۷۸۸۹۵۸
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

مهدوی‌کیا: حضور پرسپولیس در فینال خودش قهرمانی است

مهدی مهدوی‌کیا، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس گفت: رسیدن پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا با این شرایط خودش حکم قهرمانی را دارد.

خبرگزاری تسنیم: مهدی مهدوی‌کیا در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوب می‌دانم که پرسپولیسی‌ها، روزهایی فوق‌العاده و استثنایی رو پشت سر می‌گذارند و من واقعاً نمی‌توانم میزان خوشحالی خودم را بیان کنم.

وی ادامه داد: آن چه این موفقیت را زیبا کرد، مشکلاتی است که پرسپولیس با آنها علاوه بر مشکلات همیشگی دست به گریبان بود‌. مدیریت این وضعیت، کار مهمی بود که انجام گرفت. بازیکنان واقعاً با غیرت و عالی کار کردند تا به آنها افتخار کنیم. بزرگی برانکو و کاری که انجام داد هم که اصلاً جای صحبت ندارد. او خارق العاده کار کرده است و همه این خوشحالی‌ها با خوشحالی هواداران و دیگر مردم کشورم مضاعف می‌شود.

مهدوی‌کیا ادامه داد: روزهای بزرگ زیادی را در دوران فوتبالم شاهد بودم و بازی برگشت پرسپولیس با السد که آن را مستقیم تماشا می‌کردم، قطعاً یکی از آنها بود. به قدری استرس و هیجان داشتم که باور نمی‌کنید. آن قدر روی میز کوبیدم که هنوز دستم درد می‌کند.

بازیکن پیشین پرسپولیس که در زمان بازیگری در فوتبال آلمان به یکی از محبوبترین چهره‌ها بدل شده بود، خاطرنشان کرد: من در تیم نیستم، اما ناگفته پیداست، موفقیت امروز پرسپولیس، حاصل اتحاد و همدلی بین اعضای تیم و بین تیم و مدیریت باشگاه است. پرسپولیس در وضعیتی به این مرحله رسیده است که تیم‌های دیگر در مواجهه با آن دچار نزول می‌شوند.

این روند را باید حفظ کرد. حمایت هواداران هم بی‌نظیر است. امیدوارم در فینال هم شاهد اتفاقات خوب باشیم و جام قهرمانی را تصاحب کنیم، هرچند حضور در فینال با این شرایط سخت خود در حکم قهرمانی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا راست گفته! چون با خرشانسی و حمایت همه جانبه وزارت لنگی اومدن تا فینال! تو خوایم نمیدیدن و 50 سال، عقدشون داشتن! و میدونن تو فینال، حرفی برای گفتن نخواهند داشت!!!

      پاسخ ها

      • سلام

        بمیر از حسادت

      • مونتلا

        وای پرسپولیس انتقام کیسها رو ازشون گرفت

      • حسین

        نمیدونم این چه صیغه ایه که شایعه ردن وزارت ورزش از پرسپولیس حمایت میکنه اتفاقا برعکس!میدونید استقلال چقد هزینه کرده تو این چن سال !!؟؟بی عرضگی استقلالی ها به پرسپولیس چه ؟؟؟اصلا میدونی پرسپولیس تا الان ۷۰ میلیارد کسب درآمد کرده استقلال هیچی؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      اره یه ستاره بچسبونید برا حضور در فینال

    • بدون نام

      دوست داریم موشک ایرانی

    • بدون نام

      تو خوبی حتما کرواسی هم قهذمان جام جهانی شد چون رفت فینال نه دادا این حرف نیست کاپ کدوم کشور میره

    • کیسه حموی

      به کوری هرچی کیسه کش کیسه فروش حمومی بسوزید وزر زر نکنید خفه شید چند ساله زیرشی خفه نشدید هروقت جز سه تیم شدین زر زر کنید کیسه حمومی

    • علی

      از سرتا پای حرفاتون سوزش و عقده شدید فوران میکنه .این حال شما رو خیلی خریدارم!!!!!!

    • بدون نام

      دمت گرم اسطوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج