۷۸۸۹۲۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گودین: بهانه‌ای در کار نیست، باید بهتر از این باشیم

دیه‌گو گودین کاپیتان اتلتیکومادرید بعد از شکست ۴-۰ تیمش مقابل دورتموند اعتراف کرد که اتلتیکو در مقابل دورتموند ضعیف بازی کرده و باید در بازی‌های بعدی با کیفیت بهتری بازی کند.

ورزش سه: اتلتیکو در استادیوم خانگی دورتموند سنگین‌ترین شکست چمپیونزلیگی خود در دوران هفت ساله‌ی سرمربی‌گری دیه‌گو سیمئونه را تجربه کرد. این در حالی است که باشگاه اسپانیایی در پنج فصل اخیر لیگ قهرمانان دو بار فینالیست این رقابتها شده و در ماه مه امسال در لیگ اروپا به قهرمانی رسیده بود.

گودین بعد از بازی دیشب که روزنامه‌ی مارکا بلافاصله از آن به عنوان فاجعه در دورتموند یاد کرد، به خبرنگاران گفت:" ما باید بهتر از این باشیم. نمی‌توانیم تقصیر این شکست را به گردن بدشانسی یا چیز دیگری بیندازیم. ما نیمه‌ی دوم را خوب شروع کردیم ولی در فوتبال تیمی که از فرصت‌هایش استفاده نکند مجازات می‌شود".

گودین در ادامه درباره‌ی احتمال صعود تیمش به مرحله‌ی بعدی لیگ قهرمانان گفت:" حالا دیگر اول شدن در این گروه دشوار به نظر می‌رسد چون تفاضل گل دورتموند خیلی بالا رفته. ولی ما باید سعی کنیم آنها را در خانه‌ی خودمان شکست بدهیم".

دورتموند با هدایت سرمربی سوئیسی جدیدش لوسین فاور در فصل جاری شروع خارق‌العاده‌ای داشته. زنبورهای زرد فوتبال آلمان در رقابتهای مختلف تا کنون ۱۲ بار به میدان رفته و حتی یک شکست هم در کارنامه نداشته‌اند. دورتموند در حال حاضر صدرنشین رقابتهای بوندس‌لیگا است و به نظر می‌رسد به صدرنشینی در گروه خود در چمپیونزلیگ به دور بعدی این رقابتها صعود خواهد کرد.

دیشب تعویض‌های طلایی لوسین فاور سرمربی دورتموند نقش بسزایی در پیروزی بزرگ این تیم داشت. رافائل گوریرو و جیدون سانچو که توسط او به عنوان یار ذخیره به میدان فرستاده شدند گلهای دورتموند در نیمه‌ی دوم را به ثمر رساندند. گل اول زردپوشان هم در نیمه‌ی اول توسط اکسل ویتسل به ثمر رسیده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج