۷۸۹۵۳۹
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

السد شکایت نکرد؛ هیاهو برای هیچ!

امید عالیشاه در لیگ برتر فصل شانزدهم و در نیم‌فصل و در شرایطی که نیم‌فصل دیگر از قراردادش باقی مانده بود، برای پشت‌سر گذاشتن دوران سربازی راهی تبریز و تیم تراکتورسازی شد.

فرهیختگان: امید عالیشاه در لیگ برتر فصل شانزدهم و در نیم‌فصل و در شرایطی که نیم‌فصل دیگر از قراردادش باقی مانده بود، برای پشت‌سر گذاشتن دوران سربازی راهی تبریز و تیم تراکتورسازی شد. قرارداد او همانند دیگر بازیکنان سرباز تا پایان دوران‌خدمت نظام‌وظیفه بود و این شرط در قراردادش نیز ذکر شده است. بعد از اینکه سربازی این بازیکن به پایان رسید، او با دریافت کارت پایان‌خدمتش به جمع پرسپولیس بازگشت و در لیست آسیایی تیم نیز قرار گرفت و بازی کرد.

حالا برخی رسانه‌های داخلی از شکایت السد از پرسپولیس به خاطر استفاده غیرقانونی از عالیشاه خبر داده‌اند، از اینکه او قرارداد جدید بسته، درحالی که قرمزها از عقد قرارداد جدید محروم بوده‌اند! موضوعی که کاملا بعید است مشکلی برای پرسپولیس به وجود آورد، چراکه مدارک او ابتدا توسط نظام‌وظیفه و بعد فدراسیون فوتبال برای ثبت تایید شده است.

خمارلو: استعلام گرفته بودیم

پندار خمارلو، مدیر رسانه‌ای پرسپولیس درحاشیه نشست خبری برانکو ایوانکوویچ پیش از بازی سایپا - پرسپولیس راجع به اینکه باشگاه السد بابت بازی‌کردن امید عالیشاه در ترکیب پرسپولیس مقابل این تیم به AFC شکایت کرده است، گفت: «خوشبختانه در این خصوص خبرگزاری‌های رسمی ما مطلبی ننوشته‌اند که بخواهیم به آنها استناد کنیم و فقط برخی کانال‌های هواداری به آن پرداخته‌اند، اما به دلیل موضوع مطرح‌شده لازم می‌دانم عنوان کنم امید عالیشاه، کاملا قانونی برای پرسپولیس به میدان رفت، چراکه ما در مورد این بازیکن از طریق حامد مومنی از AFC استعلام گرفته بودیم.»

وی در ادامه یادآور شد: «پیش از آن نیز نه فدراسیون فوتبال و نه کمیته تعیین وضعیت، عقد قرارداد با این بازیکن را برای ما غیرقانونی اعلام نکرده بودند. اینکه گفته می‌شود او با باشگاه تراکتورسازی فسخ کرده و بعد با پرسپولیس قرارداد بسته است، اصلا این‌طور نیست.

عالیشاه به‌عنوان بازیکن پرسپولیس به خدمت سربازی رفت و در این مدت هم جزء تیم تراکتورسازی بود. بعد از پایان‌خدمتش نیز مجددا به پرسپولیس برگشت، چراکه با این باشگاه قرارداد داشت. اگر قرار بود او بازیکن غیرقانونی ما باشد پیش از این همه تیم‌ها به بازی او در لیگ قهرمانان آسیا اعتراض می‌کردند.»

شکایتی در کار است؟

نکته جالب اینجاست که در این مدت رسانه‌ها پیگیر صحت خبر شکایت السد قطر از پرسپولیس نشده‌اند و در سایت این تیم قطری هم هیچ خبری در این خصوص قابل‌رویت نیست و به نظر نمی‌رسد این خبر چندان جدی باشد، با این حال احتمال دارد السدی‌ها بخواهند شانس خود را برای صعود به فینال امتحان کنند.

با این حال ظاهرا فعلا خبری از شکایت رسمی از پرسپولیس نیست. خمارلو در این خصوص تاکید کرد: «به گفته آقای مومنی اصلا السد شکایتی از پرسپولیس نکرده است و این مسائل که عنوان شده، صحت ندارد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدحسین

      ینی ناموسا چقدر سوزوندیم این کیسه کشای بی هویت رو وااای خدااا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تمومی نداره سوختنشووووون خخخخخخخ

    • مسعود

      فکرکنم باشگاه کیسه کشای عقده ای رفتن شکایت کردن!!!
      میگن هوادارای کیسه رفتن جلوی فیفا شعار دادن "" فیفای پرسپولیسی نمی خوایم، نمی خوایم! ""

      پاسخ ها

      • ایرانی.

      • ب

        کاش استقلال تواین دوره روحانی بازی نمیکرد واقعا دیگه استقلال نمیدونه چکار بکنه سه بازی خاسته روهم ببره دیروز باداوری که خودشون انتخاب کردن اخر ظلم ودیدیم

      • ب

        کاش استقلال تواین دوره روحانی بازی نمیکرد واقعا دیگه استقلال نمیدونه چکار بکنه سه بازی خاسته روهم ببره دیروز باداوری که خودشون انتخاب کردن اخر ظلم ودیدیم

    • محندمحند

      نمیدنی هر چه ادم میخوره از پست فطرتهای داخلیه نمیتونند موفقیت های ارتش سرخ رو ببینند

    • بدون نام

      بر کیسه کشان ننگ جهان باد

    • بدون نام

      اینا از کوچک وبزرگ از یه قماشند از پیش کسوتهای کیسه گرفته تا تازه وارداش فقط بلدن زیر آب بزنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج