۷۸۹۰۱۵
۷ نظر
۵۰۱۱
۷ نظر
۵۰۱۱
پ

کشف یک و نیم تن چوپ قاچاق در میاندورود

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف یک تن و ۵۰۰کیلوگرم چوب قاچاق به ارزش ۸۵ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: ذات اله رضوانی اظهار کرد:ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند.

وی تصریح کرد: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۱تن و ۵۰۰کیلو گرم چوب جنگلی قاچاق به ارزش ۸۵ میلیون ریال کشف کردند.

رضوانی ادامه داد : در این ارتباط راننده خودروی نیسان دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به اینکه قطع درختان ، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

*کشف یک میلیارد و200 میلیون ریالی کالای قاچاق در سوادکوه

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی انواع کالای قاچاق در شهرستان سوادکوه خبر داد .

سیدمحمود میرفیضی گفت: در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق در راستای حمایت از تولیدات ملی، ماموران پلیس آگاهی سوادکوه با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی ۵ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق حین تردد در محور مواصلاتی آن شهرستات شدند .

وی تصریح کرد: ماموران در اقدامی عملیاتی خودروهای مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۵ قلم کاای خارجی قاچاق شامل،۲ تن زغال، یک دستگاه موتور خودروی خارجی و مقادیر قابل توجهی لوازم پزشکی کشف کردند .

میرفیضی از دستگیری رانندگان این خودروها و معرفی آنان به مرجع قضائی خبر داد و ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال عنوان کرد .

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که کالاهای کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان شد، گفت: قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیده گرفتن حق نسل فردا برای رشد و بالندگی است.

میرفیضی افزود: خرید و مصرف کالای قاچاق موجب اختلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالااقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است ، از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با نیروی انتظامی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند .

*دستگیری3 سارق احشام با 6 فقره سرقت در ساری

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، از دستگیری ۳ سارق احشام با ۶ فقره سرقت در ساری خبر داد.

ناصر علی صفر پور اظهار کرد:در پی اعلام خبر سرقت احشام در در یکی از روستاهای شهرستان ساری، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات و بررسی های همه جانبه ماموران موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه ای به عنوان مظنون در این سرقت ها شدند .

صفرپور تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند و در بازجوئی های به عمل آمده تاکنون به ۶ فقره سرقت احشام از روستاهای اطراف اعتراف کردند، متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خوزستان

      3عدد درخت میشه 3تن...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من چوب برم کار هروزمه تخمین وزن بستگی داره یک هفته پیش یکی بریدم شد چارتن ی بار دگ بارم زدم شمال سی پنج تا شد چهارده تن

    • بدون نام

      چه کشف بزرررررگی!!!!!!85 میلیون ریال!!!!!!!!!!معادل هشت میلیون و پانصد هزارررر تومان!!!!!!!

    • بدون نام

      یک ونیم تن چوب چقدر محموله بزرگی بوده انصافا این دفعه یه اقازاده رو گیر انداختن انشالله درسی باشه واسه همه اقازاده ....ول کنین بدبختو یه درخت هم نمیشه

    • آ زاد

      پس کی به داد طبیعت این مسئولین پر کار خواهند رسید ،اگر طبیعت نابود شود جائی برای ریاست شما نمی ماند ،پس دست فساد نهادینه را از طبیعت قطع،کنید

    • آذربایجان

      جالبه یک ونیم تن میشه هشت میلیونو نیم چخبره شرکت پالت سازی چوب صنوبرو میخره تنی ششصد هزارتومن شرکت نئوپان ام دی اف سازی تنی میگیره پونصدو هشتاد تهران میخره تبریزی رو هشتصد هزار احتمالا جریمه شو حساب کرده نه ارزش مالی رو درختارو از کشاورزا میخرم پولش قسمت خود ادم نمیشه انقد ک خرج زیاده یارو رفته دزدی چکاریه اخه پول بده بخر دگ

    • بدون نام

      یه درخت میشه 2تن ول کنین بدبختو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج