۷۸۹۳۲۴
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

دایی: می‌خواهند با این اظهارنظرها مردم را سرگرم کنند

علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت که پرسپولیس با انگیزه است و تیمش کار دشواری در دیدار فردا خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم: علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست پیش از دیدار فردا مقابل پرسپولیس گفت: یک بازی سخت مقابل یک تیم خیلی خوب با هواداران خیلی خوب داریم. در بازی گذشته سه امتیاز حساس را از دست دادیم در حالی که مستحق آن نبودیم. به دنبال این هستیم که در این بازی جبران کرده و با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز را کسب کنیم. در هفته گذشته تمرینات خیلی خوبی برای بازی با پرسپولیس انجام دادیم و می‌خواهیم برنده این بازی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در واکنش به این مسئله که پرسپولیس پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان احتمال دارد که لیگ را جدی نگیرد، عنوان کرد: آنچه مسلم است پرسپولیس تا اینجای فصل هیچ تیمی را در لیگ برتر دست کم نگرفته است. آنها قطعا با انگیزه بالا به مصاف ما خواهند آمد تا نشان دهند که لیگ را هم جدی گرفته‌اند. با شناختی که من از برانکو و شاگردانش دارم توقع دیگری غیر از این مسئله ندارم. پرسپولیس بازیکنان بزرگ و حرفه‌ای دارد و قطعا کار سختی مقابل فینالیست لیگ قهرمانان داریم.

دایی در ارتباط با این مسئله که چرا سایپا با توجه به کیفیت پایین ورزشگاه تختی حاضر نشد بازی‌اش با پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی برگزار کند، عنوان کرد: اینکه زمین تختی کیفیت لازم را ندارد قبول دارم. زمین اصلی ما پاس قوامین است که به خاطر مسائل امنیتی اجازه برگزاری در این ورزشگاه را برای بازی فردا به ما ندادند.

دایی: می‌خواهند با این اظهارنظرها مردم را سرگرم کنند

مسئله دیگر اینکه بازی در ورزشگاه آزادی برای ما هزینه سنگینی دارد. اجازه این ورزشگاه 4 یا 5 برابر ورزشگاه تختی است و از این لحاظ برای ما مقرون به صرفه نیست. مسئله دیگر اینکه اگر ما بخواهیم هر دو بازی‌مان مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار کنیم یعنی در هر دو بازی مهمان بوده‌ایم و این خوب نیست.

سرمربی تیم فوتبال سایپا افزود: آنچه مشخص است شورای تأمین تهران اجازه بازی در زمین پاس قوامین مقابل پرسپولیس را به ما نمی‌دهد. سال قبل هم گفتم تنها خواهشم این است که مسئولان ورزشگاه تختی زمین آنجا را به حال خود رها نکند. اینکه سالی سه یا چهار بازی در آن ورزشگاه برگزار شود و دیگر به آن هیچ رسیدگی نشود اصلا خوب نیست. ما هم با شرایطی که داریم نمی‌توانیم غیر از آنجا در زمین دیگری با پرسپولیس و استقلال بازی کنیم.

دایی درباره اینکه گفته شده باید از احضارش به دادگاه خوشحال باشد و هلال احمر کرمانشاه اعلام کرده ما از دایی نخواستیم پول‌های جمع آوری شده را به ما تحویل بدهد، اعلام کرد: اول مورد اظهارنظر رئیس هلال احمر کرمانشاه باید بگویم که هلال احمر با این جوابی که داده یا در جریان نبوده یا از چیزی خبر ندارد.

آقای پیوندی که رئیس هلال احمر ایران که البته شاید الان نباشد به من زنگ زد و گفت شما همه رقمی را که جمع آوری کرده‌اید را در یک چک در تلویزیون به مردم نشان دهید و بعد از آن این پول را به هلال احمر بدهید. به این شکل اعتماد مردم به هلال احمر را بیشتر خواهید کرد اما من این مسئله را قبول نکردم چرا که مردم به من اعتماد کرده‌اند و خدا را شکر می‌کنم که چنین اتفاقی افتاده است.

دایی با اشاره به اظهارنظر برخی مبنی بر اینکه او باید خوشحال باشد قوه قضائیه احضارش کرده یادآور شد: همیشه خوشحال می‌شوم که به مردم پاسخگو باشم چرا که همه ما باید به مردم پاسخگو باشیم. این مسئله خیلی قشنگ‌تر از این است که افرادی که هیچ کاری نکرده‌اند به آنها پاسخ دهیم.

مردم پول‌ها را به حساب من واریز کرده‌اند و هر کدام از این آقایان اگر 5 هزار تومان ریخته‌اند فیش آن را بیاورند تا من شفاف‌سازی کنم. برخی می‌خواهند با این کارها عملکرد خودشان را ماست‌مالی کنند. اینکه می‌گویند من باید خوشحال باشم که آگاهی و دادسرا رفته و پاسخگو باشم یعنی می‌خواهند صورت مسئله را پاک کنند.

سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: باز هم می‌گویم که خوشحال می‌شوم پاسخگو باشم اما بهتر است در مورد موسسات مالی و اعتباری که شاکیان بسیاری از سوی مردم دارند هم آقایان صحبت کنند و به این مسائل هم رسیدگی شود. از خدا می‌خواهم که قوه قضائیه عادل و خوبی داشته باشیم تا هیچ کس نارضایتی نداشته باشد.

اینکه می‌گویند سلبریتی‌ها چقدر جمع کرده‌اند که البته من خودم را سلبریتی نمی‌دانم و در مورد چرخش این پول‌ها و سودش صحبت می‌شود، باید بگویم تمام رقم آن 17 یا 18 میلیارد تومان شده است. این مقدار پول برای چنین مصیبت بزرگی رقمی نیست. این مبلغ در مقابل پولی که از کشور خارج شده واقعا خنده‌دار است.

می‌خواهند با این اظهارنظرها مردم را سرگرم کنند. اصلا و ابدا مردم چنین چیزی را دوست ندارند و مطمئن باشید این نتیجه برعکس خواهد داد.

دایی گفت: نه تنها در مسئله زلزله، بلکه در زندگی شخصی خود نیز این آمادگی را دارم که بگویم همه سرمایه‌ام را از کجا آورده‌ام یا کجا هزینه می‌کنم. مطمئن باشید هر موقع اعلام کنند که سازمان بازرسی می‌خواهد وضعیت افراد سرمایه‌دار را بررسی کند نفر اول هستم که می‌روم و جواب می‌دهم.

خوشحال می‌شوم که بازرسی سراغم بیاید. ما از این چیزها نمی‌ترسیم اما ترسمان از این است که در کار مردم وقفه ایجاد شود چرا که چند روز دیگر زمستان است. ما آنجا نیستیم که بفهمیم مردم چه می‌کشند چرا که جایمان گرم و نرم است. کاش یک روز خودمان را جای مردم کرمانشاه می‌گذاشتیم و بعد اینطور اظهارنظر می‌کردیم.

باید به مردم خدمت کنیم و این کار واقعا لیاقت می‌خواهد. همه تلاشم را خواهم کرد که هر طور شده با تمام وجودم به مردم خدمت کنم و اطمینان داشته باشید که این مسائل نه تنها مرا دلسرد نخواهد کرد بلکه اراده‌ام را بیشتر می‌کند تا کاری که از دستم بر می‌آید را انجام دهم.

وی با اشاره به غایبان تیمش در بازی با پرسپولیس یادآور شد: متاسفانه چند بازیکن آسیب‌دیده داریم که به بازی فردا نمی‌رسند. چند بازیکنی هم که می‌توانند به ما کمک کنند فردا با ما خواهند بود و لیست تیم را که ببینید متوجه خواهید شد که چه بازیکنان جوانی را در کنار خود داریم و از آنها در طول فصل استفاده خواهیم کرد.

چند بازی هست که تعدادی از نفراتمان را در اختیار نداریم اما به طور قطع در بازی فردا روزبه شاه‌علی‌دوست و معین عباسیان با ما نیستند و تعدادی دیگر نیز تا امشب وضعیتشان از طریق پزشک تیم به من اطلاع داده خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در ارتباط با اینکه پرسپولیس با فینالیست شدن در لیگ قهرمانان آسیا ممکن است دیدار فردا را جدی نگیرد و تمرکزش روی بازی با کاشیما آنتلرز قرار دهد گفت: بازی‌های آسیایی یک مقوله جدا و شرایط لیگ هم کاملا با آن متفاوت است. اگر پرسپولیس به دنبال موفقیت در لیگ است که قطعا است باید همه بازی‌ها را جدی بگیرد و تا الان هم همین کار را کرده است. با شناختی که از بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس دارم آنها با انگیزه بالایی مقابل ما ظاهر خواهند شد و مطمئن باشید که بازی فردا بازی سختی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عشقپولیس

      پرسپولیس خسته ست ولی تو خواب هم نمیتونی ببریش

    • استقلال(قهرمان واقعی.بدون جعل)

      بهشون بگو دفعه اول ک دارید میرید فینال اسیا ی موقع گم نشید میخواید ی استقلالی با خودتون ببرید گم نشید لنگیا
      4فینال اسیا حسرت کل لنگیا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ادرس جام باشگهای جهان از پرسپولیس بگیرید

    • امین

      تنها چیزی که از پرسپولیس گرفتی پول زور بود. امتیاز دیگه خوابشو ببینی

    • موسوی

      به امید پیروزی پرگل پرسپولیس درمقابل سایپا. بااین برد بچه‌ها با روحیه عالی میرن ژاپن و ان شاالله اونجام موفق میشن

    • بدون نام

      پارکت رو عوض کن
      کمال شایستگی؟؟؟؟؟
      مثه اینکه یادت رفت سه بار توپ خورد تیرتون

    • بدون نام

      احسن مرد بزرگ هرچی ازخداوند میخواید بهت بده انشالله

    • مملکت ویران

      آقای دایی خداجای حق نشسته.بااین حرفایی که میزنی وکارایی که انجام میدی تودل این جاگرفتی.بهتون به عنوان یه ایرانی ویه آذربایجانی افتخارمیکنیم.

    • محسن پرسپولیسی

      درود بر شما علی آقا، شهریار فوتبال ایران.

    • بی‌نام

      درود بر تو مرد نیکو اگه روزی مرد اول مملکت بشی مملکت گل و بلبل میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج