۷۸۹۶۴۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سیمئونه: از شکست تلخ در دورتموند درس می‌گیریم

دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید مدعی شد تیمش از شکست سنگین ۴-۰ در مقابل دورتموند که در رقابتهای چمپیونزلیگ اتفاق افتاد، درس‌های مهمی خواهد گرفت.

ورزش سه: شاگردان سیمئونه روز چهارشنبه در حالی آلمان را به مقصد شهرشان مادرید ترک کردند که توسط زردپوشان آلمانی دورتموند تحقیر شده بودند تا در ورزشگاه خانگی این تیم آلمانی، در مقابل شاگردان لوسین فاور هیچ حرفی برای گفتن نداشته باشند و شکست ۴-۰ را پذیرا شوند.

شاگردان سیمئونه امروز شنبه در رقابتهای لالیگا فرصت این را دارند تا با پیروزی مقابل سوسیداد، آن شکست تلخ را به فراموشی بسپارند. سیمئونه که معتقد است شاگردانش در آلمان نسبت به بازی قبلی‌شان در لالیگا، در مقابل ویارئال، بهتر بازی کرده‌اند پیش از بازی امروز مقابل سوسیداد مدعی شد که او و تیمش از شکست تلخی که در آلمان تجربه کردند درسهای مهمی گرفته‌اند و خواهند گرفت.

سیمئونه در یک کنفرانس خبری گفت:" ما از نظر احساسی برای بازی با سوسیداد آماده هستیم و آن مسائل را پشت سر گذاشته‌ایم چون یک فوتبالیست همیشه فقط به بازی بعدی فکر می‌کند.

اگر نسبت به بازی با دورتموند روی بعضی نکات کار کنیم و بعضی مسائل را بهتر پیاده کنیم شک ندارم که به مراتب بهتر از هفته‌های قبل بازی خواهیم کرد و به هدفی که در ذهن داریم نزدیک‌تر خواهیم شد. این بازی برای ما هیجان‌انگیز است چون فرصتی است تا نشان دهیم که می‌توانیم خوب بازی کنیم ".

سیمئونه در ادامه‌ی کنفرانس خبری خود گفت:" فوتبال یعنی تعادل. تیم‌هایی که می‌توانند بین فاز دفاعی و تهاجمی‌شان تعادل برقرار کنند موفق‌تر هستند. ما برای همین به دنبال رسیدن به چنین تعادلی در تیم‌مان هستیم که البته کار بسیار دشواری است. من نه به انتقادها گوش می‌دهم و نه به چاپلوسی‌ها. تملق و چاپلوسی آدم را ضعیف می‌کند و انتقاد، آدم را عصبانی.

من در حال حاضر تمام تمرکزم را روی تماشای دو بازی قبلی تیمم و درس گرفتن از آنها گذاشته‌ام. باید بگویم ما در دورتموند نسبت به بازی با ویارئال بهتر بازی کردیم. در همان بازی دورتموند با وجود شکست سنگین‌مان لحظاتی هست که به نظرم ما خوب کار کردیم و می‌توانیم با سرمایه‌گذاری روی آنها تیم به مراتب بهتری بشویم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج