۷۸۸۸۵۸
۱۳۶ نظر
۵۰۱۴
۱۳۶ نظر
۵۰۱۴
پ

زن میانسال: دخترم بی‌عفت شده!

اگرچه دوستان ناباب در انحراف دختر نوجوانم بی تاثیر نبوده اند اما اشتباهات زیاد من در مسیر تربیت او عامل اصلی سقوط دخترم به دره فلاکت و بدبختی بود چرا که در تنگناهای زندگی از او غافل شدم به طوری که خیلی راحت اغفال شد.

خراسان نوشت: اگرچه دوستان ناباب در انحراف دختر نوجوانم بی تاثیر نبوده اند اما اشتباهات زیاد من در مسیر تربیت او عامل اصلی سقوط دخترم به دره فلاکت و بدبختی بود چرا که در تنگناهای زندگی از او غافل شدم به طوری که خیلی راحت اغفال شد.

زن ۳۹ ساله که به همراه دختر ۱۷ ساله اش وارد کلانتری شده بود درحالی که آثار خودزنی روی دستش را به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری سپاد مشهد نشان می داد، با بیان این که به دلیل رفتارها وخلافکاری های دخترم و از شدت عصبانیت رگ دستم را زدم به تشریح حوادث تلخ زندگی اش پرداخت و گفت: ۱۵ سال قبل هنگامی که دخترم دو ساله بود راه دادگاه و پاسگاه را پیش گرفتم تا موفق شدم از همسرم طلاق بگیرم.

او اعتیاد به مواد مخدر داشت و من نمی توانستم با مردی معتاد به زندگی مشترک ادامه بدهم و از سوی دیگر هم نگران آینده فرزندم بودم و نمی خواستم زیر دست پدر معتادش بماند چرا که برای سعادت و خوشبختی او آرزوهای زیادی را در سر می پروراندم. بعد از طلاق تصمیم گرفتم همه امکانات رفاهی را با هر سختی و بدبختی که بود برای دختر کوچکم فراهم کنم تا هیچ گاه به خاطر نداشتن پدر احساس سرشکستگی نکند.

ساعت های زیادی را مشغول کار بودم و بیشتر درآمدم را برای دخترم هزینه می کردم با وجود این به دلیل کار زیاد از او غافل شدم درحالی که گوشی تلفن هوشمند نیز برایش خریده بودم و او به دام گرگ های شبکه های اجتماعی افتاده بود.

دخترم در پی ارتباط با دوستان ناباب در دبیرستان نه تنها به استعمال مواد مخدر می پرداخت بلکه بر اثر همین آشنایی های فضای مجازی و خیابانی حدود دو سال قبل با پسر جوانی که از اوباش منطقه بود ارتباط برقرار کرد و به طور پنهانی در مکان های خلوت یکدیگر را ملاقات می کردند به طوری که من از همه این ماجراها بی خبر بودم و تنها برای رفاه و آسایش او تلاش می کردم.

دخترم همان زمان عفت خود را از دست داده بود و آن جوان خلافکار پس از سوء استفاده های زیاد از دخترم او را همانند یک دستمال کثیف دور انداخته بود بدون این که من در جریان این حوادث تلخ قرار بگیرم. از سوی دیگر حدود شش ماه قبل بعد از آن که متوجه اعتیاد دخترم شدم تازه فهمیدم که او در مرداب گناه و خلاف در حال غرق شدن است تصمیم گرفتم دخترم را از این وضعیت نجات بدهم اما همه تلاش هایم بی نتیجه ماند چرا که او دیگر هیچ ارزشی برای من و نصیحت هایم قائل نبود.

یک بار او را در مرکز ترک اعتیاد خصوصی در حالی بستری کردم که به مواد افیونی شیشه و کریستال روی آورده بود ولی دخترم بعد از رهایی از مرکز ترک اعتیاد دوباره به مصرف مواد ادامه داد.

وقتی با دوستانش تماس می گرفتم که دست از سر دخترم بردارند می گفتند شما دختر خودت را حفاظت کن ما که مرد هستیم نمی توانیم تا این اندازه مواد مصرف کنیم اما او به قدری در مصرف شیشه و کریستال زیاده روی می کند که دچار «غش» می شود از طرف دیگر در همین روزها که من تلاشم را برای نجات دخترم به کار گرفته بودم او بدون داشتن گواهینامه سوار یک خودرو شده و با یک کودک تصادف کرد.

به طوری که الان مجبورم مبلغ ۱۰ میلیون تومان دیه این حادثه را بپردازم ولی هنوز او به خودش نیامده و با رفتارهای زشتش مرا تا سرحد جنون کشانده است تا جایی که در حضور او و با تیغ رگ دستم را زدم تا شاید به خود بیاید و دست از خلافکاری هایش بردارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا 82

      ازادی دخترمساوی است با بی ابروئی دختر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درست حرف بزن!وقتی آدم جنبه داشته باشه چنین
        اتفاقایی نمیفته.لابد از نظر شما، مردا همشون درست زندگی میکنن

      • m.amin

        برعکس گفتی داداچ باید همه چی حد واسط باشه

      • parisa.a

        از کدوم قرن فرار کردی؟ پسرا ازاد باشن پروفسور میشن دخترا بی ابرو؟ حالت خوبه؟

      • بدون نام

        شما به مملکت عقب افتاده خودمون نگاه نکن
        جاهای دیگه ازادی دختر برابر رشد و بالندگی دختره

      • hassan.h

        انسان آزاد آفریده شده است با زندانی کردن یک دختر سعادتش تضمین نمی شود
        مشکل بزرگ در خصوص فرزندان نوجوان و جوان غفلت والدین از آنهاست
        والدین باید با محبت فرزندانشان را حفظ کنند قبل از اینکه شیاطین آنها را شکار کنند

      • بدون نام

        آزادی پسر مساوی است با الواتی

      • فرهاد

        من دخترمو آزاد گذاشتم الان رزیدنت قلبه و مایه افتخار من و مادرش

      • بدون نام

        واقعا که

      • دونالد ترامپ

        دخترک موزی ابله خاک تو سرت اینو قول و زنجیرش کنید این زن ها فتنه ان

    • mzb

      یک عده آفریده شده اند فقط و فقط بدبختی بکشند ولی کسی انها را درک نخواهد کرد تا ببینیم در قیامت چه خواهد شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آی گفتی قربون دهنت

      • میلاد بی عُرضه

        کاربر 12/05 که نوشتی از این حرفها نزن به اون کاربر بدون نام، آخه وقتی این دختر خانم از شدت افراط در مصرف مواد مخدر یا هر کوفتی که استفاده میکرده دچار غش میشده،!!! شاید به درستی هم خبر نداشته باشد که کی و چطوری و چه بلایی بر سر او آورده است، البته اینکه یه دختر هفده هجده سال غش کنه و اگر پسری هم بخواد با او هر کار ناپسند ی که دلش میخواد بدون مقاومت و مزاحمت بر سر اون بیچاره می آورد، این را بگم که پسرای این زمونه هم هیچ غیرت و اخلاقی هم ندارند که حالا که اون دختر از بیچارگی غش کرده، این جلوی هوای نفس خود را بگیرد و با او کاری نداشته باشد، بادمه اون وقت ها همسایه ما هروقت ماموریت میرفت، می اومد اجازه من را از پدر میگرفت که شب بروم پیش خانوم او که یک دختر شانزده هفده ساله بود بخوابم من هم هشت نه سال داشتم و هنوز نمی فهمیدم حتی زمستان که شبها سرد بود در یک رختخواب با اون خانوم می خوابیدم و هرگز هرگز حتی پشت به او، اون هم از سر خجالت می خوابیدم، هرگز هم هیچ فکر بدی هم نمیکردم، اگرچه الان میدانم برخی ها میگویید عجب بی عُرضه ای بودی،!!! شاید بی عُرضگی را بپذیرم ولی خوشحالم که حتی الان مرا می بیند میگوید اون وقتها که بچه نداشتم ایشان بجای پسرم در کنار من میخوابید و پسرم منو صدا میکند،

      • بدون نام

        ای جونم میلاد
        برای نجابت ذاتیت بهت تبریک میگم پسر خوب
        این اسمش بی عرضگی نیست

    • زهرا

      تقصیرخودته مادرگلم زیادبهش ازادی دادی به بچه هازیادازادی بدی همچین بلاهاسرشون میاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زهرا مشکلت چیه؟؟

    • بدون نام

      نفرین بر این شهر ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نفرین به خودت بی ادب

      • بدون نام

        باید گفت بیچاره بچه ای که زیر دست چنین والدین نا آگاه و بی فکری بزرگ میشه؛


        از نحوه صحبتای مادره به نظر میرسه خیلی بد با دخترش رفتار کرده و اون دختر رو خیلی اذیت کرده. آخه کدوم آدم عاقلی برای اینکه دخترش درس بگیره رگ خودشون میزنه ؟! خب فردا بچه ام ضعیف میشه و تا تقی به توقی بخوره میره رگشو میزنه دیگه!
        به

      • ایرانی عَجم

        کاربر محترم 08/13،نه اینکه یعنی با شما موافق یا مخالف هستم نه، اما شهر بخودی خود یک مقدار آجر و سنگ و آهن درخت و چمن است، مردم این طور شهرها را باید محک زد، چون در برخی شهرها منبع درآمد و مفر نان و نوای تعداد زیادی از افراد اینگونه شهرها است مثل مشهد مقدس خودمان که این همه فسق و فجور و فساد اخلاقی با وجود حضور حضرت امام هستم که مطهر ترین است این اتفاقات پیش میاد و مردمی که پاک هستند صدایی از آنها شنیده نميشود، آنهایی که دست اندرکاران که درآمد زایی برایشان دارد، خلاصه نمیدانیم چی به کی بگوییم اما چون برادران و خواهران ما هستند پر واضح است که ناراحت میشویم، خداوند او را کمک کند، اما تصور میشود دیگر بازگشتی ندارد، تأسف آور است،

    • رضا

      وقتی‌که‌غش‌کرد‌خفش‌کن‌خدا‌تورا،میبخشد

      پاسخ ها

      • parisa.a

        فتوا نده بی فکر میخوای تو رم بکشیم؟خدا حتما خوشحال میشه هه

      • بدون نام

        کاربر رضا دمت گرم، مطمئن باش هر وقت غش کرد خوشه اش کن من میگم که نه مواخذه بشی، و نه کسی با تو کاری داشته باشه و هم میگم که خدا علاقه را در وجودت کم کنه و اون دنیا هم راحت و آزاد باشید برای خودت، رضا را هم شاهد میگیریم تا خیالت تخت تخت باشد چون همین هفته یا هفته های دیگری خبر حامله شدن او و پس از آن میخواد بچه داری کنی، تا حال که بچه نیاورده شانس آوردی،

      • بدون نام

        اون خدا اگه واقعا ببخشه دیگه خدا نیست... انقد دری وری های بیخوده به خدای پاک ما نچسبون

    • بی نام

      خدایا عاقبت بچه ها مون بخیرکن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عاقبت بخیری مال سی چهل سال پیش بود امروزه عاقبت بخیری یک در میلیون است،

    • دلسوز

      بنظر بنده دولت مقصر اصلی واردشدن موادمخدر به دست مردم است ودولت باید ازخواب غفلت بیدار شود وبداند این کار کار دشمنان ملت ایران ودر داخل کارضد انقلاب است که چهل سال است هر حیله وترفندی بکار بردند نتوانستند انقلاب را شکست بدهند ولی این راه را انتخاب کردند که جوانان ما را معتاد و وغیرت دفاع از انقلاب را از انها بگیرند ودارد مانند اتش زیرکاه کم کم اهسته اهسته یواش یواش اتش کل خانوادها وملت را میسوزاند دولت باید امروز در دوجبهه باجدیت کارکند جنگ مبارزه با اعتیاد وجنگ اقتصادی وتحریمها که نیازمند تلاش شبانه روزی است ،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ب نظر من دولت مردم معتاد رو بیشتر دوست داره

      • بدون نام

        قششششنگ تو توهمیدا هموطن عزیزم
        تو خواب خرگوشی و شستشوی مغزی
        دولتها به راحتی میتونن مواد مخدر رو از سطح کشور حذف کنن ولی نمیکنن .چرا ؟چون به صرفشون نیست. بیشتر بنویسم سانسور میشه

        خودتون به این قضیه فکر کنید

      • بدون نام

        حالا معتاد هم نشدن نشدن فقط كاري به سياست و اختلاس نداشته باشن كافيه.
        الان نگاه كنيد تمام شبكه هاي جم بدون هيچ پارازيتي داره از ماهواره پخش ميشه در حالي كه ساعت 9 شب تمام دستگاه هاي پارازيت سازو روشن ميكنن كه كسي نتونه اتاق خبر نگاه كنه.

    • سلیمه.

      ای وای زن بیچاره عجب دختر قدرنشناسی

      پاسخ ها

      • مهدی از آشتیان اراک

        کاربر گرامی 23/54خسته نباشید خداوکیلی هرکجا هستی مرد یا زن اطلاع عمومی کافی و آگاهی زیادی دارید و خمس سواد و آگاهی این است که افراد کوری مثل من را روشن کنی ممنون میشم اگر یه زره بیشتر بفرمایید سپاسگزارم

      • مهدی از آشتیان اراک

        کاربر گرامی 23/54خسته نباشید خداوکیلی هرکجا هستی مرد یا زن اطلاع عمومی کافی و آگاهی زیادی دارید و خمس سواد و آگاهی این است که افراد کوری مثل من را روشن کنی ممنون میشم اگر یه زره بیشتر بفرمایید سپاسگزارم

    • نسرین چماشو

      یکی روشن کند که چراهمه اخبار منفی ازمشهد انتخاب میشه
      یعنی بقیه شهرهای ایران مدینه فاصله است.دوم این خانم۳۹
      ساله چطور میانسال شد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه منظورتو درست متوجه شده باشم
        چهل ساله میشه چه دوره ای؟ کهنسال؟
        شما علاقه داری زود به دیار باقی بشتابی حساب خودت جدا کن
        کشورهای دیگه مردم از 75 به بعد شروع می کنن به جهانگردی و تفریحات دور دنیا با همسرشون
        اینجا طرف 35 سالش که میشه عملا مرده متحرکه و در حکم نباتات

      • من

        عزیزم از سن 29 سال به بعد میانسال محسوب می شیم

      • بدون نام

        دقیقا برای من هم سواله

      • بدون نام

        دیگه دم خروس زد بیرون برترین ها زیاد شورش کردی گندش درومد مشهد مشهد مشهد ...

      • بدون نام

        دلیلش واضحه سیاسیه دلیلش عزیزم منم خیلی وقته متوجه شدم

      • بدون نام

        بدون نام11:58چرا الکی جبهه میگیری؟منظورش اینه که هنوز زوده بهش بگید میانسال نه این که شما برداشت کردی

      • بدون نام

        والا همش مشهد خوشبینانش اینه که خبرنگار این بخششون ساکن مشهده واسه همین خبرا رو از اونجا مینویسه بدبینانشم خودتون میدونید

      • بدون نام

        آره واقعا تو همین برترینها تو همین اخبار حوادثش به مرد پنجاه و هفت ساله میگه میانسال بعد همینجا به زن سی و نه ساله هم میگه میانسال

    • parisa.a

      شما خودتو مظلوم جلوه نده اگه همون اولش مراقب دخترت بودیو به امون خدا ولش نمیکردی اینجوری نمیشد حالام مظلوم نمایی نکن برا ما اره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پرشیا خانم یه نفری مرد خونه بودن نون آور بودن و تلاش برا رفاه بچه کار آسونی نیست
        وقتی اون بدبخت از صبح تا عصر سر کار باشه چطور بتونه رو بچه کنترل داشته باشه؟؟؟؟؟!

      • بدون نام

        خدا به داد جوونا برسه مخصوصا دختر خانومها؟!

      • پرهام

        شماهم ببندلطفا
        نمیخواد نظربدی

      • بدون نام

        پرشیا چیه؟ پریسا:)))

      • parisa.a

        اولا پرشیا نه و پریسا
        دوما اگه وقت برا دخترش نداشته الانم حق شکایت نداره وقت نذاشته برا بچش جوابشم دیده اگه میخواست میتونست حتی با کار هم حواسش به دخترش باشه خودش نخواسته

      • بدون نام

        من تا الان فکر میکردم پریسا فقط از مردای دورو برش حرصیه میاد اینجا خالی میکنه ولی الان میبینم کلا با زمین و زمان مشکل داره بنده خدا

      • بدون نام

        .... تو از دردی که اون داره می کشه چی می دونی؟؟

    • ح

      وقتی می گن بچه مادر می خواد یه عده میگن می خواد زن را در چارچوب خانه حبس کنن

    • Ali

      هه

    • سهیلا

      اگر به زندگی با شوهرش معتادش ادامه میداد خیلی موفق تر بود بچه تک سرپرست تربیت سختی داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عجیبه که یه زن همچین نظری داره!تا کی میخواید خودتونو جنس درجه دو ببینید که باید با تمام کاستی ها به خاطر دلیل تراشی های دیگران بسازه من شخصا با طلاق در این حد که امروزه تو جامعه هست مخالفم اما این که یه زنو چون مادر شده محکوم کنیم به زندگی با یه آدم معتاد واقعا بی رحمانس

    • احمد

      در باز کن بندازش بیرون خودتم برو دنبال زندگیت این دختربدرد نمیخوره خودتو اذیت نکن خلاص تو ی مادر نمونه بدی سعیتو کردی ولی نسل بد نیکو نگردانکه بنیادش بدست

      پاسخ ها

      • parisa.a

        وای اره چقد مادر نمونه بود دخترشو تو خیابون ول کرده بش میگی مادر نمونه بی فکر

      • بدون نام

        پریسا خیلی با نفرت در مورد مادره حرف میزنی قشنگ معلومه از اون آدمایی هستی که به خودت اجازه ی هر کاری رو میدی با این توجیه که تقصیر دیگرانه اونا با رفتار بدشون باعث شدن من اینجوری بشم از اون آدمایی که برای خود فعلیشون هیچ اختیار و شعوری قائل نیستن فقط نشستن رو صندلی قربانی و میگن چون دیگران فلان بلا رو سر من آوردن یا میارن پس من اجازه دارم عصبی باشم یا حالا هر کاری بکنم اگه درست میگم برو مشاوره و خودتو درمان کن اگه هم درست نمیگم که خدارو شکر

      • بدون نام

        خوانواده هیچوقت پشت همو خالی نمی کنن

      • parisa.a

        چه ربطی داره چی میپی من میگم اگه مادر خوبی بود حواسش به دخترش بود

    • ناشناس

      اینجا هر چی اخبار خلاف هست مربوط به مشهده ؛ یعنی هیچ جای این مملکت هیچ خلافی نیست ؟! با مشه چه خصومتی دارید ؟! من اصلا مشهدی نیستم اما خب الان هرچی نگاه میکنم میبینم فقط اخبار ناجور مربوط به مشهد درج میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط هم برترین ها این طوری خبر می زنه

      • بدون نام

        دقیقا... بکش بیرون مته تو از مشهد برترین ها

      • بدون نام

        آره راست میگی انگار عمدا دستی تو کاره که بعدشم بگن آها اینا بخاطر ورود زائران عراقی بوده البته مشهد بیشتر از اینکه زائر عراقی داشته باشه ساکن و زائر افغان داره

    • بدون نام

      واقعا ناراحت شدم
      ولی خواهشا فکر نکنید تربیت کردن فقط فراهم کردن شرایط رفاهی و تامین مالیه وقت بزارید برای بچه هاتون باهاشون دوست باشید به حرفها و درد دلاشون گوش کنید من با 23 سال سن واقعا خجالت میکشم حرفامو به پدر و مادرم بزنم چون هیچوقت این اتفاق نیفتاده واسه همین هیچوقت نفهمیدن چه مشکلاتی دارم

    • بدون نام

      چرابه زن سی نه ساله میانسال گفته میشه؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • کاربر

        از 29 به بعد میانسال محسوب می شیم

      • parisa.a

        چون اینجا ایرانه عزیزم جهان سوم

      • بدون نام

        به خاطر بی فرهنگی

      • بدون نام

        کاربر ۱۲:۱۰ عزیز لطفا اطلاعات الکی و من درآوردی ندید؛

        تو هیچکدوم از تعاریف روانشناسی و جامعه شناسی ۲۹ سالگی سن میانسالی نیست

    • بدون نام

      جالبه که هرچی قصه پر غصه هست،همش از راوی کلانتری سپاد مشهد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخ دقیقا یکی رو برترین ها گذاشته اخبار حوادث مشهدو جدا کنه بذاره تواخبار داغ اسم مجله تونو عوض کنین بذارین حوادث فجیع از مشهد یا مشهد خیلی بد است

    • رامین

      از دست مردک معتاد راحت شده حالا فرزندش آلوده شده اونهم از نوع صنعتی! حالا بیا جمعش کن.بایدبیشتر مراقب فرزندت میبودی...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی ها با همون مرد معتاد زندگی میکنن و مراقبت بچه شون هستن

    • بدون نام

      سلام خدا به فریادت خواهر جان این فقط مشکل شما نیست خدا لعنت کنه که بچه های ما را نابود کردن

    • بدون نام

      خاک تو سرت با این دختر تربیت کردنت خااااااااااااک.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما بهتر تربیت کن. تجربه ثابت کرده آدمایی که تا این حد از خودشون مطمئنن بدتر گند میزنن

    • مهدی

      اون دختر دیگه ب درد نمیخوره ولش کن ب حال خودش

    • بدون نام

      بخور تا تو باشی نری از شوهر معتادت طلاق بگیری زن باید بسازه و بسوزه حالا بخور .. همه زن هایی که دنبال ارزو و کلاس و این شوهر معتاده نمیخوام و خانه انچنانی میخوام و .. هستن برعکس میشه کار روزگاره ...باید وقتی بچه داشتی صبر می کردی میسوختی میساختی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پدر معتاد داشتن آسیبش خیلی بیشتر از نداشتنشه؛ چنین پدری نبودنش صد می ارزه به بودنش

      • بدون نام

        لابد خودت از اون مردای معتاد خوش گذرونی که دوزار نمیارزن ولی فکر میکنن زنشون باید مثل یه پادشاه باهاشون رفتار کنه البته دست خودت نیست اینا توهمات ناشی از مواده

    • بدون نام

      دروغه.

    • بدون نام

      تمام این چرندیات دروغه.

    • علی

      اولا چرا فقط این اخبار از مشهد گفته میشه؟ به نظرتون یه کم بودار نیست؟
      دوما این روش تربیتی باید درس عبرت برا بقیه اولیا بشه که بدونند تربیت و زندگی فقط پول و رفاه بچه نیست چه بسا در فقر زندگی کردن و تربیت درست بهتر از این روش هست ولی کو گوش شنوا

    • بدون نام

      اونجوریاهم نیست که همش تقصیر دولت باشه تقصیر از تربیت وخانواده است تو همین جامعه پراز فساد مستاجری دارم که دختری مجرد وکارمنداست وخانواده اش درشهرستان هستند وایشان از 18سالگی تنهازندگی میکنند وتو این 4سالی که مستاجرمابوده کوچکترین خطایی ازش ندیدم وبااجاره ای که همان سال اول قرار گذاشتیم پیش ما مونده وحاضر نیستم به خاطر پول ازدستش بدم
      حیف نیست به جفت اینا دختر بگی
      مستاجر من فرشته است

    • بدون نام

      1- رها کردن فرزندان در فضای مجازی بدون مراقبت این مشکلات را در پی دارد.
      2- مواد مخدر و اعتیاد کمر ایران را شکسته و کسی هم نمی تواند آن را مداوا کند. حتی گرانی های اخیر ارز هم به دلیل مواد مخدر است وقتی که بانک مرکزی پخش اسکناس را متوقف کرد قاچاقچیان به بازار آزاد هجوم آوردند.

    • پیمان

      اون دختردیگه‌آدم بشونمیشه ولش کن

    • ممد

      خانم نسرین چماشو که نظر دادین این زن 39 سالشه چرا میگین میانسال . من میگم به 39 ساله جوون که نمیگن چون در اینصورت به اونایی که دورو بر 25 ساله هستند باید بگن نوجوان . و به اونایی که 20 ساله هستند بگن اطفال . تجدید نظر نمیفرمایید ایا؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نگاه شما کاملا غیر علمی و عامیانست؛
        تو منابع علمی همه اینا تعریف دارن

    • بدون نام

      بعضی از دخترا متاسفانه به اخر و عاقبت کارشون فکر نمیکنن

    • بدون نام

      اینها بیشتر نتیجه آزادیه

      پاسخ ها

      • ؟؟؟

        اگه هم حبسشون کنی بدتر می شن این ها نتیجی تربیت پدر و مادر است اگر طوری بچه هاشونو تربیت کنن که خودشون فکر کنن و این کارا رو انجام ندن دوم تقصیر پسر ها است اگه اینقد کثافت نباشن بعضی ها رو میگم به جای این کارا مثل یک برادر کمکشون می کنند

    • بدون نام

      اینها تقاص آه شوهرش بوده . چرا سعی نکردی با شوهرت بمونی و اونو اصلاح کنی . فکر کردی زرنگی انا آه یک آدم ناتوان که همون شوهرت باشه گرفتارت کرده . خدا جای حق نشسته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آیکیو جان انگار یادت رفته این دختر بچه اون پدره هم هستا! اون پدره هم ناراحته و اذیت میشه که بچش حال و روز بدی داره

      • بدون نام

        آدمی که نتونه اعتیادشو ترک کنه که دیگه آدم نیست کلا ؛ چنین فردی ارزش وقت گذاشتن و اصلاح کردن نداره؛ اگه آدم بود خودش یه قدمی برمیداشت

      • عماد

        زندگی با فرد مهتاد فایده ای نداره یا همسرشون رو آلوده میکن یا میزن میکشنشون و... از 1000تا یکیش اصلاح یا به قول معروف ترک میکنه.بهترین راه طلاقه.متاسفانه مادرش نه از نظر مالی بلکه از نظر عاطفی یه کم برای دخترش وقت نگذاشته به همین جهت به اعتیاد روی آورده است نمیدونم چرا بعضی ها فکر میکنن همه چی توی مادیاته! گاها هم باید احساس وعاطفه از خود نشون بدی

      • بدون نام

        آه یه آدم ناتوان؟یارو خودش با اختیار خودش رفته مواد مصرف کرده تمام زندگی رو به فنا داده حالا شد ناتوان مگه ناخواسته معتاد شده؟حالا اگه این خانم یه مریضی میگرفت که اصلا دست خودش نبود شوهرش میرفت زن میگرفت بی عقلهایی مثل تو میومدن میگفتن خب مرده چی کار کنه بنده خدا جوونه نمیتونه تا آخر عمر مریض داری کنه که!میبینی اینه جامعه ی مردسالار

    • بیتا

      خخخخ رضا نوشته خفش کن راحت خخخخخ مردم

    • بدون نام

      نفرین بر این شهر که شده پایتخت فساد و فحشا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط تو خوبی

      • بدون نام

        پایتخت فساد و فحشا؟؟؟؟ من مشهدی ام اینجا بدنیا اومدم
        افتخارمه همشهدری امام رضام ماهی ی بارم‌میرم تو آشپزخونه ش واسش کلفتی میکنم و واقعا حرفت اذیتم کرد خدا ببخشدتت

      • بدون نام

        چه قدر شما ها ساده لوحید دلم براتون میسوزه

    • بدون نام

      مشهدنگوبگوافغانستان اینم ازشهرهای مذهبی مون به این بدبختی افتادن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ساده ای

      • بدون نام

        شما یعنی دقت نکردی این همه خبر بد فقط از مشهد داره پخش میشه شهرهای دیگه حوادث ندارن؟؟؟ دلیلش چیه بنظرت؟

    • بدون نام

      ۳۹سال میانسال!!!!!!!عجب

      پاسخ ها

      • مینا

        حالااگه مردمیبود ،مینوشتن مردجوان39ساله

    • بدون نام

      اون دختر رو باید اولش خفش کنی بعد آتیشش بزنی او دیگه به درد جامعه نمیخوره

      پاسخ ها

      • parisa.a

        داعشیه بدبخت

      • بدون نام

        امثال شما بهتره بمیرید ؛ نبودنتون برای جامعه بشری خیلی مفیدتره کاربر ۲۲:۲۰

    • تو

      امون خدا ول میکرد این بلا سرش نمی اومد این حرف نزنید خوب نیس

    • باران

      ای واااای طفلی زن چی میکشه خداکمکش کنه

    • رها

      این مادر بنده خدا دست تنها هزینه زندگی خودشو تامیین کرده ومشکلات اونو از نزدیکی ودوستی با دخترش دور کرده نباید یک طرفه قظاوت کنیم ،خدا خودت حافظ جوانی ما باش که دنیا بد جوری خراب شده و این روزا هر بلای دور از انتظار نیست

    • بدون نام

      عقلت بکار بنداز شوهرت معتاد بوده طلاق گرفتی وبچه چه پسر چه دختر تربیت و نگهداری ازشون فقط به خواست انها و براشون هرچی بخوان تهیه کردی بعد الان دنبال جور کردن پول دیه هستی و دخترت رو یه جور تعریف کردی که یاغی بوده ولی تو جلوش تیغ به رگت زدی !! اولش میرفتی مشاوره ویا تحویل بهزیستی میدادیش . هر چند کسی به درد ت رسیدگی نمیکنه و بهزستی و اورژانس خانوادگی حرفی مسخره هست که مسئولین میگن . با این حال زیادی غافل شدی که به دوستان نابابش !!! اون م مرد ؟ اونا نامرد بودن و این را همون وقت به پلیس معرفی میکردی

    • بدون نام

      سی و نه ساله میانساله؟ به مرد چهل ساله که میگین جوان.یا نکنه چون زود بچه دار شده الان پیرزن حسابش کردید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودت تابلووه سنت همینقدره زن هم هستی.اره بابا سیو نه سال ه یعنی چهارده ساله قبول کردیم اینقدر اصرار نکن خانم نوجوان .خخخخ

    • گـنـدم مجیدي*'* پـونـڪ قـزویـن

      ببین مقصر از خودت بود . دیگه هر کاري هم بڪني درست بشو نیست .

    • بدون نام

      به زور که نمیشیه

    • بدون نام

      اونی که جواب منو داده که به میانسال نامیدن زن سی و نه ساله اعتراض کردم خوب گوش کنه:اصلا برای من مهم نیست یک مشت نرینه ی بوگندو در مورد من چه نظری دارند چون هرگز حتی دربان خونه ام هم نمی کنمشون.من به رسانه هایی که تبعیض و نگاه کالایی به زنها رو ترویج می کنند معترضم. شیرفهم؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بخاطر اینکه مردها رو نرینه بوگندو خطاب کردی برات منفی دادم توهین =منفی،چه زن باشه یا چه مرد

    • بدون نام

      اونی که جواب منو داده که به میانسال نامیدن زن سی و نه ساله اعتراض کردم خوب گوش کنه:اصلا برای من مهم نیست یک مشت نرینه ی بوگندو در مورد من چه نظری دارند چون هرگز حتی دربان خونه ام هم نمی کنمشون.من به رسانه هایی که تبعیض و نگاه کالایی به زنها رو ترویج می کنند معترضم. شیرفهم؟

    • بدون نام

      زنها در ایران بطور میانگین سه تا پنج سال بیشتر از مردها عمرمی کنند پس وقتی مرد چهل ساله رو هنوز جوان می نامید حق ندارید به زن سی و نه ساله بگین میانسال.ولی چون نگاه به زن در ایران مطلقا جنسی و کالاییه همچین غلطی می کنید!

    • بدون نام

      انسان ها آزاد هستند حقی که خدا به ما داده تو که بندش هستی چی داری که بگی ؟؟

    • بدون نام

      باید کنارش می موندی نخ اینکه به فکره کارت باشی......

    • بدون نام

      محسن وات کجایی؟؟ دلمون تنگ شده

    • Ali Seyfi

      خدا اول این دخترو به راه راست هدایت کنه بنظرمن تواین دنیا همه چی دست خودادمه میگن رفیق ناباب طرفو خراب کرده قبول ندارم تواین دورو زمونه ماشالله یه بچه ۱۰ساله ازیه ادم ۳۰ساله بیشتر میفهمه مگه میشه کسی بخاد خرابش کنه بازم میبینی بااین همه کارایی که کرده باز مادرش امیدواره دخترش درست شه و به راه راست هدایت شه واقعا مادر فرشتس قدر مادامونو بدونیم

    • بدون نام

      ناراحت نباش 99 درصد دختراي الان عفت ندارن

    • بدون نام

      امان از جامعه بد

    • نرگس

      خاک تو سرش دختره هرزه

    • بدون نام

      ایمان به خدا حلال مشکلات و تنها ی ها

    • زینب

      خدااین مشهدو از برترین ها نگیره
      میدونم که شهرهای دیگه ازاین چیزا پره ونمیدونم چرا خبرنگارا همه تو مشهدن حتی ریس پلیس مشهدهم کم نمیاره هرچی خبر هست میگه
      مشهدوکه مشهور کردین تو این چیزا تلاشتون بی نتیجه نمیمونه واسه مشهور شدن خودتون

    • بدون نام

      از قدیم گفتن ، گندم از گندم بروید ، جو ز جو ، مادر بینوا این دختر همان پدر هست ، فقط دعا کن شر` این دختر ناخلف از این دنیا کوتاه بشه

    • بدون نام

      رمان خوبی بود انگاری

    • سارا

      واقعا فازتون چیه انقد باهم میجنگید؟ همش جر و بحث و بد و بیراه گفتن... .. چتونه خدایی؟

    • بدون نام

      دختر کو ندارد نشان از پدر...

    • سکوت اشنا

      تقصیر هر دو طرفه ..بستگی به تربیت خانواده هم داره .هم دختر از اعتماد مادرش سو استفاده کرده هم مادرش زیادی بهش ازادی نا محدود داده .بچه ای هم که از بچگی تربیت نشده باشه محاله دیگه سر به راه بشه.

    • قاسمی ازاهواز

      نه دیگه این دخترت بدرد نمیخوره شده هرزه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج