۷۸۸۹۵۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

محمدی: هر بازی لیگ برای ما حکم فینال را دارد

مهرداد محمدی هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: بعد از حضور در باشگاه سپاهان از لحاظ فوتبالی پیشرفت کردم و امیدوارم این روند را ادامه دهم.

خبرگزاری مهر: مهرداد محمدی در خصوص جنجال‌های داوری دیدار با نساجی و اینکه کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد پنالتی سپاهان درست نبوده است، گفت: این اولین باری است که چنین اتفاقی رخ می‌دهد و البته نمی‌دانم کارشناسان داوری چه نظری در مورد این پنالتی داشتند. فراموش نکنید که سپاهان در بازی‌های گذشته خیلی از داوری ضرر کرده و اگر این اشتباهات نبود، الان با ۲۵ امتیاز در صدر جدول قرار داشتیم.

وی با اشاره به شانس قهرمانی سپاهان و اینکه چه تیم‌هایی رقیب این تیم هستند، خاطرنشان کرد: چند تیم دنبال قهرمانی هستند، به عنوان مثال پدیده تیم خیلی خوبی دارد و پرسپولیس و تراکتورسازی هم تیم‌های پرقدرتی هستند. سپاهان هم بعد از پشت سر گذاشتن دو فصل سخت حالا تلاش می‌کند تا خودش را در بهترین جایگاه قرار دهد و تلاش ما این است که به قهرمانی برسیم.

محمدی در رابطه با دیدار مقابل استقلال در هفته دهم لیگ برتر افزود: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و بازی با استقلال هم قطعاً یک بازی جذاب خواهد بود. چمن ورزشگاه آزادی کیفیت بسیار خوبی دارد، تماشاگران زیادی هم به ورزشگاه می‌آیند و هر دو تیم هم دنبال برد هستند که این مسائل بازی را جذاب‌تر می‌کند. ما به تهران می‌آییم تا استقلال را شکست بدهیم و به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم.

هافبک سپاهان که در این فصل ۳ گل زده و ۴ پاس گل هم داده درباره اینکه آیا امیدوار است به تیم ملی دعوت شود یا نه، گفت: هر بازیکنی دوست دارد در تیم ملی باشد و باعث افتخار من است که دعوت شوم. اگر هم دعوت نشدم همیشه برای موفیت تیم ملی دعا می‌کنم. امسال شرایط خوبی دارم و باید از امیر قلعه‌نویی تشکر ویژه کنم که باعث شد از لحاظ فوتبالی پیشرفت کنم. بعد از حضور در باشگاه سپاهان هم از لحاظ فوتبالی پیشرفت کردم و امیدوارم این روند را ادامه دهم.

محمدی در خصوص وضعیت برادرش در لیگ روسیه تصریح کرد: میلاد یکی از ۱۱ بازیکن برتر روسیه است که امیدوارم در فصل بعد بتواند به یکی از لیگ‌های معتبر اروپایی برود. او دوست دارد در انگلیس بازی کند و امیدوارم به هدفش برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج