جاباما
۷۸۹۵۷۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

امروز؛ بررسی صلاحیت ۴ وزیر پیشنهادی

عضو هیات رییسه مجلس گفت: جلسه رای اعتماد به وزیران پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی در دو نوبت عصر و شب امروز شنبه مجلس برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا: عضو هیات رییسه مجلس گفت: جلسه رای اعتماد به وزیران پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی در دو نوبت عصر و شب امروز شنبه مجلس برگزار می شود.

علی اصغر یوسف نژاد اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی امروز در نوبت عصر(۱۳ تا ۱۷) و شب(۱۸ تا ۲۱) برای بررسی صلاحیت چهار وزیر پیشنهادی دولت جلسه علنی دارد، البته برای برگزاری نوبت شب مجلس باید از نمایندگان رای گیری شود، که احتمال زیاد نمایندگان با این موضوع موافقت می کنند.

نماینده مردم ساری در مجلس اظهار داشت: در جلسات امروز مجلس، به ترتیب صلاحیت فرهاد دژپسند وزیر پیشهادی امور اقتصادی و دارایی، محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی و رضا رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت بررسی می شود.

یوسف نژاد ادامه داد: طبق آیین نامه داخلی مجلس، برای بررسی صلاحیت هر وزیر پیشنهادی دولت، مجلس یک ساعت و سی دقیقه فرصت دارد، برای هر وزیر پیشنهادی دو موافق و مخالف هر کدام به مدت ۱۵ دقیقه و در مجموع یک ساعت و وزیر پیشنهادی نیز نیم ساعت فرصت سخنرانی دارند.

وی افزود: در جلسه نوبت عصر امروز مجلس، دکتر حسن روحانی رییس جمهوری به مدت یک ساعت فرصت دارد از وزیران پیشنهادی خود دفاع می کند.

یوسف نژاد ادامه داد: وزیران پیشنهادی و نمایندگان موافق یا مخالف می توانند وقت خود را برای صحبت کردن به دیگران نیز اختصاص دهند.

وی گفت: نمایندگان متقاضی موافق یا مخالف هر وزیر پیشنهادی امروز از ساعت ۱۰ تا ۱۳ فرصت دارند که ثبت نام الکترونیکی انجام دهند، سپس در ساعت ۱۳ قرعه کشی صورت می گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نزدیک ۱۳ابان که شد دارن ذهن مردم و دور می کنن میخوان بگن وزرا میان و مشکلات حل میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج