۷۸۹۵۰۵
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

نامجو‌مطلق: نظر کمیته فنی حمایت از شفر است

مجید نامجو‌مطلق عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: وجود کمیته فنی بیشتر جنبه حمایتی دارد و قرار نیست با یک بازی اتفاق خاصی درباره شفر رخ دهد.

خبرگزاری تسنیم: مجید نامجو‌مطلق درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر, عنوان کرد: حیف شد که این نتیجه رقم خورد. استقلال می‌توانست با پیروزی در این بازی شرایطش را تغییر دهد. بازیکنان در این دیدار خیلی زحمت کشیدند و بازی پایاپایی بود. در بحث مالکیت توپ آمار‌ بیشتر به نفع استقلال بود اما سپاهان در کار‌های دفاعی خوب عمل کرد.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال ادامه داد: سپاهان روی ضربات ایستگاهی و ضربات سر خوب کار می‌کند و در این بازی هم همین مسئله نقطه قوت این تیم بود و توانست به گل برسد. غیبت پژمان منتظری نیز تاثیرگذار بود و با وجود اینکه شرایط به نفع استقلال بود ولی نتیجه‌ای مناسب برای ما رقم نخورد.

نامجو‌مطلق درباره اینکه بعد از رقم این نتیجه این کمیته چه تصمیمی خواهد گرفت, خاطرنشان کرد: وجود کمیته فنی بیشتر جنبه حمایتی دارد و قرار نیست با یک بازی اتفاق خاصی رخ دهد. قطعاً‌ نظر کمیته فنی حمایت از شفر و کادر فنی است و نظراتی هم که داده می‌شود بیشتر جنبه حمایتی دارد.

نامجو‌مطلق: نظر کمیته فنی حمایت از شفر است

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال راجع به اینکه چه عاملی باعث شده استقلال نتواند به روند نتیجه‌گیری خوب دست پیدا کند, اظهار داشت: استقلال سال گذشته بازیکنان خیلی خوبی داشت که برخی از آنها امسال از تیم جدا شده‌اند. قطعاً‌ باید روی نقاط ضعف استقلال کار و در نیم فصل نیاز‌های تیم برآورده شود.

نامجومطلق درباره استوری‌ حاشیه برانگیزش بعد از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان‌ آسیا با عنوان «میگم یک استقلالی با خودتون ببرید بار اول دارید میرید فینال آسیا گُم نشید» گفت: نمی‌خواهم درباره این موضوع حرف بزنم چون نیتم این نبود که به پرسپولیسی‌ها توهین کنم. مخاطب این پیام دوستان پرسپولیسی خودم بودند که با آنها شوخی دارم و انتشار این استوری کاملاً جنبه شوخی داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استقلال باید خط حمله را با آوردن بازیکن های شش دانگ تقویت کند و این مهاجمان فعلی و بخصوص حاجی الگرو را رد کند بروتد.همچنین یک یا دو هافبک بازیساز برای این تیم از نان شب هم واجب تر است.

    • بدون نام

      حالاحالا کجاش دیدن ؟ باز هم بگین تقصیر رییس فدراسیون بود!

    • علی

      مرتیکه نخود مغز برو با هم وزن خودت شوخی کن خاک تو سر کیسه کشا از طرفدار گرفته نا مدیر عامل دارن

    • بدون نام

      کلا در ایران کمیته فنی وظیفه اش جیره خوری از بالا دستیش است و دیکته کردن و انتقال نظرات رییس بزرگ وفقط حسن روشن مستقل عمل میکند و خود را به پول و مقام و عنوان نمیفروشد بقیه خود....

    • اهواز

      میگم اقای نامجو مطق اگه برانکو قبول کنه یکی ازدستیاراش بیاد تیم کیسه رو ی سروسامونی بده

    • ج

      کجای نامجومطلق استقلالی است که دلش واسه شکست تیم وهوادار به درد بیاد همه تیمهادرنقل انتقالات بازکن ازشون جدامیشه تاابدبایدعزادارجداشده هاباشیم لعنت برکسانیکه تیم رابه اینروز انداختن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج