۷۸۹۳۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آیا سیتی نسبت به فصل قبل پیشرفت کرده است؟

 نگاهی داریم به شرایط کنونی من سیتی در فصل جاری و مقایسه با شرایط این تیم در فصل گذشته.

وبسایت نود: منچسترسیتی فصل قبل با شکستن رکوردهای مختلف و با اقتدار فراوان موفق شد قهرمان فوتبال جزیره لقب گیرد، آن ها این فصل هم شروع خوبی داشته اند و فعلاً صدرنشین لیگ برتر هستند، هر چند که رقبای جدی ای را پشت سر خود می بینند. تیم پپ در این فصل تنها در دو مسابقه مقابل وولوز و لیورپول امتیاز از دست داده است. اما به طور کلی وضعیت این تیم در مقایسه با فصل قبل چطور بوده است؟

از منظر گل های زده و گل های خورده شرایط منچسترسیتی نسبت به فصل قبل خیلی بهتر شده است. تیم او در این فصل به طور میانگین در هر بازی ۰،۳ گل خورده و موفق به زدن ۲،۹ گل شده است که نسبت به فصل قبل خیلی بهتر است. هر چند از نظر امتیازات کمی دچار افت شده است ولی هنوز تا پایان فصل زمان زیادی باقی مانده است.

آیا سیتی نسبت به فصل قبل پیشرفت کرده است؟

آمارها نشان می دهند در خیلی از فاکتورها تیم پپ در بخش هجومی پیشرفت کرده است. گل های خارج از محوطه، ضدحملات، شوت، لمس توپ در محوطه جریمه حریف، شوت درون چارچوب، خلق موقعیت و همینطور تعداد گل، آن ها نسبت به فصل قبل بهتر بوده اند هرچند که در تلاش برای دربیل، تیم سیتی کمی نسبت به فصل قبل ضعیف تر بوده است.

آیا سیتی نسبت به فصل قبل پیشرفت کرده است؟

از منظر شکل بازی، سیتی تفاوت خاصی با فصل گذشته نداشته، لمس توپ و پاس های صحیح همچون فصل گذشته بوده است ولی از منظر مالکیت توپ و آمار کلی پاس ها و همچنین پاس ها درون یک سوم هجومی، کمی این تیم دچار افت شده است.

با وجود این که سیتی در این فصل از منظر دفاعی و همینطور دفاع تیمی پیشرفت بسیاری داشته، گل های کمتری خورده و کلین شیت های بیشتری داشته است ولی از نظر برتری در دوئل ها، برتری در دوئل های هوایی، تکل و بازپس گیری توپ کمی نسبت به فصل قبل ضعیف تر عمل کرده است. همچنین نسبت به فصل قبل سیتی با تقویت خود در جنبه دفاعی، اشتباهات کمتری داشته که منجر به گل خوردن شود.

آیا سیتی نسبت به فصل قبل پیشرفت کرده است؟

فصل گذشته، گواردیولا بیش از هر کسی از دی بروین در تیمش استفاده کرد، او بیشتر از تمام بازیکنان سیتی در لیگ برتر به میدان رفت، البته پپ ۱۱ مسابقه هم بعد از ان که از برد تیمش تا حدود زیادی مطمئن شد، ستاره تیمش را بیرون کشید تا از او مراقبت کند. دیگر بازیکنان ترکیب اصلی سیتی که بیشتر از دیگران به صورت منظم به زمین رفتند، این ها بودند: ادرسون، اتامندی، فرناندینیو، واکر، سیلوا و استرلینگ.

آیا سیتی نسبت به فصل قبل پیشرفت کرده است؟

این فصل شرایط تغییر کرده است. لاپورت، ادرسون، فرناندینیو و آگوئرو بازیکنانی بوده اند که در تمامی مسابقات این فصل لیگ برای سیتی به میدان رفته اند. در این میان لاپورت و ادرسون در تمامی دقایق حضور داشته اند. از جمله تغییرات مهم در ترکیب سیتی این فصل، حضور ثابت لاپورت در خط دفاعی است که به نظر می رسد دیگر جای اتامندی را در ترکیب اصلی گرفته و ترکیب خوبی هم با استونز ساخته است. در عین حال حضور فودن در چهار مسابقه به عنوان یار تعویضی، نکته مهمی است.

در بخش هجومی هم ریاض محرز به صورت چرخشی در پست استرلینگ یا سانه در ترکیب قرار گرفته است. مندی هم بعد از بازگشت از دوران مصدومیت، جای دلف را در سمت چپ خط دفاع گرفته است.

آیا سیتی نسبت به فصل قبل پیشرفت کرده است؟

گواردیولا این فصل به به سیستم همیشگی ۴-۳-۳ خود وفادار بوده است. هر چند به نظر می رسد در مقابل رقبای سخت تر و شاید در مسابقات مقابل تیم های بزرگ در خارج از خانه، سیستم دیگری را ترجیح می دهد چرا که در دیدار با آرسنال و همینطور با لیورپول، از سیستم ۴-۲-۳-۱ بهره برد.

توجه به شکل بازی سیتی نیز نشان می دهد که آن ها تمایل بیشتری به خلق موقعیت و طرح ریزی حملات خود از سمت چپ دارند، جایی که معمولاً سانه حضور دارد. البته استرلینگ هم در سمت راست یکی از ارکان بخش هجومی سیتی است ولی این ستاره انگلیسی اغلب تمایل به مرکز زمین دارد تا گوشه ها و به همین دلیل وزن کارهای هجومی به سمت چپ سنگین تر است.

آیا سیتی نسبت به فصل قبل پیشرفت کرده است؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج