جاباما
۷۸۹۷۰۴
۲۹ نظر
۵۰۰۸
۲۹ نظر
۵۰۰۸
پ

جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی

جلسه بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت برگزار شد. در این جلسه وکلای ملت در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی وزارتخانه‌های راه، کار، صنعت و اقتصاد به هر چهار وزیر پیشنهادی رأی اعتماد دادند.

خبرگزاری تسنیم: جلسه بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی در مجلس برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در هفته گذشته، طی نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس، محمد شریعتمداری، فرهاد دژپسند، محمد اسلامی و رضا رحمانی را به‌ترتیب به‌عنوان وزرای پیشنهادی جهت تصدی وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی کرده بود.

جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی

هر چهار وزیر پیشنهادی روحانی رأی آوردند

وکلای ملت در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی وزارتخانه‌های راه، کار، صنعت و اقتصاد به هر چهار وزیر پیشنهادی رأی اعتماد دادند.

بر این اساس، دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی با 200 رأی موافق، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با 196 رأی موافق، 63 رای مخالف، محمد اسلامی وزیر پیشنهادی راه با 151 رأی موافق، 98 رای مخالف، رضا رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت با 203 رأی موافق، 49 رای مخالف توانستند از مجلس رأی اعتماد بگیرند.

پایان جلسه بررسی صلاحیت ۴ وزیر پیشنهادی؛ آغاز رای‌گیری

جلسه بررسی صلاحیت 4 وزیر پیشنهادی به پایان رسید و تا دقایقی دیگر رای‌گیری برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی انجام و نتایج آن اعلام می‌شود.

رضا رحمانی: ایرادهای مخالفان عموماً علمی بود

رضا رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به عنوان آخرین وزیر پیشنهادی دولت، در دفاع از برنامه پیشنهادی خود گفت: مهمترین کاری که باید پیگیری کنیم، تثبیت تولید و اشتغال است. اتاق بحران را به اتاق پیشگیری و درمان تبدیل می‌کنیم. مردم از ما توقع معجزه ندارند،‌ مردم انتظار دارند از تنش جلوگیری کنیم

مخالفان به گونه‌ای صحبت کردند که گویی رحمانی باید مشکلات کشور را حل کند

حسینعلی شهریاری در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت گفت: مخالفان به گونه‌ای صحبت کردند که گویی تنها همین یک وزارت‌خانه باید مشکلات کشور را حل کند. تعهد و تخصص و برنامه‌های روشن رحمانی، باعث دلگرمی فعالان حوزه صنعت خواهد بود. خوشبختانه سکان هدایت وزارت صنعت به کسی سپرده می‌شود که هم در تولید و هم در تجارت، تجربه دارد.

شوخی علی لاریجانی با حسینعلی شهریاری

با توجه به طولانی شدن جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت، علی لاریجانی خطاب به حسینعلی شهریاری که به عنوان آخرین نماینده سخنران در موافقت با رضا رحمانی سخن می‌گفت، به شوخی گفت: به قیافه شما می‌آید می‌خواهید مختصر صحبت کنید.

نظر نهایی ۳ فراکسیون سیاسی کشور درباره وزرای پیشنهادی

نظر نهایی 3 فراکسیون سیاسی کشور درباره وزرای پیشنهادی دولت اعلام شد.

جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی

نماینده اصلاح‌طلب:‌ آقای روحانی به وعده‌هایتان پشت پا می‌زنید

محمود صادقی نماینده اصلاح‌طلب مجلس در ادامه سخنان خود در مخالفت با وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت خطاب به رئیس‌جمهور گفت: ترمیم کابینه در شرایط فعلی با چه هدفی انجام می‌شود؟ به نظر می‌رسد هدف از تغییرات فعلی افزایش کارامدی دولت، ایجاد شفافیت بیشتر و مبارزه با فساد، جلب اعتماد از دست رفته عمومی و بازسازی سرمایه عمومی رئیس جمهور با ۲۴ میلیون رای باشد. اما متاسفانه حدود یک سال بعد از این رای سرمایه اجتماعی این رای رو به افول است

وی اضافه کرد: روحانی گفت که سخنان انتخاباتی نگویید. باید به او بگوییم که زمان انتخابات هزار وعده می‌دهید و بعد به همان وعده پشت پا می‌زنید.

انتقادهای محمود صادقی به عملکرد رضا رحمانی

محمود صادقی در مخالفت با رضا رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت گفت: شما (رحمانی)در دوره نعمت زاده و در دوره شریعتمداری در آن وزارتخانه ، هم معاون وزیر و هم قائم مقام وزیر بودید، نقش شما در فسادهای گسترده ادوار قبل چیست؟ در مورد ثبت سفارش خودروها چه توضیحی دارید؟ چرا فرار رو به جلو می‌کنید؟ شما ابتدا باید پاسخگوی عملکرد گذشته باشید.

مشاوران رئیس‌جمهور به وی آمار غلط می‌دهند

مقصودی نماینده مردم سبزوار با اشاره به آمارهای امروز روحانی در مجلس گفت: آقای رئیس‌جمهور در زمان سخنرانی خود اعلام کرد که آموزش و پرورش کشورمان از رایگان‌ترین آموزش و پرورش‌های جهان است و رشد اشتغال در این دولت افزایش یافته است.بنده به آمارهایی که آقای روحانی اعلام کرد و خلاف واقع بود، اعتراض کردم. این موضوع باعث وقفه در صحبت‌های رئیس‌جمهور شد. مشاوران آقای روحانی به وی آمار غلط می دهند، از آقای رئیس‌جمهور می‌خواهیم پیش از اینکه آماری را اعلام کند از صحت و سقم آن یقین پیدا کند.

نماینده موافق:‌ اسلامی لابی نداشته است

قاسم احمدی، نماینده موافق اسلامی ، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی :به دست پاکی ایشان ایمان دارم .امروز ما برای وزارتخانه بزرگی تصمیم می گیریم که ۱۷ معاون و بیش از ۶۵ هزار نفر پرسنل دارد .اسلامی به عنوان فردی خارج از وزارت راه و سرپرست انتخاب می شود یعنی لابی نداشته است،سوال شده عضویت در هیات مدیره شرکت های خصوصی و دولتی که نوشته عضو نیستم.اشتغال در شرکت خصوصی ندارد و در هیات مدیره تشکل های صنفی عضو نیست ، حتی آدرس منزلش را نوشته ؛ شفافیت بیش‌تر از این ؟

مخالفت نجفی خوشرودی با وزیر پیشنهادی وزیر راه با پخش یک کلیپ

نجفی‌خوشرودی نماینده مخالف وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی خطاب به وی گفت:‌ آقای اسلامی، ما را یاد بعضی از دولتمردان سابق می‌اندازد. برچه اساس می‌گویید یک سال از استانداری مازندران به ازای ۱۵ سال کار کردید؟ از دیگر رویکردهای شما ضعف در مدیریت منابع انسانی است. شما فضای ناامنی و بی ثباتی را در استان به وجود آوردید

نجفی سپس کلیپی انتقادی در صحن مجلس پخش کرد که اسلامی در آن گفته بود من حرف نمایندگان را با یک گوش، می‌شنوم و از گوشی دیگر بیرون می‌کنم. بعد از پخش این کلیپ نمایندگان فریاد احسنت احسنت سر دادند.

خوشرودی در ادامه گفت شما اصل ۸۴ و ۸۶ قانون اساسی را مطالعه کنید. چطور در عرض یک ساعت برنامه نوشتید؟ شما حتی یک بار نسخه اصلاح برنامه را هم ارائه دادید.

نماینده مخالف وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی: شک نداریم که اسلامی یک شبه انتخاب شده‌ است

محمد فیضی نماینده اردبیل در مخالفت با وزیر راه وشهرسازی گفت: شما به سفارش بعضی از وزرا نزد رئیس جمهور رفتید و یک شبه به ایشان برنامه دادید. آیا شما نیازمندی‌های کشور از نظر خدمات خاکشناسی را می‌شناسید؟ برنامه شما برای شناسایی مسائل مصالح ساختمانی چیست؟ آیا شما برای نیازمندی‌های شهری و آسایش معلولان برنامه‌ای دارید؟

وی افزود: شما اگر به آموزش معتقد هستید چرا برای افزایش آموزش برای مبارزه با سوانح طبیعی برنامه‌ای ندادید؟ شما برای حاشیه‌نشینان و رفاه حال آن ها برنامه‌ای دارید؟ ما که در برنامه شما چیزی ندیدیم. شما هیچ توجهی به رویکرد جنسیتی در برنامه‌تان ندارید. شما با داشتن فوق لیسانس چطوری راهنمای دانشجوی دکتری شدید؟

آغاز بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

نمایندگان پس از پایان بررسی صلاحیت شریعتمداری برای وزارت کار، کارنامه و برنامه پیشنهادی اسلامی را مورد بررسی قرار دادند.

شریعتمداری: ترجیح می‌دادم در وزارت‌خانه صنعت بمانم

محمد شریعتمداری، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در دفاع از برنامه پیشنهادی خود گفت: ترجیح می‌دادم در وزارت‌خانه صمت به کارم ادامه می‌دادم اما رئیس جمهور و آقای واعظی گفتند که تغییر در ارکان اقتصادی کشور خواست نمایندگان است.

پرونده استیضاح "شریعتمداری" در مجلس مفتوح است

شهاب نادری، نماینده مردم پاوه در مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت در صحن علنی در مخالفت با محمد شریعتمداری، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با خطاب قرار دادن روحانی تأکید کرد: آقای رئیس‌جمهور آیا خبر داری طرح استیضاح آقای شریعتمداری از سوی نمایندگان به دلیل عملکردش در مسئولیت قبلی مطرح است و و پرونده استیضاح وی کماکان در مجلس مفتوح است؟ آیا خبر دارید که وی در هیچ کدام از جلسات کمیسیون صنایع برای بررسی استیضاح حاضر نشد؟ چرا وی به استیضاح نمایندگان پاسخ نداد؟

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصاد مجلس در همین راستا ادامه داد: شخصی که به قانون احترام نگذارد و عمل نکند، آیا قانون‌گذار می‌تواند به وی اعتماد کند؟

وی اظهار داشت: آقای رئیس‌جمهور به این سوال بنده به صراحت پاسخ دهید که وی در وزارت صنعت چه گُلی به سر تولید، صادرات و اشتغال زده که نمایندگان باید مجددا به وی رأی مثبت دهند؟

جلسه شامگاهی مجلس آغاز شد

جلسه علنی شامگاهی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

موافقت نمایندگان با برگزاری جلسه شامگاهی مجلس

مسعود پزشکیان، نایب رئیس‌ مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (شنبه ۵ آبان) قوه مقننه و در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت گفت: باید برای برگزاری جلسه بررسی صلاحیت وزرا در نوبت شامگاهی از نمایندگان رای‌گیری شود.

پس از اظهارات پزشکیان این موضوع به رای نمایندگان گذاشته شد. نمایندگان در نهایت با ۱۶۰ رای موافق، ۵۵ رای مخالف، ۴ رای ممتنع از مجموع ۲۴۲ نماینده حاضر در صحن علنی پارلمان با برگزاری جلسه در نوبت شامگاهی موافقت کردند.

نماینده موافق: شریعتمداری با فساد مبارزه می‌کند

بابایی، نماینده موافق شریعتمداری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با بیان اینکه شریعتمداری با فساد مبارزه می‌کند، گفت: بیماری از معضلات جدی ماست و وزیر کار می‌تواند هماهنگی را بین دستگاه‌ها ایجاد کند و شریعتمداری این امکان را داراست. او فردی با قاطعیت لازم در مبارزه با فساد به ویژه فساد سازمان‌یافته است. در موضوع ثبت سفارش خودرو، آنچه در زمان وزیر سابق اتفاق افتاده بود، برملا کرد. در صندوق تأمین اجتماعی نیز می‌تواند مانع حضور ذی‌نفودان شود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، دیگر نماینده موافق وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز گفت: باید کمک کنیم ساختار دولت شکل بگیرد، ۸ ماه است هیات امنای تامین اجتماعی شکل نگرفته، وزیر عضو هیات امناست. بودجه سازمان تامین اجتماعی ۸۵۰۰ میلیارد تومان است این یعنی معادل یک سوم بودجه کشور بدون وزیر است.

وب افزود: امروز وزارت اطلاعات نامه‌ای در صحن پخش کرد که توهین‌ها به شریعتمداری خلاف واقع است و او استارت مبارزه با فساد را در حوزه واردات خودرو زده است.

نماینده مخالف: اگر شریعتمداری برای صنعت ناکارآمد بود برای کار هم ناکارآمد است

شهاب نادری نماینده مخالف وزیر پیشنهادی کار گفت:‌ اگر شریعتمداری برای وزارت صنعت ناکارآمد بود برای کار هم ناکارآمد است.

ولی‌ملکی: برنامه پیشنهادی شریعتمداری با اسناد بالادستی منطبق نیست

ولی ملکی در مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مخالفت با وزیری به معنای سیاه دیدن همه چیز نیست. شریعتمداری آدم اخلاق‌مداری و اهل تعامل است اما نتوانست اقتصاد بیمار را درمان کند. همه می‌دانند که ما در حال عادی نیستیم و در شرایط جنگی اقتصادی هستیم. در زمان جنگ همه باید حالت جنگی بگیرند.

وی با بیان اینکه ۴۸ درصد برنامه پیشنهادی آقای شریعتمداری با اسنادبالادستی منطبق نیست، تصریح کرد: چگونه یک زن سرپرست خانوار با ۱۵۰ هزار تومان زندگیش را بگذارند؟ وعده ندهیم. نامه‌هایی که از وزرا می‌گیریم چند درصدش اجرایی می‌شود؟ به خاطر اینکه رودربایستی دارند ولی در عمل بودجه ندارند

او تصریح کرد: شستا را دست کم نگیرید. چرا بنگاه‌های شستا کارایی ندارند؟ ما در این مسائل باید شاخص داشته باشیم. در قانون کار مشخص کنید می‌خواهید چه کنید. نه کارگر امنیت شغلی دارد نه بنگاه‌دار می‌تواند کارش را پیش ببرد.

آغاز بررسی صلاحیت محمد شریعتمداری برای وزارت کار

پس از پایان بررسی صلاحیت فرهاد دژپسند برای وزرات اقتصاد، هم‌اکنون کار بررسی صلاحیت محمد شریعتمداری برای وزرات کار آغاز شده است. ولی ملکی اولین مخالف شریعتمداری است که سخن می‌گوید.

مشروح جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی وزارت اقتصاد و دارایی

فرهاد دژپسند: می‌توانیم جنگ اقتصادی را با تعامل پشت سر بگذاریم

فرهاد دژپسند وزیر پیشنهادی اقتصاد در صحن علنی مجلس در دفاع از برنامه خود گفت: جنگ اقتصادی را که با آن مواجه هستیم می‌توانیم با تعامل هم پشت سر بگذاریم بدون اینکه یک سانت از خاک مقدس را به دشمن بدهیم. این سرمایه اجتماعی بود که به کمک ما رسید، الان هم برای عبور از جنگ اقتصادی باید همین رویه را داشته باشیم. من برنامه اقتصاد بدون نفت را مدنظر دارم و برنامه‌اش را تدوین کرده‌ام. در گذشته توانستیم برنامه تحقق عدالت اجتماعی را تدوین کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در هسته‌های اندیشه‌ورزی باید نمایندگان مجلس هم باشند،‌ تصریح کرد: امروز شرایط متفاوت است، اینکه گفته شده من گفتم ابرتورم داریم درست نیست. من گفتم برای جلوگیری از بروز ابرتورم باید اقدامات خاص انجام دهیم. امروز یکی از مشکلات کشور بحث تامین مالی است. تامین مالی از برنامه‌های اصلی ماست. آنچه خود در کشور داریم نباید از بیگانه تمنا کنیم.

او اضافه کرد:‌ در داخل داشته‌های فراوانی داریم اما ما قبل آن باید برای اصلاح نظام بانکی اقدام کنیم. رئیس‌جمهور اولین نکته‌ای که به من گفتند اصلاح نظام بانکی بود. بعضی مسائل بانک‌ها را زمین‌گیر کرده است که یکی از این مسائل مطالبات معوق است. باید معوقات را برگردانیم. بانک‌ها متاسفانه گرفتار شرکت‌داری و اموال مازاد هستند. این موضوضع موجب می‌شود اعطای تسهیلات کاهش پیدا کند. ما شرایط خزانه را می‌دانیم. باید خود بانک‌ها بیایند هم‌اندیشی کنیم تا بتوانیم بازپرداخت بدهی دولت به بانک‌ها را انجام دهیم.

آقای جهانگیری به حرف‌های من می‌خندد! حق هم دارد بخندد

ولی ملکی نماینده مشکین‌‌شهر در مخالفت با فرهاد دژپسند وزیر پیشنهادی اقتصاد در نطق خود گفت: آقای دژپسند، شما در برنامه اعلامی خودتان نوشتید تلاش برای کاهش نرخ تورم. چه مکانیسمی دارید؟. برنامه‌هایی که داده می‌شود عملیاتی می‌شود یا نه؟ چرا به مردم وعده می‌دهیم و بعد خودمان از وزیر سوال می‌کنیم؟ شما با چه مکانیسمی گفتید که مسائل ارزی را حل می‌کنید؟ شما اقتصاددان هستید،. رئیس‌جمهور گفت که ابرتورم نداریم درحالی که در برنامه شما آمده است

وی اضافه کرد: زمان وزارت طیب‌نیا گفته شد که او پایان نامه خود را در مهار تورم نوشته است، اما تورم بالا رفت. شما با چه مکانیسمی می‌خواهید بانک‌ها را سروسامان بدهید؟ همه می‌دانند که بدنه بانک‌ها بیمار است. تنها کاری که می‌کنند بهره می‌گیرند. تولید و پشتوانه مالی ما زمانی سامان می‌گیرد که بانک ها در سود و زیان مشارکت داشته باشد. آقای جهانگیری به حرف‌های من می‌خندد! حق هم دارد بخندد.

نماینده موافق: دژپسند با تیم اقتصادی کابینه هماهنگ است

سبحانی‌فر، نماینده موافق با فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی: دژپسند خود یکی از بنیانگذاران اقتصاد شفاف و اقتصاد ای تی از ۱۵ سال پیش بوده و با تیم اقتصادی کابینه هماهنگ است.

کاتب دیگر نماینده موافق فرهاد دژپسند نیز گفت:‌ شاخصه تصمیم‌گیری باید فقط منافع ملی باشد؛ به همکاران توصیه می‌کنم با دقت انتخاب کنید تا مجبور نشوید دوباره استیضاح کنید و به وزرا نیز توصیه می‌کنم عهد ببندید آنچه می‌گویید را عملی کنید.

نماینده مخالف: برنامه‌های دژپسند تکراری است

علی ساری، نماینده اهواز و مخالف وزیر پیشنهادی اقتصاد اولین مخالف وزیر پیشنهادی اقتصاد گفت:‌ برنامه‌های ارائه شده از سوی آقای دژپسند اکثرا تکراری است. برنامه به نظر می‌رسد مشابه کتاب‌ها و مقالات تالیفی برای ارائه‌های نظری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا کنه شریعتمداری رای نیاره

      پاسخ ها

      • سانسور

        اگر شریعتمداری رای بیاورد .
        مجلسی ها را باید۰۰۰۰۰۰۰۰

      • بدون نام

        اگه این وزغ رای بیاره مجلسو باید به توپ بست

    • بدون نام

      این سرجهازی دولت ( شریعتمداری) امیدوارم رای نیاره

    • بدون نام

      عوامل گرانی و تورم ،روحانی و جهانگیری باید برکنار شوند ، وگرنه با وزیر عوض کردن مشکلات حل نمی شود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا روحانی سخنرانی کرد دلار از ۱۳۸۰۰ رسید به ۱۴۳۰۰

      • بدون نام

        عوامل گرانی خود مردم است.

    • بدون نام

      سرگرم وزیر بازی دولت و مجلس همیشه

    • بدون نام

      وزرا چکار مفیدی کردن این همه سال وزیر مسکن کار صنعت شریعتمداری که چی استعفا میده میره جای دیگه یعنی انقدر متخصص کاربلده سر از همه جا در میاره جالبه

    • علی احمدی

      این وزرای بی کفایت و پارتی دار مثل شریعتمداری را از لیست وزرا و مدیران حذف کنید بفرستید یک شهر دور افتاده و تبعید کنید پدر مردم را در آوردید باز میگویند امین مردم هستم اقای روحانی شما امین خودتان باشید کافی

    • علی احمدی

      این وزرای بی کفایت و پارتی دار مثل شریعتمداری را از لیست وزرا و مدیران حذف کنید بفرستید یک شهر دور افتاده و تبعید کنید پدر مردم را در آوردید باز میگویند امین مردم هستم اقای روحانی شما امین خودتان باشید کافی

    • هوشیار

      اگه از ما ملت که هیچ حسابشان می کنند بپرسند ، خواهند گفت که کلا به هیچکس اعتماد ندارند و دستشان رو شده ولی کو گوش شنوا ؟

      پاسخ ها

      • همین دیگه...

        کاملا موافق

    • بدون نام

      شریعتمداری اگر میتوانست که همان وزارت خانه خودش صنعت را اداره می کرد گند نمی زد

    • کوروش

      چند سال است بعضی ها به ریش ملت میخندند و دل مردم ریش ریش میشود اما کو فریاد رسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر کسی را بهر کاری ساختن نه دولت جفت راهنما معلوم نیست کدوم طرفه این ور بیچه یا اونور

    • بی نام

      اگر دست ذی نفوذان از صندوق تامین اجتماعی قطع شود که نمی شود حیاط خلوت آقایان موقع انتخابات کجا خواهد شد ممکن است بفرمایید ذی نفوذان چه کسانی هستند

    • من ایرانی ام

      هر کدوم رأی بیاره فرقی نداره. همگی ....

    • بی نام

      شریعتمدا ی خیلی هم کارایی داره ندیدن بادلا ۴۲۰۰ تمانی چقدر مجوز داد تا ماشین خارجی وارد کنند

    • بدون نام

      ما میگیم شاه نمیخایم نخست وزیر عوض میشه ؟؟؟؟؟؟

    • بهنام ن

      شریعتمداری ؟؟؟قحط الرجال است تو این مملکت ؟؟

    • محمد

      کل اگرطبیب بودی سرخوددوانمودی..مگرقطع الرجال است که وزیری که بی کفایت بوده وبرکنارگردیده را دوباره درلباسی دیگر بعنوان وزیرمجدداسرکارآورندآن هم بعنوان وزیر کار!!!؟؟؟؟؟

    • شاخ

      این دولت و مجلس باید منحل واز نوعمجلس پایه گذاری ودولت هم ازنوع الان نه محلس ونه دولت انقلابی نیستن فقط نون به هم قرض میدن ومردم به خاک سیاه نشوندن

    • بی نام

      همچین میگی کشورارزونی انگارخبرنداری رب شانزده هزارتومان هست ،تعجب نمیکنم که درکمال وقاحت وجلوچشم هشتادملیون دروغ میگی ،حرفات بیشترخنده داره انگارراجب کجاداری حرف میزنی

    • اسی

      دیگی برا من نمیجوشه سر سگ بجوشه

    • بدون نام

      آقای روحانی و جهانگیری .به مردم دارن میخندن

    • بدون نام

      این دولت باید برود. صد تا وزیر هم عوض کنند. از ریشه ایراد دارند. دولت بی عرضه هستند.دولتی که ظرف 6 ماه ارزش پول ملی را 4 برابر بیارد پائین بخاطر راز بقای خودشان نه مردم باید محاکمه شوند. نمی دونم چرا همه میگن دولت باعث بی ارزش شدن پول ملی شده است. ولی هیچ کس کاری نمی کند.

    • شهروند1

      گند زدید

    • بدون نام

      یه جوری با وسواس وزیر انتخاب میکنه که انگار تا حالا موفق بوده در کارهاش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج