جاباما
۷۸۹۶۹۲
۳۱ نظر
۵۰۰۱
۳۱ نظر
۵۰۰۱
پ

مظلومی: حمایت از شفر هم حدی دارد

عضو کمیته فنی استقلال با بیان اینکه باید به وینفرد شفر فرصت داده شود، گفت: حمایت از کادر فنی تا جایی است که تیم آسیب نبیند.

خبرگزاری مهر: پرویز مظلومی در خصوص شکست تیم فوتبال استقلال برابر سپاهان اصفهان گفت: بازی را به دقت تماشا کردم. نیمه اول استقلال عملکرد خیلی خوبی داشت و چند موقعیت را به دست آورد که متأسفانه از دست داد اما در نیمه دوم نمی دانم چه اتفاقی برای استقلال افتاد که بازی را کاملاً در اختیار سپاهان گذاشت و این تیم توانست از یک موقعیت به دست آمده استفاده کرد و به گل رسید.

وی افزود: سپاهان یک راه برای موفقیت داشت و آن هم ارسال از جناحین بود. کی روش و شهباززاده آماده سرزنی بودند و متأسفانه استقلال از همین شیوه هم گل را دریافت کرد.

عضو کمیته فنی استقلال تصریح کرد: متأسفانه گل نزدن استقلال رفته رفته ادامه دار می شود و به یک معضل تبدیل شده است. هواداران نگران این موضوع هستند و هر وقت ما را در کوچه و خیابان می بینند راجع به این موضوع با من صحبت می کنند. اعتقاد دارم استقلال هر چه زودتر با جذب یک یا دو مهاجم خوب باید این نقطه ضعف را برطرف کند اما حالا که هنوز به نیم فصل نرسیده ایم، سرمربی تیم باید تمرینات ویژه ای را برای مهاجمان بگذارد تا آنها بتوانند در امر گلزنی موفق باشند.

مظلومی خاطرنشان کرد: برد برابر سپاهان می توانست شرایط استقلال را بهبود ببخشد زیرا روز گذشته اکثر تیم ها به تساوی دست پیدا کردند و این یک امتیاز مثبت برای استقلال بود که آبی پوشان نتوانستند از این موقعیت به دست آمده استفاده کنند.

وی در خصوص شعار هواداران علیه شفر که خواستار اخراج او از استقلال شدند، ادامه داد: خود هواداران این مربی را به استقلال آورده اند و از او حمایت کردند. شعار «حیا کن، رها کن» تا حدودی قدیمی شده و باید به شفر فرصت داد. او تیم را جوان کرد، نفرات خوبی از استقلال جدا شدند و بنابراین باید به شفر فرصت بدهیم تا نقاط ضعفش را برطرف کند زیرا او سال گذشته هم قهرمان جام حذفی شد و هم دربی را برد و هم به آسیا راه پیدا کرد. بنابراین نیاز است که به این مربی با تجربه باز هم فرصت دهیم تا ببینیم تا نیم فصل چه اتفاقی می افتد.

عضو کمیته فنی استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا شما جلسه ای را با شفر در خصوص این نتیجه برگزار خواهید کرد یا خیر؟ گفت: مطمئناً این جلسه برگزار خواهد شد. ما نسبت به نتایج استقلال بی تفاوت نیستیم.

البته نقش ما حمایت است اما حمایت هم اندازه ای دارد یعنی تا جایی که استقلال آسیب نبیند و مشکلاتش بیشتر نشود. به طور حتم با شفر نشستی خواهیم داشت و در خصوص اتفاقات دیدار سپاهان گفتگو می کنیم. البته روان خواه دو بازی گذشته استقلال را به طور کامل آنالیز کرده تا بتوانیم در جلسه ای که داریم در خصوص نقاط قوت و ضعف تیم صحبت کنیم.

مظلومی در مورد شایعه اخراج وینفرد شفر از استقلال هم اظهار داشت: نمی دانم این صحبت ها از کجا شکل می گیرد. باید از کادر فنی حمایت کنیم تا مشکلات برطرف شود نه اولتیماتومی به شفر داده شده است و نه قرار است که او اخراج شود. سرمربی استقلال باید با تمرینات بیشتر نقاط ضعف تیم را برطرف کرده تا استقلال در دیدارهای آینده، نتایج خوبی را کسب کند.

وی در خصوص انتقاداتی که از مارکوس نیومایر و الحاجی گرو می شود، اظهار کرد: نیومایر دیروز عملکرد بدی نداشت. وقتی یک تیم در امر گلزنی دچار مشکل می شود همه مقصرند اما در مورد الحاجی گرو باید بگویم دیگر بازی کردنش در استقلال به صلاح نیست و او باید به فکر رفتن از این تیم باشد.

او مدت هاست که در استقلال است اما نتوانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد. در مورد طارق همام هم باید بگویم که او بازی خوبی از خود نشان داد اما در مجموع مردم به دنبال نتیجه هستند نه خوب بازی کردن بنابراین اعتقاد دارم زمان حضور گرو در استقلال تمام شده و باید خود او در این مورد تصمیم بگیرد.

عضو کمیته فنی استقلال در ادامه افزود: ما نقطه نظرات خود را در خصوص مهاجمان به شفر خواهیم گفت. استقلال باید یک مهاجم خوب مثل کی روش را در اختیار داشته باشد تا بتواند در امر گلزنی موفق باشد. متأسفانه تیام در استقلال عملکرد خوبی داشت اما اشتباه کرد که از جمع آبی پوشان خارج شد.

مظلومی در خصوص دیدار روز پنجشنبه استقلال برابر سایپا در جام حذفی هم اظهار داشت: سایپا در لیگ برتر بازی خود را به استقلال واگذار کرده است و بنابراین نمی خواهد به راحتی در این دیدار شکست بخورد. استقلال هم اگر می خواهد قهرمان جام حذفی شود این بازی سخت را با موفقیت به پایان برساند.

مطمئنم بازیکنان شرایط را درک می کنند. شکست برابر سپاهان را فراموش و از تجربیات آن استفاده خواهند کرد تا بتوانند سایپا را حذف تا یک مرحله دیگر به فینال جام حذفی نزدیک شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران استقلال می خواهم به دلیل این باخت، تیمشان را تنها نگذاشته، روز پنجشنبه به ورزشگاه آزادی بیایند، حمایت کنند تا استقلال بتواند یک گام دیگر به قهرمانی در جام حذفی نزدیک شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کچل تو اومدی جای شفر رو بگیری؟ خودت امتحان پس داده ای

      پاسخ ها

      • امیرحسین

        اشتباه منفی دادم

    • رامین

      تو خوبی خخخخ

    • بدون نام

      چه عجب یه استقلالی حرف حق و زد اشکال از سرمربیشونه اونوقت از پرسپلیس گرفته تا وزارت ورزش همه رو مقصر میدونن جز سرمربیشون معلوم نیست چند میلیاردم بهش دادن

    • بی نام

      برو بابا چ میگی از ت که بهتره . پارسال اومد استقلالو از بدترین شرایط در اورد و قهرمان جام حذفی کرد‌. دیگه میخوای کیو بیای بجاش نکنه خودت دوس داری بیای رو نیمکت. شفر چه تقصیری داره بازیکنان رو از تیم فراری دادین.

    • امیرحسین

      تو هم داری کلاه واسه خودت میدوزی
      ما هوادارا از آقای شفر حمایت میکنیم چون یک دقیقه بازی استقلال با شفر را به صد تا بازی استقلال با امثال شما عوض نمیکنیم.
      شفر بسیار کاردان و باتجربه و مفید است.
      شفر حمایتت میکنیم.

    • استقلال(قهرمان واقعی.بدون جعل)

      بالاخره جریان ی ستاره لنگ چیه
      یکی میگه ده بار قهرمان جام ولایت شده یکی میگه قهرمان تخت جمشید و کمد اسماعیل شده یکی میگه بخاطر نکبت زاده وزیر ورزش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جریانش خیلی واضح تر از چهارجانبه امجدیه کیسه هست

      • بدون نام

        نفهمیدی ستاره پرسپولیس واسه چیه میخوای بگمت فینال اسیا ۲۰۱۸ وقهرمانی جام در جام اسیا سال ۷۰ ویازده قهرمانی لیگ داخلی حالا باسر برو تو دیفال تا نفرستادمت کیسه بدبخت

    • بدون نام

      هاهاهاهاها منصوریان زنده شد هاهاهاهاهاها

    • مجتبی

      زیاد حرف بزنی میگم ایمون زاید بیاد........

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توبشین توخونت چاییت ودم کن بابا مجتبی

    • ابوذر مهدور

      باشه بابا مو مصنوعی تو خوبی بابا بیا بشین جلو .اینو بردیم اونو بردیم جام حذفی که گرفتید باید ببینی با کیا بازی کردید چه جوری فینال رسیدید در بی رو چه جوری بردید اینا دو زارم نمی ارزه اگه تیم کیفیت لازم رو نداشته باشه آنقدر تو باد شفر دلال بخوابید تا بازم برید دست سه آقا شفر مربی خوبی بود الان موقع بازنشستگیشه به اینا هیچ جا تیم نمیدن چرا نمیخواید قبول کنید دلاالها هم بازیکنان رو هم مربی رو بهتون انداختند

    • موسوی

      تیام بیارید خخخخ کیسه های متوهم ....تیام شده مدرسان شریف خخخخ....شما اگه عرضه داشتین تیام نگه می داشتین الان ۸۰۰روزه زیرشی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زیززیزنکن با خاله ریزه جووون بشین توخونت چاییت ودم کن موسوی

    • خیال پرداز

      اخه تو کی هستی و چی سرت میشه به شفر حرفی بزنی با زد و بند همیشه آویزون بودی بسه کچل..

    • سیاوش

      ای کارِ زیر آب زن
      داری یواش یواش زیر پای شفر را خالی میکنی
      ای کچل کلاه گیس دار
      ای کچل

    • بدون نام

      رحمتی زیر
      اب همه تونو زده زیر اب اینم میزنه .فقط باید اطمینان کنه به درب تیم محبوبش نمیخوره ؛
      امان از پول و طمع

    • بدون نام

      هان..بی تیم موندی!!!؟

    • بدون نام

      مظلومی اسن گفت تا کی فرصت بدیم به شفر؟؟چرا این مطالب اراجیف مینویسی طرفدارای آبی رو بجون هم میندازی خدا ازت نگذره مطمن باش چندروز آینده خبر بد واتفاق بدتر برات پیش میاد مسول بی لیاقت برترینها.

    • بدون نام

      اوه یس . یا . اوکی . کلاه گیسک. کچل .

    • بدون نام

      استقلال با این مدیریت بجایی نمیرسه باید ی خونه تکانی اساسی تو ارکان باشگاه از بالا تا پایین بشه . شفر پارسال هم لقمه اماده منصوریان را خورد و بدلیل ضعف مدیریتی قدرت زیادی بهش دادن

    • بدون نام

      تو 80 سال اخیر عرمت ، کچل ، یه کلمه مثل آدما حرف زدی !

    • بدون نام

      آقای مظلومی چرت نگو ....جمع کنیداین کمیته کشکی روحتما خودت میخای بیای علی اصغری بازی کنیم بازم

    • hm@

      متن خبر باتیتر ان اصلا همخوانی نداره...

    • بدون نام

      مو قشنگه

    • بدون نام

      پس تبریز را به چه منظوری به استقلال آورده آید ؟ که فقط پول بگیرد و حال کند !! ؟

    • بدون نام

      اقا نمیشه یه مدت خبر استفراغی نزارید ؟ اینا از حسادت صعود سرورشون به فینال اسیا افتادن به چرند گویی و یهو میافتن به جون هم .از بخل و حسادت دارند میترکند .
      مثل اون نمک نشناس گربه کوره

    • پرویز

      مربیان بیکار و بدون تیم همش منتظر لرزش شفر هستند این است فلسفه پیشکسوتان استقلال

    • داود زمانی

      به نظر آقای مظلومی احترام بگذارید اون بود که چهار بار پشت سر هم لنگ رو شکست داد و یک داغ رو تا ابد روی دستشون گذاشت .بخدا شفر مربی نیست تعویضهایی می‌کنه که تیم رو نابود می‌کنه.فصل قبل هم اگه تیام نبود شفر همون دور اول از آسیا حذف میشد مربی که نصف فصل رفته و ترکیب خودش رو نشناخته مربی نیست بی ثباتی در ترکیب پدر استقلال رو درآورده.

    • بدون نام

      متن خبر با تیتر همخونی نداره گلم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج