۷۸۸۹۴۵
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

رفع توقیف «ممنوعه» به چه قیمتی!

یکی از مهمترین اخباری که این اواخر به گوش رسید، خبر رفع توقیف مجموعه «ممنوعه» بود که باعث خوشحالی طرفداران این سریال شد. گرچه با توجه به مواضعی که برخی نسبت به این سریال و محتوای آن داشتند، باید منتظر بود و دید که تیغ سانسور چه بلایی بر سر سریال و داستانش آورده است که پس از چند هفته رفع توقیف شده است.

بانی فیلم: یکی از مهمترین اخباری که این اواخر به گوش رسید، خبر رفع توقیف مجموعه «ممنوعه» بود که باعث خوشحالی طرفداران این سریال شد. گرچه با توجه به مواضعی که برخی نسبت به این سریال و محتوای آن داشتند، باید منتظر بود و دید که تیغ سانسور چه بلایی بر سر سریال و داستانش آورده است که پس از چند هفته رفع توقیف شده است. آیا باز هم می تواند با مولفه هایی که مخاطب در سریال با آنها روبرو بود، جلب نظر کرده و بیننده را با خود همراه کند و یا اصلاحات به قدری روی آن اثر گذاشته که باید عطایش را به لقایش بخشید!

رفع توقیف «ممنوعه» به چه قیمتی!

گرچه در گزارشی هم که بانی فیلم در این زمینه داشت و نظر کارشناسان را در این باره جویا شد، همگی متفق القول بودند که یا از ابتدا نباید به چنین آثاری که چنین مضامینی را در خود دارند، مجوز ساخت داد و یا وقتی سه قسمت از توزیع آن گذشته، توقیف کردن آن به نوعی بی احترامی به مردم است. مخاطبانی که بابت دیدن این مجموعه هزینه کرده و پول می پردازند و انتظار دارند که به موقع قسمت های آن توزیع شود.

از این رو با توجه به انچه در رسانه ها و فضای مجازی درباره این سریال منتشر شده است، بعد از اربعین و ایام سوگواری امام حسین(ع) قسمت چهارم این مجموعه توزیع خواهد شد. باید منتظر بود و دید که چه اصلاحاتی روی داستان صورت گرفته تا توانسته رنگ آزادی از بند توقیف را ببیند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      بهترین سریال خانگی هست چرا اخه اینکارا رو با مردم میکنید اون ساخت ایران چرت وپرت مرتب تومحرم وصفر پخش شد هیچی م اصلاحیه نخورد البته داستانی نداشت چرت وپرت بود

    • بدون نام

      فیلم بسیار عالی هستش نویسنده ی عزیز که این خبر رو تایپ میکنی یکم اطرافتو نگا کنی میفهمی داره این فیلم درد پنهون جامعه رو نشون میده که این چیزا تو مملکت ما هست ولی پنهونی پس دلیلی نداره شما خودتو بکشی چرا این فیلم ساخته میشه امثال این فیلم باید بیشتر از اینها ساخته بشه

    • بدون نام

      سریال مستهجنی که پر از شوخیهای جنسی است.

      پاسخ ها

      • زینب

        سریال مستهجن و پر از بی اخلاقی و بی فرهنگی ساختن که هنر نیست، هنر اینه بدون زیر پا گذاشتن ادب و اخلاق و فرهنگ عوامل فیلم بتونن یه فیلمنامه با ارزش و آموزنده و جذاب با کارگردانی خوب رو اجرا کنن تا همه از فیلمشون استقبال کنن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج