جاباما
۷۸۹۵۶۱
۲۵ نظر
۵۱۹۲
۲۵ نظر
۵۱۹۲
پ

سلبریتی‌هایی که از کودکی در سینما درخشیده‌اند

اگر نگاهی به فیلم‌های یکی دو دهه اخیر داشته باشید متوجه خواهید شد که در بسیاری از این فیلم‌ها کودکان و نوجوانان نقش‌های کلیدی را ایفا کرده‌اند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: اگر نگاهی به فیلم‌های یکی دو دهه اخیر داشته باشید متوجه خواهید شد که در بسیاری از این فیلم‌ها کودکان و نوجوانان نقش‌های کلیدی را ایفا کرده‌اند.

در این زمینه می‌توان به فیلم‌های پرفروش ارباب‌ حلقه‌ها یا هری‌ پاتر اشاره کرد. این هنرپیشه‌ها توانستند حسابی خوش بدرخشند و بسیاری از آن‌ها که سن و سال کمی داشتند این روزها حسابی بزرگ‌ شده‌اند و همچنان شاهد حضور موفق آن‌ها بر پرده نقره‌ای هستیم.

از طرف دیگر هنرپیشه‌های نوجوان زیادی را نیز در دو دهه قبل شاهد بودیم که این روزها خبری از آن‌ها نیست و نتوانسته‌اند موفقیت دوران کودکی را در بزرگسالی تکرار کنند.

به همین منظور در ادامه قصد داریم یادی از گذشته کنیم و نگاهی به هنرپیشه‌های خوش‌تیپ و جوانی داشته باشیم که از کودکی از سینما درخشیده‌اند و به هنرپیشه‌های نوجوانی اشاره کنیم که در بزرگسالی اقبال چندانی در سینما نداشته‌‌اند.

20. کلویی گریس مورتز

سلبریتی‌هایی که از کودکی در سینما درخشیده‌اند

این هنرپیشه زیبارو و جذاب را اولین بار در نسخه بازسازی شده فیلم The Amityville Horror دیدیم. تاریخ ساخت این فیلم به سال ۲۰۰۵ باز می‌گردد و کلویی در آن زمان تنها ۷ سال سن داشت. هنرنمایی موفق کلویی مورتز راه را برای ادامه کار وی در زمینه بازیگری هموار کرد تا اینکه در سال ۲۰۱۰ یک بار دیگر با فیلم Kick-Ass نامش بر سرزبان‌ها افتاد.

کلویی هنرپیشه وسواسی و سخت‌گیری است و هر نقشی را انتخاب نمی‌کند اما اگر فیلمنامه فیلمی نظرش را گرفت چیزی در ایفای نقش در آن کم نمی‌گذارد. کلویی در کنار هنرپیشگی در فیلم‌های مختلف از آنجایی صدای خوبی نیز دارد در یک انیمیشن سینمایی صداپیشگی کرده است.

فیلم‌های هوگو، سایه‌های سیاه، کری، اگر زنده بمانم و ایکالایزر را می‌توان از آثار برجسته این هنرپیشه ۲۱ ساله هالیوودی دانست.

۱۹. آنا سوفیا راب

سلبریتی‌هایی که از کودکی در سینما درخشیده‌اند

آنا از آن دسته هنرپیشه‌هایی است که از طریق حضور در آگهی‌های تلویزیونی راه به سینما پیدا کرد و پس از حضور در یک آگهی تبلیغاتی برای مک‌دونالدز، کارگردان فیلم سامانتا: تعطیلات یک دختر از وی برای بازی در این فیلم دعوت کرد.

آنا که این روزها ۲۴ سال سن دارد با حضور در فیلم معروف چارلی و کارخانه شکلات‌سازی اسم و رسم خوبی برای خوش دست و پا کرد و به شهرت زیادی رسید. این امر باعث شد تا آنا به یکی از شخصیت‌های مورد علاقه کودکان و نوجوانان تبدیل شود. موفقیت آنا سوفیا یک بار دیگر در فیلم مسابقه تا کوهستان جادو خوش درخشید و از سال ۲۰۱۴ به بعد تصمیم گرفت حضور کمتری در سینما داشته باشد و در دانشگاه استنفورد مشغول به تحصیل شد. به همین دلیل این روزها کمتر خبری از آنا سوفیا راب می‌شنویم و امیدوارم در آینده‌ای نزدیک باز هم شاهد حضور این هنرپیشه بااستعداد باشیم.

18. فردی هایمور

سلبریتی‌هایی که از کودکی در سینما درخشیده‌اند

این هنرپیشه انگلیسی که این روزها ۲۶ سال سن دارد همانند آنا سوفیا راب با بازی در فیلم کارخانه شکلات‌سازی به موفقیت زیادی دست پیدا کرد. فردی هایمور در خانواده‌ای هنرمند به دنیا آمده است و پدرش نیز به حرفه بازیگری مشغول است.

فردی هایمور نقش‌آفرینی‌های چشمیگیری در فیلم‌های موفق در جستجوی ناکجا آباد، یک سال خوب، آرتور و نامرئی‌ها و قطب‌نمای طلایی دارد. موفقیت هایمور تنها منوط به دوران کودکی وی نشد و در بزرگسالی نیز در فیلم‌های موفقی مانند هنر کنار آمدن و دکتر خوب، بازی کرده است. هایمور صدای خوبی نیز دارد و به همین دلیل صداپیشگی شخصیت اول فیلم آسترو بوی به وی واگذار شد. با این حساب انتظار می‌رود در آینده نیز بشیتر از فردی هایمور بشنویم.

۱۷. دیوی چیس

سلبریتی‌هایی که از کودکی در سینما درخشیده‌اند

دیوی چیس در نسخه اول فیلم حلقه که یکی از ترسناک‌ترین فیلم‌های سال‌های ۲۰۰۰ به حساب می‌آید بازی کرد و هنرنمایی وی نقد‌‌های مثبتی را به دنبال داشت. اما پس از پایان سری فیلم‌های حلقه موفقیت دیوی چیس نیز به پایان رسید و مدت‌ها بعد در برنامه تلویزیونی Big Love حضور پیدا کرد که این برنامه نیز مخاطب زیادی نداشت و در سال ۲۰۱۱ متوقف شد.

دیوی در کنار ظاهر زیبا از صدای خوبی نیز برخوردار است و خوانندگی می‌کند. صداپیشگی در فیلم لیلو و استیچ و ایفای نقش در فیلم دانی دارکو را می‌توان از دیگر فعالیت‌های دیوی چیس نام برد. با توجه به رقابت شدیدی که بر فضای هالیوود حکمفرماست بعید به نظر می‌رسد دیوی فرصتی برای تکرار موفقیت‌های خود پیدا کند.

16. هیدن پنیتیر

سلبریتی‌هایی که از کودکی در سینما درخشیده‌اند

اگر اهل سریال‌های هالیوودی باشید به احتمال زیاد بازی هیدن در سریال قهرمانان را به خاطر دارید. پنیتیر در این سریال حسابی خوش درخشید و در چهارمین نسخه از فیلم جیغ نیز بازی خوبی ارائه داد تا راه خودش را برای موفقیت در هالیوود باز کند.

هیدن در بیشتر از ۲۸ اثر هالیوودی حضور پیدا کرده است و در چندین بازی ویدئویی نیز شاهد صداپیشگی و ایفای نقش هیدن هستیم. هیدن که مدت زیادی است دوران نوجوانی را پشت سر گذاشته و به سی سالگی نزدیک می‌شود توانسته است آینده‌ای روشنی را برای خودش رقم بزند و کارنامه درخشان وی حکایت از حضور بیشتر او در فیلم‌های جدید هالیوود خبر می‌دهد.

۱۵. میرندا کازگرو

سلبریتی‌هایی که از کودکی در سینما درخشیده‌اند

با یکی از هنرپیشه‌های هالیوودی طرف هستیم که از ۳ کار خودش را با حضور در آگهی‌های تبلیغاتی شروع کرده و در سال ۲۰۰۳ شاهد هنرنمایی کازگرو در فیلم مدرسه راک بودیم. وی در سریال تلویزیونی دریک و جاش نیز هنرنمایی درخشانی داشت و نقش اول سریال آی کارلی را بر عهده گرفت.

میراندا اکنون ۲۵ سال دارد و کمتر شاهد حضور او در فیلم‌ها و سریال‌های جدید هالیوود هستیم، دلیل این امر را می‌‌توان ادامه تحصیل او در دانشگاه دانست. او در رشته هنر و سینما مشغول تحصیل است و انتظار می‌رود در آینده‌ با دستی پر از اندوخته‌های دانشگاه دوباره حضوری موفق بر روی پرده‌ نقره‌ای داشته باشد.

14. دنیل ردکلیف

سلبریتی‌هایی که از کودکی در سینما درخشیده‌اند

به احتمال زیاد دنیل را با بازی در فیلم‌های هری پاتر می‌شناسید اما طرفداران دو آتشه ردکلیف به خوبی می‌دانند که وی اولین بار در سن ۱۰ سالگی در فیلم دیوید کاپرفیلد حضور درخشانی داشت و همین فیلم پای ردکلیف به دنیای هری پاتر را باز کرد.

وی در ۱۱ سالگی برای اولین بار در نقش هری پاتر در فیلم هری پاتر و سنگ جادو حضور پیدا کرد و بازی در این فیلم‌ها جایزه‌های مختلفی را برای ردکلیف به دنبال داشته است. مجموعه فیلم‌های هری پاتر به پایان رسیده است و دنیل ردکلیف با پولی که از بازی در این فیلم‌ها به جیب زده به عنوان دومین جوان ثروتمند انگلیسی شناخته می‌شود.

دنیل ردکلیف که اکنون ۲۹ سال دارد بدون شک در سینمای هالیوود باز هم خواهد درخشید و در آینده شاهد فیلم‌های جذابی از این هنرپیشه بااستعداد و البته خوش‌تیپ خواهیم بود.

۱۳. داریل سابارا

سلبریتی‌هایی که از کودکی در سینما درخشیده‌اند

سابارا در سال ۲۰۰۱ در فیلم بچه‌های جاسوس حضور پیدا کرد و موفقیت این فیلم و بازی جذاب او باعث شد تا شاهد نسخه‌های دیگری از فیلم بچه‌های جاسوس باشیم. در کنار این فیلم سابارا در فیلم‌های پس از تاریکی، بهترین حرکت و قطار سریع‌السیر قطبی نیز ایفای نقش کرده است اما موفقیت‌های سابارا به همین‌جا ختم می‌شود و مدتی است که خبر زیادی از داریل نداریم. به این ترتیب بعید به نظر می‌رسد داریل سابارا که اکنون ۲۶ ساله است بتواند موفقیت‌های دوران کودکی و نوجوانی خود را دوباره تکرار کند.

12. امی رسوم

سلبریتی‌هایی که از کودکی در سینما درخشیده‌اند

با یکی دیگر از هنرپیشه‌های جوانی طرف هستیم که شهرت خود را مدیون بازی در سریال بی‌شرم است. امی در فیلم رودخانه میستیک نیز حضوری چشمگیری داشت و نظر منتقدین را جلب کرد. امی رسوم در کنار بازیگری صدای بسیاری خوبی دارد و دستی در خوانندگی و ترانه‌سرایی دارد.

فیلم‌های نابغه، نولا، شبح‌ابرا دراگون بال و دنباله‌دار را می‌توان از دیگر آثار موفق امی رسوم دانست. بدون شک امی رسوم با کارنامه موفقی که در سینما و تلویزیون دارد در آینده نیز سفارش‌های زیادی برای حضور در آثار هالیوودی دریافت خواهد کرد و بیشتر از او خواهیم شنید.

۱۱. آماندا باینز

سلبریتی‌هایی که از کودکی در سینما درخشیده‌اند

آماندا از کودکی علاقه زیادی به بازیگری داشت و با شرکت‌ در کلاس‌های بازیگری توانست سلانه‌سلانه راه خود را به هالیوود باز کند. وی در کودکی در چندین نمایش که برای بچه‌‌ها ساخته شده بود و در اواخر دهه ۹۰ میلادی در سریال‌های موفقی ایفای نقش کرد.

او در سینما نیز با حضور در فیلم‌های کشتی شکسته عشق، ایزی ای و چیزی که یک دختر می‌خواهد حسابی درخشید و در سال ۲۰۰۶ از جانب مجله پیپل به دلیل زیبایی در میان ۲۵ نوجوان زیر ۲۵ سال شناخته شد. آماندا لورا باینز هرپیشه موفقی است اما کارنامه هنری او از فراز و نشیب‌های مختلفی حکایت دارد. در این زمینه می‌توان به اعلام خبر کناره‌گیری آماندا از دنیای سینما در سال ۲۰۱۰ اشاره کرد که یک سال بعد مجدد اعلام کرد در فیلم‌ها حضور پیدا خواهد کرد.

این موارد باعث شده تا نتوان آینده مشخصی را برای این بازیگر ۳۲ ساله پیش‌بینی کرد اما بدون شک اگر آماندا لورا تلاش بیشتری به خرج دهد در آینده به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا خواهد کرد.

10. الن پیج

سلبریتی‌هایی که از کودکی در سینما درخشیده‌اند

الن پیج اکنون ۳۱ سال سن دارد اما از دوران کودکی شاهد هنرنمایی‌های این هنرپیشه کانادایی بوده‌ایم. الن بازی بسیار درخشانی ارائه می‌دهد و به همین دلیل تاکنون نامزد جوایز مختلفی شده است که در این زمینه می‌توان به جایزه گلدن گلوب و اسکار اشاره کرد.

فیلم‌های معروفی مانند مردان ایکس، تلقین و یک جنایت آمریکایی را می‌‌توان از آثار برجسته الن پیج دانست. چراغ هنر الن پیج از اولین روز حضور این هنرپیشه تاکنون هرگز خاموش نشده است و همیشه شاهد درخشش بیشتر پیج بوده‌ایم. الن پیج در کنار سینِما به بازی‌های رایانه‌ای نیز علاقه دارد و در بازی Beyond: two souls در کنار ویلم دفو ایفای نقش کرده است. اگر از طرفداران این هنرپیشه زیبارو هستید به شما این وعده را می‌دهیم که در آینده نیز خبرهای خوشی از نقش‌آفرینی‌های الن پیج به گوش خواهد رسید.

۹. بانی رایت

سلبریتی‌هایی که از کودکی در سینما درخشیده‌اند

این هنرپیشه انگلیسی نیز یکی دیگر از هنرپیشه‌هایی است که فعالیت هنری خود را با ایفای نقش در فیلم هری پاتر شروع کرد. بانی در این فیلم تنها ۹ سال سن داشت اما اگر نسخه اول هری پاتر را دیده‌ باشید بدون شک با ما هم عقیده‌اید که بازی خوبی در این فیلم ارائه داد. این امر باعث شد تا در سال ۲۰۰۸ از جانب مجله Portrait Magazine به عنوان یکی از ۵ هنرپیشه برتر سال شناخته شود.

بانی رایت به لحاظ ثروت و مکنت چیزی کم ندارد و فرزند یکی از بزرگترین جواهرسازان انگلیس است و پس از موفقیت در فیلم هری پاتر به جای اینکه در فیلم‌های بیشتری حضور پیدا کند ترجیح داد در رشته سینما در دانشگاه به ادامه تحصیل بپردازد. به این ترتیب ممکن است بانی رایت حضور زیادی تاکنون در فیلم‌های هالیوودی نداشته باشد اما بدون شک در آینده خبرهای بیشتری از این هنرپیشه ۲۷ ساله خواهیم شنید.

8. نیکلاس هولت

سلبریتی‌هایی که از کودکی در سینما درخشیده‌اند

با یکی دیگر از هنرپیشه‌های خوش‌تیپ انگلیسی طرف هستیم که از ۶ سالگی تاکنون در دنیای سینما مشغول به فعالیت بوده است. حضور نیکلاس در فیلم درباره یک پسر راه را برای موفقیت‌های بیشتر او باز کرد و چندین نسخه از فیلم‌های مردان ایکس، مکس دیوانه: جاده خشم و جک غول‌کش را می‌توان از آثار موفق این هنرپیشه بااستعداد دانست.

جالب است بدانید نیکلاس هولت از سال ۲۰۱۰ و در سر صحنه فیلم مردان ایکس به جنیفر لارنس دل بست و این دو زوج پرطرفدار چیزی حدود ۵ سال بایکدیگر بودند.

۷. جاناتان لیپنیکی

سلبریتی‌هایی که از کودکی در سینما درخشیده‌اند

جاناتان که این روزها ۲۸ سال دارد در اواسط دهه ۹۰ میلادی حسابی خوش درخشید و در فیلم جری مگوایر در کنار تام کروز و رنه زلوگر بازی بسیار خوبی را ارائه داد. لیپنیکی پس از بازی در این فیلم پیشنهاد‌های دیگری را نیز دریافت کرد و فیلم‌هایی مانند دکتر دولیتل، استوارت کوچولو و مانند مایک را در کارنامه هنری خود دارد اما حضور وی در این فیلم‌ها هرگز نتوانست موفقیت فیلم جری مگوایر را برای وی به دنبال داشته باشد.

کاملاً پیداست که جاناتان تلاش زیادی انجام می‌دهد تا دوباره به روزهای اوج بازگردد و در این زمینه می‌توان به حضور وی در برنامه تلویزیونی Celebs Go Dating اشاره کرد اما این تلاش‌ها بازخورد خوبی به دنبال نداشته و مشخص نیست این جوان ۲۸ ساله دوباره می‌تواند موفقیت‌های دوران کودکی خود را تکرار کند یا اینکه افزایش سن، دوری بیشتر از هالیوود را برای جاناتان لیپنیکی به دنبال خواهد داشت.

6. سورشا رونان

سلبریتی‌هایی که از کودکی در سینما درخشیده‌اند

سورشا در همان دوران کودکی توسط پدرش که خود یک بازیگر است به دنیای سینما وارد شد و در فیلم تاوان حضور پیدا کرد. این فیلم افتخارهای زیادی را برای سورشا به دنبال داشت که در این زمینه می‌توان به جایزه بفتا، جایزه گلدن گلوب و همچنین نامزدن شدن در جایزه اسکار اشاره کرد.

چنین افتخاری برای یک بازیگر کم سن و سال بسیار مهم بود و باعث شد سورشا پیشنهادهای بیشتری برای حضور در فیلم‌های هالیوودی دریافت کند، موفقیت‌های سورشا همیشه تکرار شده است و بازی در فیلم استخوان‌های دوست‌داشتنی، یک بار دیگر نام این هنرپیشه جوان و دوست‌داشتنی را بر سر زبان‌ها انداخت.

حضور او در فیلم بروکلین باعث شک سورشا یکبار دیگر نامزد جایزه اسکار شود و خدا را چه دیده‌اید، چه بسا در چند سال آینده سورشا بتواند جایزه اسکار را از آن خود کند. با این حساب انتظار داریم در آینده فیلم‌های درخشان‌تری از این بازیگر جوان و توانای هالیوود ببینیم.

۵. لیندزی لوهان

سلبریتی‌هایی که از کودکی در سینما درخشیده‌اند

این بازیگر و سلبریتی معروف زندگی پر از حاشیه دارد و بیشتر از اینکه افتخاری در جامعه هنری کسب کرده باشد معروف به حاشیه‌های گوناگون و ناشایست است. مصرف مواد مخدر و الکل در کنار سرقت تاکنون چندین بار پای لینزی لوهان را به دادگاه باز کرده است. لیندزی از ۱۰ سالگی وارد دنیای سینِما شده است و دستی در موسیقی نیز دارد.

لیندزی لوهان در چیزی بیشتر از ۹۰ فیلم بازی کرده که هیچ کدام از این فیلم‌ها را نمی‌توان به عنوان اوج هنر لیندزی دانست و با توجه به زندگی پرحاشیه‌ای که دارد انتظار می‌رود در آینده نیز بیشتر به جای اینکه از هنر و موفقیت وی بشنویم شاهد خبرهای بیشتری از حواشی مخاطره‌آمیز زندگی این سلبریتی نامتعارف باشیم.

4. کریستن استوارت

سلبریتی‌هایی که از کودکی در سینما درخشیده‌اند

کریستن در خانواده‌ای اهل هنر و فیلم‌دوست بزرگ شده است و به همین دلیل نیز از سنین کودکی وارد سینما شد. استوارت را بیشتر با سری فیلم‌های گرگ و میش می‌شناسیم اما جالب است بدانید کریستن استوارت ابتدا در فیلم اتاق وحشت در نقش دختر جودی فاستر ظاهر شد و به اندازه‌ای در این نقش خوب بازی کرد که توانست نامزد بهترین بازیگر مکمکل زن در مراسم اسکار شود.

هنر و توانمندی استوارت در ایفای نقش در فیلم‌های مختلف در کنار شهرت برای او ثروت زیادی نیز به دنبال داشته است و در سال ۲۰۱۰ به عنوان یکی از پردرآمدترین هنرپیشه‌های زن هالیوود شناخته شد. جالب است بدانید استوارت در فیلمی با کمپ اشعه‌ ایکس در کنار هنرپیشه توانمند سینمای کشورمان، پیمان معادی بازی کرده است.

۳. جوجو

سلبریتی‌هایی که از کودکی در سینما درخشیده‌اند

اگر نگاهی به کارنامه هنری جوجو داشته باشید متوجه می‌شوید که این سلبریتی جوان و خوش‌آتیه سابقه بیشتری در خوانندگی نسبت به سینما و هنرپیشگی دارد. در‌واقع جوجو ابتدا با خوانندگی به موفقیت رسید و این موفقیت راه جوجو را به صحنه‌‌های سینما باز کرد.

جوجو در اوایل سال‌های ۲۰۰۰ میلادی در سه فیلم حضور پیدا کرد و هر سه این فیلم‌ها به موفقیت‌‌های خوبی رسیدند. صداپیشگی و اجرای ترانه در فیلم کارتونی داستان کوسه نیز یکی دیگر از آثار جوجو در سینما به حساب می‌آید. به غیر از آثاری که به آن‌‌‌ها اشاره شد جوجو در سینما به موفقیت‌های دیگری دست پیدا نکرده است اما در دنیای موسیقی به‌رغم اینکه در سال‌های پیش ستاره‌ محبوب نوجوانان بود در بزرگسالی نیز همچنان طرفداران خاص خودش را دارد.

2. اما واتسون

سلبریتی‌هایی که از کودکی در سینما درخشیده‌اند

طرفداران سری فیلم‌های هری پاتر به خوبی می‌دانند که این مجموعه فیلم‌ها هنرپیشه‌های کودک و نوجوان زیادی را به سینما معرفی کرده‌اند که بعضی از آن‌ها در دوران بزرگسالی نیز همچنان به درخشش خود ادامه می‌دهند.

یکی از این بازیگران معروف را می‌توان اما واتسون نام برد که در زمان حضور خود در اولین نسخه از فیلم هری پاتر تنها ۱۰ سال داشت. جالب است اینجاست که اما واتسون قبل از حضور در این فیلم تجربه بازیگری نداشت ولی به اندازه‌ای در قسمت اول هری پاتر خوب ظاهر شد که در ادامه تبدیل به یکی از هنرپیشه‌های اصلی این مجموعه گردید.

حضور در فیلم‌های هری پاتر باعث شد اما واتسون از درس و مدرسه عقب بیافتد اما پس از مدتی دوباره وارد دانشگاه شد و درس را از سر گرفت تا با کوله‌باری از دانش دوباره حضوری موفق در فیلم‌ها داشته باشد.

۱. فرانکی میونیز

سلبریتی‌هایی که از کودکی در سینما درخشیده‌اند

فرانکی در سریال دنیای مالکوم حضور بسیار موفقی داشت، این سریال محصول سال ۲۰۰۳ بود و در آن زمان باعث شد فرانکی میونیز به یکی از درآمدزاترین چهره‌های جوان هالیوود تبدیل شود. مدتی بعد فرانکی در فیلم‌های مامور کودی بانکس در نقش اول ظاهر شد و این فیلم‌ها نیز فروش بسیار خوبی را در گیشه تجربه کردند.

اگر این فیلم‌ها را دیده‌ باشید حتماً به خوبی می‌دانید که داستانی جاسوسی و اکشن دارد، جالب است‌ بدانید فرانکی تمام صحنه‌های اکشن این فیلم‌ها را شخصاً با یاد گرفتن هنرهای رزمی انجام داده است.

نسخه فرانکی میونیز پس از به اتمام رسیدن فیلم‌های مامور کودی بانکس به پایان رسید و از آن زمان به بعد خبر هیجان‌انگیزی از حضور این بازیگر ۳۲ ساله در دنیای هالیوود شاهد نبودیم.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم هنرپیشه‌ به‌خصوصی را سراغ دارید که از کودکی در هالیوود حضور داشته و افتخارات زیادی کسب کرده است، در قسمت نظرات نام و مشخصات این هنرپیشه‌ها را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اما واتسون عالیه عشقم

    • بدون نام

      جوجو

      پاسخ ها

      • جزیره ی ناکوجا آباد

        جــوجــوووووووو

    • بدون نام

      ویکتوریا جاستیس

    • ۰۰۰

      نمی دونم‌چرا همیشه کرستین استورات
      اما واتسون اشتباه میگیرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا منم وقتی مطلبو خوندم ؛ به همین موضوع فکر کردم

      • 13 bedar 58

        همه اینجورین نگران نباش

      • بدون نام

        ته چهره شون شبیه همه

    • بدون نام

      سرشناس ترينشون انا واتسون و کريستين استوارت و ليندزي لوهان بودن اصلا بقيشون در حد اینا نبودن ميتونستيد به چندبازيگر پسر معروف دیگه اشاره کنید تا قابل مقایسه با این سه بازیگر دختر جوان باشن مثل خود هری پاتر یا مکمل بازیگر پسر گرگ و میش یا پسر فیلم جوانحي جدید که در فیلم سفر به اعماق. زمین بهمراه برندن فریزر بازی کرده این پسر خیلی فیلم های دیگه بازی کرده و اگر از نکته دختر بودن اون سه نفر قبل که از این لیست شما اسم بردم بگذریم اون ها هم قابل رقابت نیستند از نظر بازی در تعداد فیلم های مورد پسند جهانی هستند با این پسر جون و چند پسر دیگر مثل خود هری پاتر یا یکی دیگه که در فیلم سرزمین مينيون ها بازی کرده و حتی خود بازیگر آلیس در سرزمین عجایب

    • بدون نام

      اینا خیلی خوشگلن یا ما زیادی زشتیم؟

      پاسخ ها

      • elnaz

        هر دو :/

      • پویا قلعه ویسی

        خودت رو به مشاور زیبایی نشون بده خخخخ

    • طاهره

      پس ناتالی پورتمن و کریستین بیل چی؟؟؟
      فیلم لیون ک خیلی قشنگ بود

    • mahsa

      فقط اما و دنیل❤

    • نینا

      عشق من کریستین استوارته... با اینکه گند کاری زیاد داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من دوستش داشتم تا وقتی فهمیدم به رابرت پتینسون خیانت کرد

    • محمد

      اما واتسون کسی هست که لنگه نداره

    • بدون نام

      فقط دنیل و اما :)

    • حسین زاده

      چرا داکوتا فانینگ وبازی محشرش درمن سام هستم دراین فهرست نیست

    • علیرضا ناصری

      اونایی مثل من کریستین استوارت و اما واتسون و همین طور مگان فاکس و امبر هرد را با هم اشتباه میگیرن لایک کنن با تشکر

    • زهرا

      ناتالی پورتمن در فیلم لئوت

    • علی

      کلویی مورتز و اما واتسون و آلن پیج عشقن بقیه بدرد نمیخورن. ردکلیف که واقعا بیخوده

    • بدون نام

      چرا قیافه دانیل ردکلیف اینقد نچسبه برعکسش کلویی گریس چقد چهره دوست داشتنی داره

    • Maryam

      ناتالی پورتمن رو جا انداختین.. فیلم لئون رو کی می تونه فراموش کنه واقعا؟

    • آرامش

      سلنا و آریانا کجان؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج