جاباما
۷۸۸۸۸۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

هوای پاک تهران در مهرماه ۹۷

مهرماه امسال در حالی به پایان رسید که هوای پایتخت طی ۳۰ روز این ماه در شرایط مطلوب بود.

خبرگزاری ایسنا: مهرماه امسال در حالی به پایان رسید که هوای پایتخت طی ۳۰ روز این ماه در شرایط مطلوب بود.

پایتخت‌نشینان در مهر ماه امسال در مجموع هوای مطلوبی تنفس کردند. در این ماه هوای تهران به لطف بارش‌های پاییزه دو روز ( ۷ و ۱۵ مهر ماه) در شرایط پاک بود، همچنین هوای پایتخت در بقیه روزهای این ماه در شرایط سالم قرار داشت.

کیفیت هوای تهران در مهر ماه سال گذشته نیز تقریبا مشابه امسال بود. در اولین فصل پاییز ۹۶ پایتخت نشینان یک روز هوای پاک و ۲۹ روز هوای سالم تنفس کردند.

هوای پاک تهران در مهرماه ۹۷

اما کیفیت هوای تهران در مهر ماه سال ۹۵ و مهرهای قبل از آن چند روزی نامطلوب برای گروه‌های حساس بود. در مهر ماه این سال تهرانی‌ها دو روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲۸ روز هوای سالم تنفس کردند. افزایش غلظت ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون علت ناسالم شدن هوا برای گروه‌های حساس طی این دو روز بود.

اولین فصل پاییز ۹۴ نیز هوای تهران ۲۶ روز سالم و طی چهار روز به دلیل افزایش غلظت ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون ناسالم برای گروه‌های حساس بود.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت در مهر ماه ۹۳ در شرایط بدی قرار داشت. در این بازه زمانی تهرانی‌ها ۱۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس تنفس کردند همچنین در مهرماه این سال هوای تهران دو روز در شرایط پاک و ۱۷ روز سالم بود.

لازم به ذکر است که کیفیت هوای تهران در مهر ماه سال ۹۲ نیز در شرایط بدتری قرار داشت و در این بازه زمانی هوا ۲۰ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و دو روز ناسالم برای همه‌ گروه‌ها بود و تنها ۸ روز در شرایط سالم قرار داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رزیتا

      آلودگی هوا تو کلانشهرهای ایران تا جایی پیش رفته که دیگع یواش،یواش سازمان هواشناسی باید میزان ذرات معلق اکسیژن تو هوا رو اعلام کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج