۷۸۹۴۳۰
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

قلعه‌نویی: مطمئنم کادر تیم ملی لیگ را نمی‌بیند

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اعتقاد دارد که اعضای کادر فنی تیم ملی بازی‌های لیگ برتر را نمی‌بینند.

خبرگزاری تسنیم: امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل استقلال ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: من به فوتبال تبریک می‌گویم بازی خوبی بود. استقلال در نیمه اول از ما بهتر بود، اما در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم توانستیم از کناره‌ها استفاده کنیم. بازی سه حالت داشت و هر دو تیم می‌توانستند برنده شوند یا حتی بازی مساوی تمام شود.

استقلال در نیمه اول خیلی بهتر از ما بازی کرد

وی با اذعان به اینکه «استقلال در نیمه اول خیلی بهتر از ما بازی کرد»، گفت: خدا را شکر بردیم و این پیروزی را به کارگران کارخانه سپاهان تقدیم می‌کنم که در شرایط سخت برای ایران و تیم سپاهان کار می‌کنند.

تیمم را به نحوی بسته‌ایم که بتوانیم با تمام روش‌ها حمله کنیم

سرمربی تیم سپاهان در واکنش به این پرسش که تیمش روی توپ‌های هوایی تا لحظات پایانی نتوانسته بود عملکرد خوبی داشته باشد، اما در دقایق آخر با همین روش به گل رسید،‌ گفت: ما یک ایرادی‌هایی داریم، اما تیم‌مان هم سرعتی است و هم روی توپ‌های بلند خوب کار می‌کند. به طور کلی تیمم را به نحوی بسته‌ایم که بتوانیم با تمام روش‌ها حمله کنیم. بازهم این پیروزی را به هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند، تقدیم می‌کنم.

برای هر بازی انگیزه دارم، چه حریف استقلال باشد چه مس کرمان

«همیشه مقابل استقلال انگیزه مضاعفی دارید. آیا این دیدار هم به همین شکل بود؟»، قلعه‌نویی در واکنش به این پرسش گفت: خدا را گواه می‌گیرم من برای هر بازی انگیزه دارم. همان‌قدر که این بازی برایم مهم است، بازی با مس کرمان هم اهمیت دارد. من استقلال را دوست دارم و ۲۰ سال در این تیم بوده‌ام، اما الان سرمربی سپاهان هستم.

سپاهان چشم‌انداز خوبی دارد، اما باید تقویت شود

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به نظرش تیم سپاهان می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود، گفت: ما بازی به بازی پیش می‌رویم، اما من چشم‌انداز خوبی برای این تیم می‌بینم، البته باید در نیم‌فصل خود را تقویت کنیم.

محمدی را به 2 دلیل تعویض کردم

سرمربی تیم سپاهان درباره اینکه چرا مهرداد محمدی را تعویض کرد، گفت: اولاً مهرداد محمدی روز خوبش نبود. دوماً به خاطر کارت زردی که در نیمه اول دریافت کرد.

امیدوارم با شفر هم به مانند کی‌روش قرارداد 8 ساله ببندند

قلعه‌نویی در خصوص تیم استقلال نیز یادآور شد: من نباید راجع به استقلال صحبت کنم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. شفر مربی کارکشته‌ای است و ان‌شاءالله همان‌طور که با کارلوس کی‌روش (سرمربی تیم ملی فوتبال) قرارداد هشت ساله بسته‌اند، با این مربی هم ببندند تا بتواند تفکراتش را در تیم پیاده کند!

کی‌روش از نظر فنی خوب است اما باید از نظر اخلاقی کنترل شود

وی درباره تیم ملی و پیش‌بینی‌اش از نتایج این تیم در جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: یقیناً بعد از هشت سال و این همه هزینه باید تیم ملی ما پیشرفت کند، اما جام ملت‌ها شرایط خاص خودش را در مراحل حذفی دارد و دوره قبل هم دیدید با یک اشتباه بچه‌گانه و اخراج یک بازیکن حذف شدیم.

در هر صورت باید با تیم ملی تعامل داشته باشیم و به لیگ و پیشکسوتان احترام بگذاریم. متأسفانه می‌بینیم که در این هشت ساله ‌بی‌احترامی زیادی به پیشکسوتان ما شده است. آقای کی‌روش از نظر فنی خوب است، اما باید از نظر اخلاقی کنترل شود.

در دقیقه 5 می‌خواستم تعویض کنم!

امیر قلعه نویی در نشست خبری بعد از این بازی نیز اظهار داشت: این برد را تقدیم به کارگران کارخانه فولاد مبارکه می‌کنم که ۱۶۰۰ درجه گرما را تحمل می‌کنند و به باشگاه سپاهان و هواداران عزیزمان که ۹۰ دقیقه یکصدا تیم را تشویق کردند، تبریک می‌گویم. بازی بسیار خوبی بود توقع می‌رفت که این‌طور باشد. ما در شروع بازی بسیار بد بودیم و حتی در نیمه اول و در دقیقه پنج می‌خواستم تعویض انجام دهم.

به شهامت داور تبریک می‌گویم

وی ادامه داد: در نیمه دوم با لایه‌های دفاعی که ایجاد کردیم راه نفوذشان را بستیم و می‌دانستیم که از کناره‌ها نمی‌توانند برای ما خطرساز باشند. خدارا شکر که بردیم و من به شهامت داور تبریک می‌گویم.

درست است که یک پنالتی را برگرداندند، ولی وقتی داور خوب قضاوت می‌کند باید تشکر کرد. داور هم بازی را مدیریت کرد و هم قانون را به اجرا درآورد و باید به گروه‌ داوری تبریک بگوییم. این بازی سه حالت داشت، یک حالت که می‌توانستند آنها ببرند، یک حالت که ما ببریم و یک حالت هم که بازی مساوی می‌شد.

ما به کره باختیم دادگاهی شدیم، آقایان به عراق باختند حماسه شد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که مسابقات جام ملت‌ها در پیش روست و سپاهان هم تعداد کمی بازیکن در تیم ملی دارد، آیا تیم ملی می‌تواند مقامی در جام ملت‌ها کسب کند یا نه، عنوان کرد: در جام ملت‌ها نتیجه ‌گرفتن خیلی سخت است.

نباید به تیم ملی فشار آورد. در بازی‌های حذفی یکسری مسائل وجود دارد. همان‌طور که در دوره قبل یک اشتباه بچه‌گانه باعث شد ۱۰ نفره شویم و تیم حذف شد. باید بین باشگاه‌ها و تیم ملی تعامل باشد که متأسفانه در این هشت ساله نبوده است.

هر طور خواستند صحبت کردند و آخرین‌شان هم به آقای استیلی بود. البته یکسری بله قربان‌گو هستند و توهین‌ها را هم می‌پذیرند، ولی باید تیم ملی با آرامش هدف‌هایش را دنبال کند و به لیگ هم احترام بگذارد، ولی مطمئنم که کادر فنی تیم ملی لیگ را نمی‌بیند.

در رابطه با بازیکن هم باید به افکار کسی که مسئولیت دارد، احترام گذاشت، چون فردا او باید جوابگو باشد. البته از این آقا سؤال هم نمی‌کنند. ما به کره باختیم دادگاهی شدیم، ولی آقایان به عراق باختند حماسه شد. ان‌شاءالله هم تیم امید و هم تیم ملی بزرگسالان بتوانند در مسابقات انتخابی المپیک و جام ملت‌ها با آرامش وارد رقابت‌ها شوند.

ما و نساجی بیشترین ضرر را از داوری دیده‌ایم

قلعه‌نویی در مورد نحوه قضاوت داور دیدار استقلال - سپاهان نیز گفت: در مجموع باید بگویم که کرمانشاهی هم مدیریت و هم قانون را اعمال کرد. درست است که پنالتی را برگرداند و ما باید فیلم را ببینیم، ولی صحنه‌ای که من دیدم داور نسبت به کمکش خیلی نزدیک‌تر به صحنه بود.

همه می‌دانند که در این چند هفته سپاهان و بعدش هم نساجی بیشترین ضرر را از داوری دیده‌اند، ولی متأسفانه جو بدی را راه انداختند. خوشحالم که آقای کرمانشاهی با شجاعت قضاوت کرد.

ما که 20 سال است مربیگری می‌کنیم نمی‌دانیم، اما یک آدم میکروفن به دست می‌داند؟!

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه برخی‌ها از خریدهای او انتقاد می‌کنند، اما این بازیکنان در سپاهان رفته رفته به شرایط خوبی رسیده‌اند، گفت: یکسری دوستان از روزی که من مربیگری را شروع کرده‌ام تبلیغات منفی را علیه من آغاز کرده‌اند.

شاید یک بازیکن را که تیمش نمی‌خواست را من گرفتم، اما شما نگاه کنید به طور مثال محمد قاضی‌ را پرسپولیس نخواست و من او را برای استقلال گرفتم. الان ببینید چند گل زده است. همین استنلی کی‌روش را ببینید. چقدر دوستان تبلیغات منفی علیه‌اش راه انداختند، اما اکنون ۲۲ میلیون دلار می‌ارزد. یعنی ما که ۲۰ سال است مربیگری می‌کنیم نمی‌دانیم، اما یک آدم میکروفن به دست می‌داند؟! همان‌طور که گفتم این‌ها می‌خواهند علیه ما تبلیغات منفی کنند.

اگر یک مربی خارجی افتخارات من را می‌آورد مجسمه‌اش را می‌ساختند

وی افزود: در برزیل به مهاجم نوک می‌گویند فقط در تیر دو قرار بگیرد، اما ما در ایران با کی‌روش کار کردیم تا عملکرد خوبی داشته باشد. شما ببیند ما چقدر قهرمانی و آقای گل به دست آورده‌ایم، اما بروید مطالبی را که برای ما نوشته‌اند را بخوانید. مطمئن باشید اگر یک مربی خارجی همین افتخارات را به دست می‌آورد، در همین تونل ورزشگاه مجسمه او را می‌ساختند.‌ اینها افرادی هستند که ۱۰ سال است با من و سالم بودنم مشکل دارند.

بیرون رفتن علی کریمی به سود ما تمام شد

سرمربی تیم سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا از تعویض‌هایش رضایت دارد، عنوان کرد: بله، از کیفیت بازی راضی نیستم، اما استقلال هم تیمی بود که در هفته‌های گذشته عملکرد خوبی داشت. البته شاید بیرون رفتن علی کریمی هم به نفع ما شد، چون این بازیکن در میانه زمین میدان‌داری می‌کرد. در مجموع به نظرم باید به این بچه‌ها افتخار کرد. تیمی که در فصل گذشته چهاردهم بوده است، نیاز به زمان دارد تا به شرایط ایده‌آل برگردد، اما بچه‌های ما این زمان را به حداقل رسانده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهرام

      امیرخان تبریک . بازم ثابت کردی که عالی هستی . در مورد تیم ملی هم درست فرمودین . کادر تیم ملی فقط چشمشون به دلارهای ماست .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ساکت شو پاچه خوار

    • TNT2

      ببند دهنتو یه بار برده حالا...همش غر میزنه چه ادم بی خودیه وقتی میبازه همه رو مقصر میکنه از توپ جمع کن تا فدراسیون که یعنی بر علیه اون شدن وقتی میبره میگه ببین چرا بازیکنهای ما تو تیم ملی نیستند. .خفه شو خدایی

    • بدون نام

      فقط ورور میکنه این اقا کوچولو

    • بدون نام

      تو خودت مگه اخلاق ووجدان داری خودت خدای مافیایی با صحنه گل زدید وبا کمک داوری برنده شدید باز برای تیم ملی شاخه وشانه میکشی برو باد حجازی مرحوم بیفت که باهاش چکار کردی

    • بدون نام

      آخه مردک، مگه کی روش اسمی از تو آورده که بعد از هربازی بهش حمله ور میشی!؟ استیلی هم ازین غلطها کرد وجوابشو گرفت. فردا اگه کی روش جوابتو داد میگی بی احترامی کرده. این شمایید که همیشه خدا به کی روش بی احترامی میکنید.

    • بدون نام

      خوش بحالت که بازیکن ملی پوش نداری!!! آقای دلال جان دلارهایی که میگیری همه رو از سپاهان انتخاب کن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج