۷۸۹۵۴۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پرسپولیس باید انتقام جام در جام را از کاشیما بگیرد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم ژاپنی حتی از السد با همه ستاره‌هایش هم قوی‌تر است و پرسپولیس كار بسیار سختی خواهد داشت.

خبرورزشی: پرسپولیسی‌ها السد را هم كنار زدند و در میان واژه‌های فراوانی كه آنها را ستایش می‌كرد به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدند. تیمی كه با دست‌های خالی تیم‌های متمول حاشیه خلیج همیشگی فارس را كنار زد تا بر قله غرب آسیا بایستد و از آخرین بازی این فصل لیگ قهرمانان آسیا سهم داشته باشد. با جواد منافی پیشكسوت پرسپولیس در رابطه با اوضاع این روزهای پرسپولیس گفت‌وگو كردیم.

*بازی با السد چطور بود؟

بازی را همه دیدند و نیاز به تعریف ندارد. پرسپولیس بسیار خوب و بابرنامه ظاهر شد و با وجود اینكه در نیمه اول در آزادی گل خوردیم با گل زودهنگام در نیمه دوم به بازی برگشتیم و با اداره ادامه بازی و عملكردی فكرشده السد را شكست دادیم. باید به برانكو و كادر فنی تبریك گفت.

* پیش‌بینی شما از بازی با كاشیما در فینال؟

امیدواریم پرسپولیسی‌ها قهرمانی در آسیا را رقم بزنند اما تا همین جا هم یك قهرمان هستند. این تیم ژاپنی حتی از السد با همه ستاره‌هایش هم قوی‌تر است و پرسپولیس كار بسیار سختی خواهد داشت. پرسپولیس نباید در ژاپن بی‌گدار به آب بزند. دروازه پرسپولیس در ژاپن باید بسته بماند تا در آزادی جشن قهرمانی برپا كنیم.

پرسپولیس باید انتقام بازی با نیسان ژاپن در فینال جام در جام سال ۷۲ را بگیرد. ما در ژاپن مقابل نیسان یك- یك كردیم ولی در آزادی با یك گل باختیم تا قهرمانی از دست برود.

*پرسپولیس قبل از دیدار رفت فینال باید با سایپا دیدار كند.

بازی‌های لیگ هم با وجود نفرات كم پرسپولیس بسیار سخت است. سایپا هفته گذشته از استقلال باخت و نمی‌خواهد مقابل پرسپولیس هم بازنده باشد. اولویت پرسپولیس باید مصدوم ندادن مقابل سایپا باشد تا با یاران كامل به ژاپن برود.

*احمد نوراللهی به این بازی نمی‌رسد.

نوراللهی مهره تأثیر‌گذاری است و حالا با توجه به فشار بالای بازی‌ها مصدوم شده است. ربیع‌خواه كه تازه از بند مصدومیت رها شده شاید در شرایط بازی نباشد اما با توجه به كمبود بازیكن احتمال دارد بازی كند. پرسپولیس نمی‌تواند در این بازی به نفراتش برای فینال استراحت دهد. امیدوارم پرسپولیس در این بازی ۳ امتیاز را كسب كند و بدون مصدوم و با تمام نفرات برای قهرمانی در آسیا تلاش كند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج