۷۸۹۵۸۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فقر گلزنی استقلال، مشکل بزرگ شفر

آمار گلزنی های استقلال در رقابت های لیگ برتر هر روز ناامیدکننده تر می شود تا جایی که بعد از مصاف حساس دیروز این آمار بدتر از همیشه شد.

ورزش سه: ۱۰ بازی و تنها ۹ گل زده باعث شد تا ساختار تهاجمی استقلال با میانگین ۹/۰ در هر بازی بیشتر از همیشه انتقادات را به سمت مهاجمان این تیم بکشاند. مهاجمانی که از روز اول لیگ زیر سایه مامه بابا تیام مهاجم گلزن سنگالی و جدا شده قرار داشتند و هنوز هم نتوانستند از این سایه خلاص شوند.

باشگاه استقلال و در راس همه وینفرد شفر برای این که بتوانند با جای خالی مامه بابا تیام کنار بیایند خیلی زود دست به کار شده و با اضافه کردن مهاجمانی سرشناس و گران قیمت از داخل و خارج به جدایی موتور گلزنی سنگالی واکنش نشان دادند اما نه مرتضی تبریزی نه الحاجی گرو نتوانستند گره ای از مشکلات گلزنی استقلال باز کنند.

عدم گلزنی در بازی با سپاهان باعث شد تا آمار استقلال در ساختار تهاجمی به زیر ۱ گل در هر بازی برسد و ۰.۹ را به جا بگذارد، آماری که در سال های اخیر بی سابقه بود و باعث شد تا تمام هزینه های کلان و میلیاردی که برای تقویت این خط صورت گرفته بود تحت الشعاع قرار بگیرد چون بسیاری اعتقاد دارند به جای این هزینه های بیهوده باشگاه می توانست زمینه ماندن بازیکنی مثل تیام را فراهم کند.

آن چه مشخص است این که وینفرد شفر باید هر چه زودتر تدابیری اتخاذ کند تا ساختار تهاجمی استقلال دوباره به همان روزهایی برگردد که با هر یورش روی دروازه رقبا بوی گل می داد. مربی آلمانی اگر بتواند بار سنگین فشارهای کاذب را از روی دوش مهاجمانش بردارد و آنها را از نظر روحی به سطح ایده آل برساند مسلما این استقلال می تواند روزهای خوب نیم فصل دوم لیگ هفدهم را برای طرفدارانش تکرار کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج