جاباما
۷۸۹۰۴۷
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

عبدالمهدی، کابینه را از العبادی تحویل گرفت

نخست وزیر عراق امروز (پنج‌شنبه) پست‌های وزارتی را از نخست وزیر سابق تحویل گرفت.

خبرگزاری ایسنا: نخست وزیر عراق امروز (پنج‌شنبه) پست‌های وزارتی را از نخست وزیر سابق تحویل گرفت.

امروز مراسم تحویل کابینه و پست‌های وزارتی با حضور عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق و حیدر العبادی، نخست وزیر سابق این کشور برگزار شد.

عبدالمهدی در این مراسم گفت: شکر خدا و با توکل بر او ما امروز مسؤولیت رسمی‌مان را پس از آنکه کابینه‌مان رای اعتماد نمایندگان مردم را کسب کرد، برعهده می‌گیریم.

عبدالمهدی، کابینه را از العبادی تحویل گرفت

نخست وزیر عراق در ادامه تاکید کرد: برنامه وزارتی خود را با اهداف و جزئیات و بازه زمانی مشخص ارائه کردیم و برای اجرای آن تلاش خواهیم کرد، هدف عالی ما تحقق خواسته‌های مردم عراق است که رنج بسیاری کشیده‌اند و اکنون زمان آن رسیده که نتیجه صبر و فداکاری‌های خود را ببینند.

عبدالمهدی در ادامه بر همکاری و تلاش برای حال حاضر و آینده عراق تاکید کرد و گفت: چالش‌های بسیاری پیش روی ما هستند و ما باید برای توسعه اقتصاد کشور و نیز احیای بازار کار، خدمات دهی به مردم و تحقق تمامی خواسته‌هایشان به شکل جدی تلاش کنیم.

او در ادامه از همکاری العبادی در این مرحله و تاکیدات او بر تعامل مسالمت‌آمیز و در عین حال با قدرت در قبال مسائل تشکر کرد و گفت: این آیینی شایسته مردم عراق بوده و آغازگر مرحله جدیدی از همکاری‌هاست، کابینه امروز اولین جلسه خود را برای آغاز کار، تعیین اولویت‌ها، تاکید بر لزوم پایبندی به برنامه‌های دولتی و اجرای این برنامه‌ها در زمان‌های تعیین شده خواهد داشت.

کابینه عراق اولین جلسه خود را به ریاست عبدالمهدی در خارج از منطقه الخضراء برگزار می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      چقدر زیباست دولت انتخابی عراق با کت وشلوار وکروات تمیز ومرتب مگرکشور عراق جایگاه امامان نیست کرواتی که ایرانی ها ابداع کرده اند چرا دولتمردان ما نمی توانند درمجامع رسمی ازش استفاده بکنند

    • ناجی

      العبادی درعراق قدرتمندانه کردودربرابرترویست هاوکردهای جدایی طلب خوب ایستادگی کرد؛؛وازتجزیه طلبی وجنگ فرقه ای و مذهبی به خوبی توانست جلوگیری کند و مواضع روشنی درقبال امریکا وکشورهای منطقه داشت بخصوص درقبال ایران عربستان ؛گمان نمیکنم کسی به خوبی العبادی بتواندازپس این مشکلات بر آید

    • نذیر

      کاش میتونستم این حرفم رو به گوش العبادی و هم فکراش برسونم که کوتوله های سیاسی مانند تو هرگز نمیتونند جلوی یاران امام حسین چه از ایران چه از عراق یا هر جای دیگه ای بایستند حتی اگه با عرعرستان (عربستان)و یا افتضاحات (امارات ) ویا امریکا در پشت پرده بده و بستان داشته باشند.
      به تو و امثال تو میگویم که هر که با ال علی در افتاد ور افتاد.برید به جهنم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج