۷۸۹۵۳۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حمله ساری به رکورد تاریخی چلسی

 مائوریتسیو ساری در مقابل برنلی برای تمدید روند شکست ناپذیری تیمش تلاش خواهد کرد.

وبسایت نود: در یکی از مسابقات هفته دهم لیگ برتر انگلیس روز یکشنبه هفته آتی برنلی در ورزشگاه خانگی خود، ترف‌مور پذیرای چلسی خواهد بود. شاگردان مائوریتسیو ساری که در بازی هفته گذشته با گل لحظات پایانی راس بارکلی از شکست در برابر منچستریونایتد گریختند و به تساوی ۲-۲ رسیدند، در این مسابقه برای تمدید این روند شکست ناپذیری تلاش خواهند کرد.

چلسی در ۹ بازی ابتدایی خود در این فصل لیگ برتر ۶ برد و ۳ تساوی کسب کرده و با ۲۱ امتیاز، در تعقیب دو تیم ۲۳ امتیازی من‌سیتی و لیورپول در رده سوم جدول حضور دارد. در صورت عدم شکست چلسی در مقابل برنلی، مائوریتسیو ساری به نخستین سرمربی تاریخ باشگاه چلسی تبدیل خواهد شد که در ۱۰ مسابقه نخست خود روی نیمکت چلسی در لیگ برتر شکست نخورده است.

مقایسه آمار ساری با چند مربی اخیر آبی های لندن جالب توجه است. ژوزه مورینیو در نخستین فصل حضور خود روی نیمکت چلسی (۰۵-۲۰۰۴) در هفته نهم اولین شکست خود را با نتیجه ۱-۰ مقابل منچسترسیتی تجربه کرد. آمار مورینیو در ۱۰ مسابقه ابتدایی چلسی در لیگ برتر ۷ برد، ۲ تساوی و یک باخت بود.

مشابه این اتفاق دقیقا برای لوئیس فلیپه اسکولاری در فصل ۰۹-۲۰۰۸ رقم خورد. فیل بزرگ اولین شکست خود را در هفته نهم و با باخت خانگی ۱-۰ مقابل لیورپول تجربه کرد. آمار اسکولاری در ۱۰ مسابقه ابتدایی خود نیز همانند مورینیو ۷ برد، ۲ تساوی و یک شکست بود.

کارلو آنچلوتی که در فصل ۱۰-۲۰۰۹ به لیگ برتر و چلسی آمد، در هفته هفتم و با شکست ۳-۱ مقابل ویگان طعم باخت را چشید. تیم آنچلوتی در این فصل بعد از ۱۰ مسابقه، ۸ برد و ۲ شکست در کارنامه خود ثبت کرده بود و در مکان نخست حضور داشت.

اولین شکست برای آندره ویاش بواش زودتر از مربیان قبلی ثبت شد. ویاش بواش که برای فصل ۱۲-۲۰۱۱ از پورتو به چلسی آمده بود، اولین شکست خود را در هفته پنجم و با نتیجه ۳-۱ مقابل منچستریونایتد متحمل شد. بواش تا پایان هفته دهم ۶ برد، یک تساوی و سه شکست به همراه چلسی کسب کرد و در نهایت در مارچ ۲۰۱۲ از سمت خود برکنار شد.

آنتونیو کونته هم برای تجربه نخستین شکست خود در لیگ برتر به اندازه بواش صبر کرد. چلسی در هفته پنجم فصل ۱۷-۲۰۱۶ در خانه با نتیجه ۲-۱ به لیورپول باخت و البته این اتفاق در هفته بعد و با شکست ۳-۰ مقابل آرسنال تکرار شد. چلسی کونته تا پایان هفته دهم ۷ برد، یک تساوی و ۲ شکست داشت و در جدول لیگ برتر چهارم بود.

مائوریتسیو ساری اکنون فرصت دارد تا با دور ماندن از شکست در ترف‌مور، کاری را در تاریخ چلسی انجام دهد که مربیانی نظیر مورینیو، آنچلوتی و کونته قادر به انجام آن نشده بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج