۷۸۹۱۹۷
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

نماینده تربت حیدریه: با مردم صادق باشید

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: امید مردم، سرمایه‌ای اجتماعی است که باید برای بازگرداندن این سرمایه از دست رفته اقدامات اجرایی در سه قوه مجریه، مقننه و قضایی اتفاق بیفتد.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: امید مردم، سرمایه‌ای اجتماعی است که باید برای بازگرداندن این سرمایه از دست رفته اقدامات اجرایی در سه قوه مجریه، مقننه و قضایی اتفاق بیفتد.

سعید باستانی با اشاره به حساسیت‌ها و انتظارات عمومی از مسؤولان کشور، گفت: شاخصهای حساسیت و علل بی‌اعتمادی مردم به مسئولان مشتمل بر ناکارآمدی‌ها و بهره‌وری پایین، باندبازی‌ها و فساد اداری و اقتصادی، عزل و نصب‌های مدیریتی، بی‌عدالتی و بی‌تفاوتی در برخورد با مفاسد، فقدان سیستم‌ها و سامانه‌های جامع اداری و اطاله دادرسی در دستگاه قضایی است.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نارضایتی مردم و دوری سرمایه اجتماعی از مسئولان کشور و شفاف و صادق نبودن مسئولان با جامعه را در تداوم نابسامانی‌ها موثر دانست و افزود: تداوم این چرخه مانع از اعتماد جامعه به مسئولان و ناتوانی مسئولان برای آرام کردن شرایط کشور می‌شود. قوای سه گانه باید با آسیب‌شناسی زیرمجموعه‌های خود دلایل ایجاد مشکلات و چالش و ناکارآمدی‌ها را برای مردم تشریح کرده و از برنامه‌های قوه خود برای اصلاح فرآیندها بگویند.

به گفته نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس، تبدیل شاخص‌های نارضایتی جامعه به ارقام کمی قابل اندازه‌گیری را نشانه‌ای مبنی بر عزم مسئولان برای بازگردان اعتماد از دست رفته سرمایه اجتماعی دانست و افزود: با تعریف فساد و شاخصهای آن گزارش‌های واقعی از روند برخورد با مفسدان اداری و اقتصادی به مردم داده شود همچنین گزارشهای واقعی از نحوه و چگونگی شناسایی مفسدان و ساز و کارهای بستن منافذ فساد و مجازات مفسدان به سرمایه اجتماعی داده شود. انتشار آمار و اطلاعات درست و واقعی از فساد و بستن راه‌های مفسده انگیز تاثیر بسزایی در بازگردان اعتماد از دست رفته مردم به نظام دارد.

باستانی، صداقت مسئولان در رده‌های مختلف مدیریتی با مردم را در جلب اعتماد جامعه به مسئولان تاثیرگذار دانست و افزود: در روابط مسئولان با مردم به جز مسائل امنیتی نباید هیچ مسئله پنهانی وجود داشته باشد به عبارت روشن‌تر مسئولان باید مردم را در جریان ریزترین مسائل تحت مدیریت خود و برنامه دستگاه تحت مدیریتشان برای از بین بردن مشکلات و کاستی‌ها بگذارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نااشنا

      صداقت در مسولین اجرایی بسیار کمیابه.

    • SANSORGGI

      سرمایه دست خودشان است میگویید نه کمی به اطرافت خوب نگاه کن هر کس سنگ خود را به سینه میزند.
      شما دیگه چرا یعنی نمی دانی!!!!!

    • بدون نام

      اگه راست میگی استعفا بده

    • بدون نام

      بااین وضع بدمملکت چطورخرج بودجه ومنابع شغل کشورمرپم برای حدود۲۰ملی‌ون افاغنه میکنید وخودنمایندگان مجلس یعنی چی که بیش از۳ملیون افاغنه فقط توکارساختمانی اشغال کردن وبیکار وچندبرابران توشغلهای دیگه..

    • بدون نام

      انصافا ایشان یکی ازبهترین نماینده های مجلس است.من سوابق ایشارن راخواندم خیلی تحصیل کزده وموفق بودند وپیشرفت چشمگیری تربت حیدریه داشته.طوری که تا7سال اینده قطب اقتصادی شرق کشور میشه

    • بدون نام

      واقعیت گفت
      ولی متاسفانه کجاست مسیول دلسوز و صادق؟!

    • مسعود

      کی بامردم صادق باشه؟ همه فقط شعار میدن. همه حرف مفت میزنن. مردم دیگه گوششون ازاین چرندیات پره! ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج