتبی جباری در کادر فنی و همچنین تشکیل کمیته فنی و چگونگی کمک این کمیته به شفر نیز ازجمله مواردی است که باعث شد پای صحبت‌های ستاره سابق استقلال و تیم ملی بنشینیم. در ادامه گفت‌وگوی «فرهیختگان» را با علی جباری می‌خوانید.

شرایط این روزهای استقلال چطور است؟

استقلال نتایج خیلی خوبی گرفته است، این تیم سه برد پیاپی را کسب کرده و فکر می‌کنم می‌تواند به رتبه‌های بالاتر در جدول دست پیدا کند. آنها در سه دیدار سخت پیروز شدند و این نشان می‌دهد که از لحاظ هماهنگی به شرایط نسبی رسیده‌اند.

استقلال فردا باید در دیداری سخت به مصاف سپاهان برود. ارزیابی‌تان از این بازی چیست؟

سپاهان تیم بسیار خوبی است و باید قبول کنیم مربی بسیار خوبی (امیر قلعه‌نویی) هم در این تیم حضور دارد. استقلال بیشتر قهرمانی‌هایش را با این مربی به دست آورده، آنها امسال توانسته‌اند در جدول در جایگاه مناسبی قرار بگیرند. این سه امتیاز درواقع برای استقلال حکم ۶ امتیاز دارد چون باعث می‌شود در جدول چند پله صعود کند و هم به‌نوعی از کورس قهرمانی عقب نیفتد.

به‌عنوان پیشکسوت استقلال از نتایجی که شفر با تیم به دست آورده راضی هستید؟

با همه این کمبودهای بازیکن و آسیب‌دیدگی‌هایی که در تیم وجود داشته، نتایج رو به پیشرفت بوده و من مطمئن هستم اگر استقلال بتواند از سد سپاهان عبور کند شرایطش بهتر هم خواهد شد و اوج خواهد گرفت.

این روزها بحث حضور مربی جدید در کادر فنی تیم شنیده می‌شود. فکر می‌کنید نیاز است؟

به‌نظر من شفر دارد خوب کار می‌کند. او فصل گذشته هم با همه ضعف‌هایی که در نفرات داشت، توانست کارنامه خوبی از خود برجای بگذارد. امسال هم به‌اندازه کافی نفرات خوبی در کادر فنی‌اش حضور دارند و اگر نیازی به حضور فرد جدیدی باشد، خودش رسما اعلام می‌کند.

با این حال مدتی است که بحث حضور مجتبی جباری در کادر فنی مطرح شده است.

فکر می‌کنم این موضوع منتفی است زیرا شفر اگر بخواهد هرکسی را به کادرش اضافه کند قطعا روی آن بررسی و تحقیق خواهد کرد و سپس تصمیم خواهد گرفت. درمورد جباری هم باید بگویم او در زمان بازیگری‌اش خیلی به باشگاه فشار آورد و در خیلی از مواقع آسیب‌هایی را هم وارد کرد. شما رسانه‌ها هم فکر می‌کنم همه را یادتان هست و دیگر نیازی به گفتن من نیست.

درباره تشکیل کمیته فنی استقلال و نقش آن در بهتر شدن اوضاع چه حرفی دارید؟

کمیته فنی سال قبل هم وجود داشت اما من فکر می‌کنم شفر به‌اندازه کافی تجربه دارد و می‌داند چطور در زمان‌های بحرانی تیمش را رهبری کند. او تجربه حضور در جام‌جهانی و بوندس‌لیگا را در کارنامه‌ دارد و به‌اصطلاح ما فوتبالی‌ها، آنقدر تجربه دارد که خودش تصمیمات را بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پسرخدا

      کیسه میبازه

    • احمد

      اين بابا مگه زنده هست عهددقيانوس توپ ميزد

    • بدون نام

      چشمت کور السد بازیکن نداشت بدبخت
      ۰

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج