۷۸۹۷۲۹
۳۳۷ نظر
۵۰۰۹
۳۳۷ نظر
۵۰۰۹
پ

روحانی: ایران کشور ارزانی است

روحانی در جلسه دفاع از وزرای پیشنهادی در مجلس گفت: من در برابر این رسانه‌های بیگانه و صهیونیستی از مردم می‌پرسم آیا آموزش، بهداشت و درمان به طور نسبی و انرژی یعنی بنزین، گازویل، گاز، آب و برق در قیمتی ارزانتر از سایر کشور‌ها نیست؟

خبرگزاری ایلنا: حسن روحانی رئیس‌جمهور با حضور در صحن علنی مجلس برای دفاع از وزرای پیشنهادی گفت: ایام اربعین سالار شهیدان امام حسین (ع) و یارانش، ایام راهپیمایی عظیم عاشقان خاندان رسالت به سوی کربلای معلی برای ما ایام بسیاری با افتخاری است.

وی افزود: در شرایطی که دشمنان ما علیه ما برنامه‌ریزی و توطئه کرده‌اند و کلمه ۱۳ آبان را به عنوان رمز جنایتکارانه خود اعلام کرده‌اند، حضور مردم ما در این راهپیمایی شکوهمند به معنای پیوند عمیق ملت ایران با خاندان رسالت است. بی شک اگر عشق به امام حسین (ع) و پیروی از رای ایشان نبود امروز شاهد ایران مستقل و پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین موفقیت ملت در برابر تهاجم بیگنگان در کشور نبودیم.

روحانی: ایران کشور ارزانی است

رئیس‌جمهور تاکید کرد: همه جا در همه سختی‌ها و موفقت‌های ما بزرگان یاری کردند. اهل بیت و رابطه مردم با خادان رسالت و امام حسین (ع) مسیر پیروزی را همواره برای ما همراه کرد. در این مقطع این اجلاس حائز اهمیت است.

روحانی با اشاره به اینکه پیشاپیش از ریاست مجلس اعضای هیات رئیسه و همه نمایندگان تشکر و سپاسپگذاری می‌کنم، گفت: اینکه در این ساعت مجلس جلسه فوق العاده تشکیل داده است تا در این مقطع حساس کابینه را تکمیل کند، مخصوصا وزرایی که بار سنگین اقتصادی را بر دوش دارند، قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: آنچه در هفته‌ها و ماه‌های گذشته شاهد بودیم پیروزی قاطع ملت ایران برابر توطئه‌های آمریکا بوده است از لحاظ سیاسی بی‌تردید در سطح جهان پیروزی کم‌نظیر تاریخ را در اختیار داریم. کمتر سراغ داریم که آمریکا در سطح جهان تصمیم مهمی را علیه یک کشور بزرگ اتخاد کرده باشد و هم پیمانان سنتی وی آن را رها کرده باشند. اگر در چنین مجلسی یکسال پیش به بحث و بررسی می‌پرداختیم که اگر روزی در حقوق لاینفک ملت ایران آمریکا برابر ایران بایستد و اروپا کنار ایران و روبروی آمریکا باشد اکثریت جمع ما نمی‌پذیرفت و می‌گفت: این خوش‌بینی محض است مگر ممکن است در مساله مهم بین‌المللی آمریکا تصمیمی اتخاذ کند به استثنای چند کشور همه کنار ایران باشند به نظر من پیروزی سیاسی ملت ایران در ماه‌های اخیر در تاریخ کم نظیر است. اینکه گفته شود ابرتورم داریم دروغ است.

رئیس‌جمهور ادامه داد: چه کسی فکر می‌کرد که در ظرف چند ماه در سه صحنه بزرگ حقوقی نمایندگان ایران به پیروزی برسند. در دادگاه لاهه ایران مقتدر تاکنون دوبار در برابر آمریکا پیروز شده است. بار اول در زمینه صلاحیت دادگاه که امریکا معتقد بود که دادگاه صلاحیت ندارد و ما معتقد بودیم صلاحیت دارد که در نتیجه این دادگاه علیه امریکا و به نفع ایران رای داد.

روحانی افزود: برای احکام موقت نیز نظر ما این بود که این احکام باید صادر شود. نمایندگان حقوقی ایران به پیروزی رسیدند و چند روز پیش در سازمان ملل محکومیت آمریکا اعلام شد. در یک بحث حقوقی حدود شش میلیارد دلاری اموال جمهوری اسلامی که در ایتالیا توقیف شده بود در دادگاه عالی، ایران به پیروزی رسید و این پول از توقیف آزاد شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: ملت ما از لحاظ سیاسی و حقوقی امروز دست برتر را دارد و از لحاظ افکار عمومی جهان، ایران را کشوری متعهد و امریکا را به عنوان کشوری که هم وفای به عهد ندارد و مقررات بین المللی را زیر پا می‌گذارد، می‌شناسند.

وی با بیان اینکه ما دو موفقیت دیگر نیازمندیم، گفت: یکی از لحاظ اجتماعی و دیگری اقتصادی. همه برنامه‌ها برای این بوده که ملت بزرگ ایران در مشکل اقتصادی قرار بگیرند و مردم به ستوه بیایند و در برابر امریکا سر فرود آورند و در موضوع دیگر یعنی اجتماعی می‌خواستند مردم را نسبت به آینده کشور و معیشت و فرزندان خود مایوس کنند. در این دو موضوع ما باید در کنار هم باشیم و امریکا را به زانو در آوریم.

روحانی ضمن بیان اینکه بی تردید در این مصاف بزرگ تاریخی دولت به عنوان سربازان مقدم این جبهه خواهد بود، اظهار داشت: بدون دو قوه دیگر و بدون نیرو‌های مسلح و بالاتر از آن بدون حمایت رهبری حتما نمی‌توانیم، پیروز شویم. ما امروز خوشحالیم حمایت جامعه را در این مقطع حساس رهبری به عهده دارد و دولت با امید فراوان و توان لازم معتقد است با هدایت رهبری و حمایت مردم پیروز می‌شویم.

این عضو مجلس خبرگان گفت: ما امروز در بخش اقتصادی می‌خواهیم چهار فرد مهم مسئول را با رای اعتماد شما بر کرسی وزارت بنشانیم تا دولت با تمامیت کابینه در این مقطع بتواند مشکلات مردم را حل کند. هم ما و شما معتقدیم مردم در رنج و فشار هستند و زندگی مردم به سختی می‌گذرد و بی‌تردید مردم از ما می‌خواهند که مشکلات را حل کنیم و این حق مردم است و ما موظفیم کشور را با وحدت و یکپارچگی از این مشکلات نجات دهیم.

وی ادامه داد: نتیجه امروز مجلس این خواهد بود که امیدی برای مردم خواهد شد و ملت خواهد دید دولت و مجلس در کنار هم هستند و مصمم هستند مشکلات را حل کنند همه ما می‌دانیم که رسانه‌های بیگانه بر این مشکلات می‌دمند و می‌خواهند افکار مردم را تسخیر کنند و به دروغ به مردم می‌گویند که ایران گران‌ترین کشوری است که مردم در آن زندگی می‌کنند.

رئیس جمهور افزود: من در برابر این رسانه‌های بیگانه و صهیونیستی از مردم می‌پرسم آیا آموزش، بهداشت و درمان به طور نسبی و انرژی یعنی بنزین، گازویل، گاز، آب و برق در قیمتی ارزانتر از سایر کشور‌ها نیست؟ و حمل و نقل که مقداری نیاز به کمک بیشتر دولت و مجلس دارد آیا در وضعیت متعادلی نیست. اگر ما مسکن را حل کنیم که این مهم یکی از وظایف وزیر راه است. ما جزو کشور‌هایی هستیم از لحاظ انرژی، آموزش و درمان و کالا‌های اساسی مردم جزو ارازنترین‌ها هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو که همون تورم را هم قبول نداری چ برسه به ابرتورم

      پاسخ ها

      • سعید

        جناب روحانی حرف رایگان بسیار میزنند.

      • بدون نام

        تا زمانی که دین رو سپر کارهاتون میکنین وضع مملکت همینه وسلام

      • بدون نام

        کشور ارزان یعنی همه مسئولین اون کشور کارشون درسته مثل اروپا امریکا نه ایران همه وقتش درگیر تعویض وزیر و ناکارامدی سو مدیریت رو گردن همه بندازن

      • بدون نام

        اولئک علیهم لعنة الله و الملائکة و الناس اجمعین
        بر ایشان است لعنت خدا و ملائکه و تمام مردمان

      • خیال پرداز

        این تو ایران خودشون زندگی میکنه نه ایران ما واقعا فکر کرده اینحا سویس هست و همش حرف مفت میزنه چقدر آدم بی کفایتی حتی خدا هم از ما نا امید شده که چنین آدمی شده ریس جمهور. خدا حق ما رو ازت بگیره...

      • بدون نام

        این کشور ارزانترین دستمزد ها را دارد

      • م میر

        منظور آقاسعید حرف مفته اما سنگین تر

      • ایرانیم باافتخار

        ایشون حتمازندگی خودشون توبالاشهرتهران بااون وزیرهای لاکچری وپورشه سوارشون که چندین هزارملیاردسرمایه دارندمنظورشونه نه مابدبخت ها...همه چی تواین مملکت چندین برابرشده اماحقوق کارگربدبخت تکون نخورده من که بهش رای ندادم وهیچ وقت به هیچ دزدی رای نخواهم داد

      • بدون نام

        قبل تر میگفتندایران آزاد ترین حالا ارزان ترین یهو میگن اصلا اینجا ایالت امریکاست

      • بدون نام

        جناب برا شما که درآمدهای نجومی دارید بسیار بسیار ارزونه
        برا کارگر یک ملیون حقوقی که یه روز کار میکنه سه روز بیکاره و حقوقش هم هفت ماه هفت ماه عقب میوفته خیلی خیلی گرونه
        مردم کارد به استخونشون رسیده
        شما نفست از جای گرم در میاد
        ببند...

      • دروغگو

        گرانی مش حسن روحانی بیش از سه هزار برابر ظرف چهل سال و کم ارزشیریال را هم حساب کنی میشه دوهزار برابر که جمعا حدود پنجهزار برابر از سال پنجاه و هفت تا الان به نظر سرکار ارزانی است، دست شما و این ملت که به شما رای دادم درد نکند، واقعآ در فکر مردم هستی، اون از وزرا که یکی میگه شماها که بیمار هستین دیگه احتیاجی به دارو ندارین زودتر بمیرید چه اشکالی داره!!! اون یکی پولها را به دو سه نفر داده ببرن اون ور شریکی که از هشت ماه پیش می خواسته عزل بشه، این یکی با اسم ثامن سکه خرید و فروش کرده وقت تحویل اعلام ورشکستگی کرده یک بیلاق هم برای اونا که سکه خریدن، این هم از خودت مش حسن، به کی میشه اعتماد کرد، خداوکیلی؟؟؟

      • بدون نام

        بله ایران کشوری ثروتمند با مردمانی فقیر جای تاسفه که پس این همه ثروت کجا میره روزی 2 میلیون بشکه نفت ضربدر 60 دلار میشه روزی120 میلیون دلار ماهی 3.6 میلیارد دلار سالی (300روزه فقط) 1080 میلیارد دلار (یا 4536000میلیارد تومان با دلار 4200 ) لطفا برای من بیسواد یکی صفرهاشو حساب کنه من گیج شدم

      • ★★azad★★

        تنهاچیزی که تو مملکت ما ارزان و مفته،حرفای شماست جناب روحانی!!!%✔

      • بدون نام

        بله ارزونه اما نه برای مردم با درآمد متوسط ماهانه ۱۰۰ تا ۱۵۰ دلار در حالت خوشبینانه. ارزونه برای ثروتمندان و برای توریستی که اگه به مملکت ما بیان.اینجاست که معلوم میشه برعکس
        ادعاهایی که رئیس جمهور محترم مبنی بر آگاهی از وضع مردم دارند درک درستی ندارن .چون مرفه بی درد هیچوقت نمیتونه انسان ندار رو درک کنه.

      • بدون نام

        خاک بر سر من که به تو رای دادم و تو انتخابات شرکت کردم.

      • hassan.h

        دولتهای ادواری در رابطه با تورم فنری را در دوره اولشان جمع کردند و در دور دوم با شدت رها کردند(در دوره خاتمی به دلیل عدم فعالیت بخصوص در بخش عمران شدت عمل این فنر کم بود) قطعا اینگونه رفتارها به اعتماد عمومی به نظام لطمه سهمگینی وارد نمود عناصر صادق به دنبال جلب اعتماد مردم باشند و از دفاع یا حمله غیر منطقی به اشخاص پرهیز نمایند

      • سمیرا

        یا حجت بن الحسن
        کلیدُ بگیر از حسن

      • سپیده

        جناب روحانی آیا درآمد ما هم مانند کشورهای دیگر است که هزینه های ما مانند آنها باشد؟ با توجه به این که در کشورهای دیگر این همخوانی بیشتر دیده می شود .

      • محمد

        ارزان؟؟؟؟؟؟؟
        حقوق یه کارمند یه تومنه هزینه یه تعویض کلاج شده 900 تومن اره ارزونه اون زامبیا که به این رای دادن چطورین؟
        خیلی خوشحال میشم بدبختی ملتو می بینم چون حقشونه چون راضین وگرنه صداشون در میومد

    • شش ساله که بیکارم

      خدا رو شکر در مورد اشتغال آمار دروغ نداد!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاش دم دستم بودی روحانی

    • محمد

      بله، اما برای خارجی ها.

      پاسخ ها

      • نیما

        جناب رییس جمهور نباید کشور ما کشور ارزانی باشد تا تاجران عراقی و افغانی و روسی بیان هر چی داریم خیلی ارزان جارو کنن ببرن

      • علی

        دایره خودی ها که اندازه کافی دارن و زندگی لوکس دارن
        برای خارجی ها هم که خودشونو لوس میکنن و حال میدن بهشون

      • بدون نام

        البته برای خانواده شما آقای رئیس جمهور!!! نه برای مردم بینوای اسیر در دستان شما !!!

      • بدون نام

        مثلا بنزین ارزان است چه کسی از آن بهره می برد: سرمایه دارها، مدیران نجومی بگیر ، بقیه مردم فقط می ریزند در باک پراید قراضه در خیابان دور دور میکنند چند تا مسافر جابجا میکنند و مشغول اتلاف عمرشان هستند!
        شما حقوق و دستمزد را به دلار (حداقل 1000دلار درماه) بدهید، بعد بنزین را هم به قیمت بازار تعیین کنید.

    • بدون نام

      بهتر است درآمد مردم نيز با ساير كشورها مقايسه شود

    • حمید

      چی بگم والا...

    • بدون نام

      اونوقت خودت اینو باورمیکنی ؟

    • ح

      ریس جمهور عزیز ماهم قبول داریم ایران کشور ارزانیست ولی شما مسولین به این نکته توجه نکرده آید.
      کشوری که پردرآمدترین کشور منطقه که نه جهان می باشد ولی مردمش باید در فقر زندگی کنند چرا یکی از شما مسولین نمی گویید که کمترین حقوق به قشر کارگر و کارمند در ایران پرداخت میشود در اروپا بازداشت 60%مالیات هنوز قدرت پس انداز وجود دارد. در ایران چه؟ با حقوق یکسال تازه هزینه های یکماه پرداخت می شود. لطفاً اینقدر نگویید فلان چیزو... در ایران ارزانیست کنی هم از درآمد کم مردم سخن بگویید الان عصر حجر نیست که مردم چیزی ندانند لطفاً بیدار شوید

    • امین

      کمترین دستمزد رو در بین کشورها داریم ! قدرت خرید مردم به نسبت سال قبل 3 برابر کمتر شده ! همین حقوق هم چندین ماهه که پرداخت نشده ! پدر مردم رو درآوردین خجالت هم نمیکشین ! فقط حرف حرف حرف ! اصلاً همه چیز گل و بلبل مگه نمی گفتی 100 روزه همه مشکلات رو حل میکنی ؟! مگه در احادیث نیامده که دروغگو دشمن خداست ؟!

    • بدون نام

      این کشور ارزانی شماست نه مردم

    • بدون نام

      ...
      تمام ایران میگه با این دستمزد همه چیز برای مردم گرون شده .بابا مردم مردم دارن تو فقر غرق میشن حسن جان.خطرناکه حسن خطرناکه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خواهشن اقای روحانی از مردم مایه نگذارید واز طرف خودت صحبت کن

      • بدون نام

        منم حقوقم حول هوش 30ملیون بود همچی ارزون میشد راست میگی بیا کارگری کن ببین باز شعار میدی

      • عطایی اصفهان

        بله ارزونه البته نسبت درامد بعضی ها

      • بدون نام

        والله آدم توحرفای حسن میمونه نکنه تورویاداره زندگی میکنه دوربرشه نمیبینه تبعیض داره بیدادمیکنه آقا خجالت بکش ..

      • بدون نام

        روحانی حیا کن دولت رو رها کن

    • بدون نام

      برای مسولان ارزان است و برای خارجی ها که ارزش پولی کشور از اخر اول هستش

    • بدون نام

      اقای روحانی وظیفه شما پرداخت حقوق مردم وپاسخ دادن به گرانی این چند ماه اخیر و عملی کردن شعارهایه انتخابیتان هست نه اینکه راجب امام حسین و ....حرف بزنی

    • بدون نام

      یکی نیست بگه نفهم در قیاس با این درآمد مردم خیلی هم گران هست.
      رگه راست میگید به دلار حساب کنید ببینید درآمد مردم چنده و خرجشون چقدر هست.
      خدایا این نفهم ها رو بفهمون

      پاسخ ها

      • شهاب

        ماهمه نفهمیم،فقط فرق ما با اونا در اینه که ما میفهمیم که نمی فهمیم اما اونا نمی فهمند که نمیفهمند

    • حسینی

      خوراک مردم تو اولویت است پس باید دید قیمت کالاهای خوراکی ارزان است یا خیر بعد بگویید ایران کشور ارزانی است مردم که بنزین وگازوییل نمیخورند

    • خدا

      بله شما راست میگی به شرط اینکه حقوق ها را هم به دلار ونرخ همون کشورها بپردازی،نه؟؟؟

    • بدون نام

      اونوقت کشورهای دیگر هم مثل ایران سر شار از منابع هستند که بتوانند کشوری ارزان باشن

    • بدون نام

      بله برای شمایی که به دلار حقوق می گیری و به ریال خرج می کنی کشور ارزانیست

      پاسخ ها

      • بی نام

        به دلار حقوق میگیرن هیچ کلیه مخارجشآن هم از بیت المال پرداخت میشود خانه - اتومبیل -سفر- درمان - تغذیه - خدا را شکر ایران را هم تقسیم کردن بین خودشان

    • بدون نام

      با اين حقوق و درامدي كه به ملت ميديد اين كشور گران ترين كشور دنياست

      ايران گرانترين كشور دنياست در حد پاريس اما با كيفي زيمباوه ....

    • بدون نام

      داره منت بنزين و نان و ميزاره كه گرون نشده ، اونم گرون كنيد منت نذاريد

    • بدون نام

      هم جک گفتی روحانی‌...

    • بدون نام

      جون عمت.....

    • بدون نام

      توزورت نرسیدخودروکنترل کنی حالامیگی تورم کنترل میکنم پشیمانم به تورای دادم

    • هدهد

      آقای روحانی کلاهت را بالاتر بذار لطفا
      درآمد ما هم کمتر از بقیه کشورهاست
      وقتی آمار را به شما نشان میدهند و تورم میشود 13 درصد در حالی که گوجه و رب و آب معدنی و اجاره خانه و تخم مرغ و مرغ و عینک و چوب و لباس دو برابر شده گفتن این حرف ها هم بعید نیست لطفا از پشت میز بیا در بین مردم تا واقعیت ها را ببینید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من برای بچم پوشک سایز چهارو با بیست هزار تومن شروع کردم خریدن الان همون سایز چهارو نزدیک نود هزار تومن باید بدم اینو چه جوری حساب کنیم میشه تورم سیزده درصد

    • بدون نام

      کی مهار میکنی وقتی همه از بین رفتن ؟ چرا مسئولان ما فقط شعار میدن آقایون حرف زدن بلد نیستید حر نزدن بلد باشید

    • بدون نام

      فشار نیاد بهتون.الان که ۵۰۰ درصد شده میخوای مهار کنی. یا باید به ۱۰۰۰ درصد برسه بعد . امیدوارم کسی پیدا بشه خودتونو مهار کنه .شما ها مهار بشید خیلی فساد ها مهار میشه

    • بدون نام

      کوچکترین امیدی ب درست شدن اوضاع ندارم در حال حاظر خیلی دور از ذهنه ک ب قیمت قبل برگرده

    • بدون نام

      یا خدا به دادمون برس . روحانی بازم میخواد کنترل بکنه . به فنا رفتیم

    • کارمند

      نمک به زخم مردم نپاشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین به تو که زیبا گفتی...شیر مادرت حلالت

    • رضا

      تا 1400با روحانی

    • کامران کولیوند

      برای مشکلات مردم که کاری نمی کنید
      خواهشا نمک به زخم مردم نپاشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه فکری به حال مردم بکنید جای حرف زدن

    • یاحسین

      راست گفتین آقای روحانی ایران برای تمام مردم دنیا خیلی ارزون‌‌بجزء برای خود ایرانی

    • حشمت فردوس

      . جاهای دیگه اگه گرونه درامدشون خوبه. کجای دنیا دیدی طرف حقوق یه ماهش قیمت یه کفش بشه؟

    • بدون نام

      بي وجدان كجاي دنيا ماهي 100 دلار حقوق ميدن ........

    • بدون نام

      در برابر همین رسانه های بیگانه لطفا درباره وضعیت در امد مردم سوال بفرمایید

      کشوری که قیمت همه چیز بر اساس دلار تعیین میشود نباید حقوق کارگرش 100 دلار باشد، اگر همه چیز به مایسه است حقوق 100 دلار را هم با بقیه حقوق کارگران دنیا مقایسه کنید

    • حشمت فردوس

      اونجایی که گرونه درآمدشونم خوبه
      اینجا یه کامیوندار درآمد یه ماهشو باید بده واسه چهار تا لاستیک
      حرف الکی میزنی

    • بدون نام

      کشوری ارزان با مردمی فقیر .. این ارزانی برا خودتون معنی میده که حقوق نجومی میگیرید.. البته خودتون میگید حقوق بخور و نمیر میگیرید .. !!؟

    • بدون نام

      تا مرد سخن نگفته باشد
      عیب وهنرش نهفته باشد

    • بدون نام

      ايران ارزان ترين كشور براي 5 ميليون

      دلال
      نمايندگان مجلس
      مديران نجومي بگير
      مختلسان
      و رانتخواران دولتي هست

      پاسخ ها

      • فقط...

        آره بخدا راست میگی

      • بدون نام

        البته توریستای خارجی رو جا انداختی

    • بدون نام

      راست میگه برای اونهایی که ماهی 30 تا 40 میلیون حقوق میگیرن واقعا ارزانیه...

    • کارمند

      چرا نمیگی حقوق کارگر و کارمندان این کشور چقدر کمتر از بقیه جاها است

    • کامبیز

      یامی گه کسی که ازخارج می آیندباتوجه به قدرت دلار وبی ارزشی پول ما ارزان است به عبارتی مفت است!

    • حمید وفا

      دقیقا منظورت از ما کیه ؟شیخ حسن وزیرهات که با استعفا میدن یا استیضاح میشن کی به تو اعتماد داره الان !!فقط وعده میدی ! وعده ی تو خالی !!!

    • بدون نام

      70 ميلون جمعيت ايران تو فقر فرو كرديد كه براي 15 ميليون ارزانترين كشور و بسازيد

    • بدون نام

      تا وقتی دست زالوهایی به اسم اقازاده و ژن برتر ازاین مملکت کوتاه نشه وضعیت همینه شاید هم بدتر بشه بهتره بجای اینکه بعداز شش سال حالا همه مشکلات را بندازی گردن تحریمها...

      پاسخ ها

      • کارگرساختمانی

        آقای روحانی چرادروغ میگی دلارپایین می آمدجلویش راگرفتی حالاوعده سرخرمن میدی مردم هزینه یک ماهه اش رابایدهزینه یه هفته کنه جواب نمیده الان هم اوضاع کارخرابه بهترین درمانش استعفای دولته

    • بدون نام

      كجاي دنيا اين همه ادم براي غذا سرشون تو سطل هاي زباله است ....اينها همش از ارزونيه

    • بدون نام

      ..... خچالت بکشید

    • مهدی

      تورم الان مهار کردنش که من هم میتونم مهارش کنم
      مهم این هست که بتونی قیمت ها برگردی به قبل
      وگرنه علی غلامی هم الان رئیس جمهور باشه ترم کنترل شده هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        علی غلامی کیه

    • نیلوفر

      ازدید چه کسی ازدیدحقوقهای نجومی بله ارزانه ازدین کارگروکارمند ومستمربگیر خیلی گرون هس .

    • بدون نام

      تا دم چشمه با حسن رفتن خطاست ، خودت تنها برو حسن جان ، ما میپریم پایین .

    • محسن

      چرا گیر دادین به بنزین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      آخه حقوق ماهی 100 دلار رو تو کدوم کشور دنیا میدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      آفریقایی ها هم از ما بالاترین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هی میگن 100 . کدوم 100 دلار عزیزان . 80

    • بدون نام

      راست میگه ارزانه برای حقوقهای چند ده میلیونی نه حقوق ماهیانه نهصد هزارتومان خدا پاسخ بی تدبیریهایت را بدهد دست مردم که بجایی نمیرسد

    • Ali

      از کی تا حالا جک میزارین ؟؟ ایران کشور ارزانیه؟؟؟؟

    • ف.ظ

      حالتون بد نشه آقای روحانی؟!

    • ف

      اقای روحانی خیلی به خودت زحمت نده بله ایران کشور اررانی هست برای مسئولین نه برای ما که توان خرید مایه احتیاج روزانه را هم نداریم باید شرمنده فرزندان خودمان باشیم شما که برای خرید بیرون نمیری تا بدانی چه خبر هست

    • چوان بی کار افسرده

      قشنگ حرف میزنی؟ به خدا ما مردم چقدر ساده هستیم که توانتخابات شرکت میکنیم به امید اصلاح وبهتر شدن اوضاع اما دوره ب دوره اوضاع بدتر میشه؟جناب ریس جمهور مردم از آینده خودشون میترسن، من جوان که 3ساله بیکارم به سختی زندگی میکنم! بازم فقط حرف وشعار بدید ببینیم چیزی بهتر میشه

    • بدون نام

      باسلام احترام مثل این که آقای روحانی در ماورا زندگی می کند.خبر از درآمد مردم ، اجاره خانه ها یی که صاحبخانه هر زمان هر مقدار از مستاجران طلب می کند ندارد

    • بدون نام

      منظورش براي خارجي هاس .

    • بدون نام

      فعلا ک جناب روحانی مارو مهار نمودی

    • رفیع زاده

      واقعا مردم چی فرض کردین آقای روحانی?????کشور ارزون???وآسه کی ارزون????جای شرم داره واقعا، از شدت ناراحتی و عصبانیت نمیدونم چی بگم
      کاش شهامت بیان حقیقت داشتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من و هیچگاه از افرادی که میشناسم دیگر گول هیچکس را نخواهند خورد

    • بدون نام

      چگونه درکشوری که ارزانی است مردمش زیرفشارورنج هستند، اگرارزانی است چه مشکلی رامیخواهید حل کنید، شماها کی در ورنج مردم را ازنزدیک دیده اید، ماشینهاراتوخیابان می‌بینید فکرمیکنید وضع مردم خوب است! کارگران اعتراض میکنند، معلمان اعتراض میکنند، سرگله شونرتمیکوبیدبه طاق..

    • رضایی

      ر


      است میگه برای کشورهای دیگه خیلی ارزان هست ولی برای مردم خودمون در فلاکت و بدبختی

    • بدون نام

      اقاي روحاني اشكال كارت اينه كه هزينه هاي ملت ايران و با درامد ملت كشور سويس مقايسه ميكني ...........!!!!!!!!!!!!!

      فقط كافيه اجاره خونه تو تهران و با اجراه خونه تو پاريس و ميزان درامد يك كارگر و تو تهران با ميزان درامد يك كارگر تو پاريس مقايسه كني اونوقت به عمق فاجعه پي خواهيد برد ..........

    • رضا

      سیر خبر از دل گشنه ندارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا مردم وسایلشون خراب میشه دیگه میرن دست دوم میخرن از بس همه چیز گرون شده منم حقوق و مزایای رئیس جمهور و داشتم میگفتم ارزانه یه نگاه به قیمت مسکن نشون میده چقدر ارزانه

    • بدون نام

      اينجا ما هزينه زندگي تو پاريس و ميديم البته با كيفيت زندگي در اتيوپي ...........

    • بدون نام

      حرفاش مثل دیوی تو کارتون کلاه قرمزی میمونه.دقیقا هر چی میگه باید بر عکسشو بگی

    • بدون نام

      واقعا واست متاسفم حسن

    • بدون نام

      اين حرفت نشون داد خيلي از ملت دوري ...........!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      آقای رئیس جمهور ما ملت ایران با حقوق و دستمزد اندکی که دریافت می کنیم سالی یک بار هم به شهر های همجوار هم نمی توانیم مسافرت کنیم چه برسد به اینکه مسافرت خارج از کشور برویم تا بتوانیم این گفته شما رو که کشور ایران نسبت به کشور های دیگر ارزانی است رو درک کنیم بله کشور ایران برای کسانی که حقوق نجومی می گیرند کشور ارزانیست لطفا تعاروف نفرمایید اگر کالا ها و ارزاق مورد نیاز مردم ارزان است آن را گرانتر فرمایید

    • بدون نام

      بله خیلی مفته همه چی بدبختی ناموس , انسانیت ,شرافت عزت و ابرو دیگه خیلی ارزون شدن

    • بدون نام

      این از اون حرفا بودا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بعله از اون حرف ها بود نيمه گفته بود يعنى نگفتند از چه زمانى چونكه زمان جنگ تحميلى تا حالا قيمت ها خيلى خيلى بالا رفته حيف كه نميشود به عقب برگشت

    • بدون نام

      فحش خواهر و مادر ميدادي بهتر از اين حرف بود .......!!!!!!!!1

    • بینام

      اینهمه تا حالا وعده دادی و به هیچکدومشون عمل نکردی

    • بدون نام

      ديروز يك تسمه لاستيكي تايم براي ماشينم گرفتم 200.000 تومان اين تسمه 20 هزارتومن نمي ارزد....!!!!!!!!!
      اينجا خيلي ارزوني است !!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • حسینی

        اقای روحانی شما که ادعا میکنید ایران کشور ارزانی است ایا فکر کردین یک کارگر باحقوق ۴۰ هزار تومان در این شرایط گرانی چگونه زندگی کند ،ان هم کار باشد یا نباشد .هیچ وقت درک نمیکنیدچون مثل بقیه مردم درخیابانهانیستید که قیمت کالا ها را بدانیدتمام چیزها برای شما مهیا واماده اس.شما زمانی مردم رادرک میکنید که حقوق پایین داشته باشید یا یک بیمار بدون پول وبیمه داشته باشید .یا پدری باشید که خجالت زده بچه هایتان باشیدکه نمیتواند یک کبلو گوشت در ماه بخرد .نه هیچ وقت ......

    • بدون نام

      حق داري اين حرف و بزني

      نه از جنس مردمي
      نه مثل مردم زندگي ميكنيد

    • بینام

      درآمد مردم با ریال و تومنه ولی هزینه هاشون با دلار
      یا شما هیچ کنترلی رو بازار ندارین یا اگه دارین هم این گرونی ها به نفع شماست که هیچکاری نمیکنین
      اگه این قدرتو داشتین که گرونی هارو کنترل کنین چرا اصلا گذاشتین که به اینجا برسه؟!

    • بهروز دهقان

      با این بیانیه ها یه چند روزی هم زمان میخرید آخرش که چی؟؟

    • ژاله

      چقدر دیگه ما باید سختی بکشیم ؟! میشه ما پیروزیها رو ببینیم البته تقصیر فقط آقای روحانی نیست هر کسی از یه گوشه ای میدزده و فرار میکنه می ره

    • رضا

      ارزانی و گرانی نسبت درامد و حقوق مردم سنجیده میشه نه قیمت در خانه همسایه ها. بابا اینو دیگه بچه ها میدونن تو که رییس جمبوری نمیدونی حسن اخه من چی بهت بگم.

    • بدون نام

      واقعن نمیدونم چطور روش میشه حرف بزنه
      مرد. مگر تو کوری نمی بینی چه خبره از قیمت ها تو بازار
      حالا فقط دنبال گرون کردن آب و برق و بنزینی
      ای خدا

    • حامد دودانگه از محمدیه استان قزوین

      الله اکبر ...

    • بی نام

      علی برکة الله

    • علی

      پس گرانی دلار کار خودتون بود تا با بی ارزشتر کردن ریال برای یک خارجی ایران کشور ارزانی بنظر بیاید ولی در این وسط ملت فنا شوند

    • sadra

      با ی مقایسه ساده میشه فهمید پرت گفته
      من سال 89 معادل 500دلار درآمد داشتم و سال 97 معادل کنم میشه 230 دلار!!
      ارزون واسه اروپایی هاست نه ماها

    • بدون نام

      اين چيزا رو كه گفتي (آموزش، بهداشت و درمان به طور نسبی و انرژی یعنی بنزین، گازویل، گاز، آب و برق در قیمتی ارزانتر از سایر کشور‌ها نیست ) براي كسي كه ماهي 5 هزار دلار بگيره ارزونه نه ما ايراني هايي كه ماهي 100 دلار حقوق ميگيريم

    • بدون نام

      بدبخت شدیم رفت بازم این آقا یه وعده ایی داد

    • ..

      کی ایشالله این امر تحقق پیدا میکنه. مردم ک همه ب جون هم افتادن لطفا ی نگاهی ب بخش حوادث روز بزنید در روز چقدر سرقت و دزدی میشه. چندین نفر خودکشی میکنن جونا از فقر طلاق میگرن. زندانها پر شده از دله دزد. مردم با هم تو خیابون ومغازه و فروشگاه دعوا دارن. تاکی . گوشت الاغ و مواد تاریخ گذشته اینا رو تاکی میشه تحمل کرد اقایون مسئول جوانها در یابید .

    • ساسان

      از دید شما آقایون اره ارزان است آیا از دید یک کارگر روز مزد و بیوه زنان و .. هم ارزان است...کاش کمی با کفش ما راه میرفتند.

    • بدون نام

      گفتي اموزش و بهداشت ارزونه

      كلا تحصيل رايگان طبق قانون اساسي را پولي كرديد براي ملت .....
      بهداشتتونم شما دفترچه تامين اجتماعي رو ببر 100 تا بيمارستان اگر قبول كردن حرف بزن
      1 بيمارستان قبول ميكنه كه براي نوبت گرفت بايد ماهها در صف باشي

    • بدون نام

      ملت ايران اينقدر بدبخت شدن كه ديروز رسول خادم علت ناكامي هاي كشتي را فقز و اقتصاد خراب خانواده هاي ورزش كاران اعلام كردن

    • بدون نام

      جناب آقای رئیس جمهور بسیار بسیار پشیمان هستم که به شما رای دادم وخودرا نفرین می کنم که به وعده ها وکلید شما اعتماد کردم وبعد از این چند سال شمارا کذاب ونیرنگ باز و خدعه گر می دانم واعمال شما این شک را بوجود آورده که شما برای امیال خود و ماموریتی را که همانا تخریب ایران وفقر ومفلوک کردن ملت ایران را در پی داشته انجام دهید

    • شهاب

      «ما» ی شما با ما ی ما خیلی فرق میکنه آقای روحانی لطفا شما خودتونو با ما قاطی نکنید

    • بدون نام

      درامد ملت ايران هر روز پايين و پايين تر مياد ...............

    • بدون نام

      واقعا اونهای که اقای روحانی را حمایت کردن بیان جواب بدن روی احمدی نژادرا سفید کردی دولت راستگویان شما دلار همین الان حداقل بالای 10 هزارتومان رسوندی بعد میای قیمت اجناس وکالها را کشورهای دیگه مقایسه میکنی واقعا که ما ملت بدبختی هستیم از احمدی نژاد به روحانی رسیدیم

    • hamid

      بعله . واسه خارجیا که ارز دارن

    • بدون نام

      شما بيمه سلامت رايگان براي كساي كه بيمه نداشتن راه انداختي ولي اون طرح خيلي زود جمع شد و اعلام كردن براي تداوم بيمه سلامت افراد خودشون بايد ماهي حدود 500 هزار پول بدن .....
      اين بود بهداشت رايگان و ارزون تون .........!!!!!!!!!!!

    • مجید

      جناب آقای ریس جمهورکشور ما برای کشورهای جنگ زده و بحرانی مثل عراق و افغانستان ارزان هست که ارزش پولشان چند ده برابر ماست
      شما اینهارو نمیبینید؟

    • بدون نام

      بگو کشور گشنگیو بدبختی واسه خارجیا خوبه فقط

    • بهنام ن

      بابا تودیگه کی هستی؟

    • نااشنا

      برای شما آره.

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      برای چه کسانی؟؟؟

    • م

      والا من که یه مستمری بگیر هستم اقای روحانی دریافتی من یکو صیصده الانم امروز پنجم ماهه دیابتی هم هستم ماهی سیصد دارو میگیرم یه تومن واسم میمونه الان چهارصد واسم مونده تا اخر همین ماه خودتون هم مثل من زندگی میکنین خدا وکیلی اه ماهم دامن شما رو میگیره بترسین از خدا

    • بدون نام

      واسه شماها که ثروت های چند میلیارد دلاری دارین درامدتون هم به دلاره ارزانه ولی واسه مردم خیلی گرانه

    • محمد عزیزی

      من میخوام برم همون ایرانی که آقای روحانی میگه

    • h.m

      این بنده خدا یاخوابه یاخودشو زده به خواب؟رب دونه ای ۲۲۰۰۰ تومن ارزونیه؟قیمت همه چیز شده ۵ برابر ارزونیه؟

    • بدون نام

      من شغلم لوازم خانگیه به خدا قسم کالاها پنجاه الی شصت درصد گرون شدن هر کس میخواد جهیزیه بخره با این قیمتا نمیدونه چکار کنه.بعد ایشون با کمال پررویی میگه ابر تورم نداریم.یکی نیست بگه شما تا حالا یه روز پا تو بازار گذاشتی.بله با حقوق های ماهی سی چهل میلیون شما تورم وجود نداره.ولی یه کارگر با ماهی یه تومن و پول اجاره و خورد و خوراک تورما تا مغز استخونش لمس میکنه.
      کاش شرف داشتید.

      پاسخ ها

      • کرمانشاه

        اینا هیچی ندارن داداشی

    • بدون نام

      جان خودت دست بردار آقای روحانی ...

    • مصطفی

      امیدوارم آقای روحانی کامنتو رو نخونه فقط نگاه کنه ببینه یه نفر حرفاشو تایید کرده با منفی دادن به نظرات؟

    • شهاب

      آقای روحانی،وقتی از مردم پرسیدی که آیا آموزش و بهداشت و بنزین و نفت و گاز و اب و برق شما ارزانتر از سایر کشورها نیست!؟ آیا از مردم هم پرسیدی که درآمد شما نسبت به سایر کشورهاچگونه است؟آقای روحانی درآمد ماهیانه یک کارگر عراقی بیش از ۵۰۰ دلار است و درآمد یک کارگر وطنی درایران فقط سه دلار است!

    • بدون نام

      با کدوم دلار حساب کردی اقای روحانی با دلاری که خودتون به اینجا رسوندینش چرا نمی گی پول ملی ما ارزش ندار پولی که شما به اینجا رسوندینش واقعا ما فکر می کردیم بالا تراز سیا هی احمدی نژاد ولی شما روی احمدی نژاد سفید کردی

    • بدون نام

      راست ميگه البته برای غیر ایرانی ها !!!! چون اینقدر ارزش پول ملی رو در اثر بی عرضه گی و چپاول و سومدیریت و ندانم کاری و اختلاف و دزدی و.....آوردن پایین که برا ما گرون شده !!!!!روحانی مچکریم! !!!هورا هورا هورا!!!!

    • عماد

      ملت خواهان استعفای شما هستن ... این مملکت بدون صاحب بهترهست

    • بدون نام

      من اگه همچین اعتماد به نفسی داشتم با پشه کش به داعش حمله میکردم و نسلشون رو از بین میبردم

    • بدون نام

      اره كارمند كارگر تحصيلكرده مفت كار مي كنن ،خوب ارزونه

    • بی نام

      چی چی با حقوق ۲ م...ارزونه

    • علیرضا

      آقای روحانی ، برو که دیگه حنات رنگی نداره ....

    • ایرانی

      فعلا تورم شما رو مهار کرده.

    • ابوالفضل فرهمند

      خب راست میگه منتها باید ماهی 1500بهش بدی بگی زندگی کن ....

    • بدون نام

      ببخشید اقای روحانی وقتی سخن نان گرانبار شما را میخوانم به دل پیچه می افتم لطفا بگید چه کنم.

    • بدون نام

      به نظر بنده ما دورئیس جمهور نیاز داریم یکی رئیس جمهور نظری مثل آقای روحانی که کارش فقط حرف زدن است ودیگری رئیس جمهور عملی مثل (خودتان انتخاب کنید) که کارش رفع مشکلات بصورت عملی وملموس می باشد.

    • بدون نام

      میان گریه میخندم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خجالت بكش به چه كسى و براى چى ميخندى حيا بكن در مقابل كسى كه راى دادى و رييس جمهور شد حرف اضافى نزن ميخواهى بخندى به خودت بخند حداكثر اينست كه بگويى ايران كشور ارزانى نيست نه يك كلمه كم نه يك كلمه زياد

    • بدون نام

      من زائر کربلام .پولمون اندازه دستمال توالت ارزش نداره.حداقل دستمال یه فایده ای داره

    • بدون نام

      برای شما بله

    • بدون نام

      اینم میگذاریم رو قولهای پوچ قبلیت

    • حمید

      عجب.اینا واقعا ما را چی فرض کردند.شما کجا تا حالا پیروز شدید دلار را چهار برابر کردیدنشستی میگی تورم را کنترل میکنم دیگه چیا میخای کنترل کنی.ملتوهمیشه در صحنه هم که رفتند اربعین

    • بدون نام

      شما فکر کنم تو خوابی داری هزیان میگی.ما مگه تورم داریم که تو کنترلش کنی .ما اصلا درامدو پول نداریم که تورم داشته باشیم .شاید ازهمین لحاظ میگی کنترل شده چون دیگه مردم نه درامد دارن نه پول پولم نباشه تورمی نیست اره درسته .افرین افرین .تا 2000باهاتیم

    • بدون نام

      چه جالب یعنی الن که به نون شب محتاج شدیم هنوزهمه چی ارزونه یعنی مونده بازم گرون کنین.خاک بر سر ما
      فقیر فقرا

    • بدون نام

      اين كشور كشور ارزوني براي هدر دادن عمر و آينده ات

    • بدون نام

      روحانی از برره تشریف اوردن از افعال معکوس استفاده کردن

    • بدون نام

      مردم به شما رای ندادن روضه بگی .شما به وعده های خودت عمل بنما روضه و امام حسینو بقیه مه لباسات دارن میخونن

    • آرش

      حیف که اگر نظرم رو بذارم برترینها نشونش نمیده

    • بی نام

      کاش یه اشاره ای هم به حقوق ها میکردن به اینکه مردم حتی قدرت خرید همین کالاهای به قول خودشون ارزونم ندارن به اینکه قیمت همه چی سه برابر شد درعرض سه ماه ولی دستمزدها هیچ تغییری نکرده که حتی اگه دستمزدم بالاببرن باز همه چیز گرون ترمیشه همین حالاهم خیلی از کارخانه ها ورشکست شدن وهمون حقوق بخورونمیرهم که به کارگرهاشون میدادن دیگه نیست

    • علی

      باسلام خواهشا چیزی نگو هرچی گفتی از اول مصاحبه هاتو دارم همش برعکس شده...

    • بدون نام

      بله مملکت برای شما خیلی ارزونه....

    • بی نام

      اگه اجناس ارزونه پس درمقابل دستمزدهاباید بگیم دستمزدها درحد زنده موندنه نه سبدکامل خانوارکه دیگه نه خبری ازلبنیات توش هست نه میوه ونه گوشت

    • بدون نام

      حسن جان اون چیزی که ارزونه جون مردمه

    • جواد

      هواشناس کافه:
      1⃣
      مملکتی که ربیس جمهور و وزیرانش

      نه علم مدیریت می دانند
      نه با علم اقتصاد و سیاست آشنا هستند
      نه جامعه جهانی را می شناسند
      نه روابط دیپلماتیک را می دانند که چیست

      نه برای منافع ملی کشور ارزشی قائلند

      نه تجربیات و نظرات دیگران را قبول دارند

      حاصل این مملکت میشود این سخنرانی های سخیف و طلبکارانه..
      صدای شکستن استخوانهای مردم زیر گرانی شنیده میشود ،آنوقت رییس جمهور ما عوض همدردی و دلداری ،نمک بر زخم مردم میپاشد.

    • بدون نام

      عرضه که ندارید کاش حداقل یه معذرت خواهی بلد بودید......

    • بدون نام

      دقیقا ریس جمهورها از جنس مردم نیستن. خودش و خانواده هاشون از اروپا میان. کاش من هم انجا زندگی میکردم

    • بدون نام

      بله ، برای خارجی ها
      نه اونهایی که داخل ایران زندگی می کنند
      خصوصا برای کارگرها و بیکارها

    • بدون نام

      جناب رئیس جمهور خوبه هر از چند گاهی شوخی بی مزه با مردم بکنی و مجدداً اسباب تورم مجدد شوی ارزان برای قشری است که دلار هر قیمتی داشته باشه براشون مهم نیست وآنها پنچ در صد جامعه اند لطفاً با کشورهای دیگر قیاس مع الفارق نکنید .

    • رسول

      نون پنیرو سبزی تو بیش از این می ارزی .

    • بدون نام

      طلبکار هم شدید، زیر فشار زندگی کمرمون هم شده ، ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جیب مردم رو با جیب خودتون مقایسه نکنین بله برای شما ارزان که هیچ از مفت هم مفت تره . سیر از گرسنه خبر نداره

    • mm

      این همه ارزون ارزون می کند می خواد بنزین گران کند فعلا... بپرسید
      از نظر پزشکی هم "هزینه دندان پزشکی ها چقدر گرون شده .یک قلمش

    • بدون نام

      برای کشور ها دیگر چون ارزش پول ما کم شده ارزان است .
      اصلا مثل اینکه هیچی نمی دونند. چطوری کشور را به اینها سپردند .
      راستی چه خبر از اسکاتلند .

    • بدون نام

      خجالت خوب چیزیه ولی حسن بلد نیس

    • بدون نام

      بله با حقوقهايي كه شما ميگيريد و درامدهايي كه شما داريد جايي بهتر از ايران وجود نداره

    • بدون نام

      براي شما ارزانه آقاي روحاني

    • بدون نام

      علی برکت الا

    • بدون نام

      اینقد گرونی زیاده همه دارن دزدی میکنن ..دیگه جوانان نمیتونن خونه بسازن دیگه خوشبختی تو ایران تمام شد.حقوقها پایین

    • علی

      خجالت خوب چیزیه ...

    • شهرام

      اینو جمله رو خوب اومدی .

    • بدون نام

      از ما پرسیدی دیگه حالا جوابتو بگیر: خیر ارزان نیست. زیرا شما چیزیکه به نفعته میبینی. از اون طرف سطح درآمد هم مقایسه کنی دوزاری کجت میفته....

    • jkhgr

      تقصیر این بیچاره نیست کشوری که تحریمه بهترین اقتصاددانان دنیا را هم بیارید نمیتونن کاری بکنن....کشوری که تحریمه مثل بدنی میمونه که خون تولید نمی کنه اون بدن تا کی میتونه زنده بماندباید اول با دنیا روابطمون را بهبود ببخشیم وگرنه هیج کای انجام نمیشه و روز به روز هم بدتر میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیچاره ...حرفاش توهین به تو و امثال تویه که هنوز نمیفهمی داره مسخرت می کنه

    • حقوق به دلار

      حقوق به دلار باید باشد. دلار 14000 تومانی. حداقل حقوق کارمند و کارگر باید 1000 دلار در ماه باشد. وقتی این دستمزد را پرداخت کردی، آن وقت بیائید از ارزانی صحبت کنید. با حقوقی که ماهی 200 دلار هم نمی شود، چطور از ارزانی صحبت میکنید. مگر اینکه قصد تان این باشد مردم نان بربری هم نخورند! آب و برق هم استفاده نکنند!

    • عبداله

      برای خود ایرانی خیر برای یک اتباع خارجی ارزان است آقای رئیس جمهور

    • عبداله

      برای خود ایرانی خیر برای یک اتباع خارجی ارزان است آقای رئیس جمهور

    • soli

      زرشک!

    • بدون نام

      برترین ها بمیر که غیر از سانسورچی هیچی نیستی، هیچ وقت نظرم را نذاشتی

    • بدون نام

      اقاي روحاني ملت و اين همه نظرات كه دروغ نيست
      پس يه جايي كار ميلنگه اگر قيمت ها تو اين مملكت به نظر شما خيلي پايينه چرا درامد مردم جوابگو اينها نيست يه دليل بيشتر نداره

      شما حق و حقوق ملت و از ثروت اين كشور آنقدر ناچيز پرداخت ميكنيد كه حتي بقول خودتون به همين هزينه هاي ارزونم نميرسه ....!!!!!!!!!

      اين حرف شما نشون ميده بودجه و ثروت اين مملكت خرج ملت نميشه معني حرف شما فقط همين ميتونه باشه ....!!!!!!!!!

    • الیاس خرم

      کوباوکره شمالی وایران و امثالهم به مددرهبران بیکفایت و نالایق که هیچ شعوری از مملکت داری ندارند به روزگاری بدترازاینها باید مبتلا شود

    • بدون نام

      برا كشور هاي همسايه ارزاني داره ايران
      ميان چشمشونو بهترين دكتر هاي ايران عمل ميكنن نصف هزينه معاينه تو مطل كشور خودشونو بابت عمل نميدن

    • بدون نام

      دولت به خودش و اطرافيان خودش و دست در اندر كاران حقوق مكفي ميده و به بقيه ملت حقوق در حد نمردن ............!!!!!!!!!!

    • ir..

      خخخ ملتو بدبخت کردید بسه بابا

    • بدون نام

      شما فكر كن قيمت نون 1 قرون باشه يعني خيلي ارزون وقتي همون 1 قرون و به ملت نديد قيمت همون نون خيلي گرون ميشه براي مردم ....!!!!!!!!!!

      پس شما حق و حقوق ملت و واقعي نميديد ....!!!!!!!!!!!
      ثروت اين مملكت درست توزيع نميشه .......!!!!!!!!
      عده قليلي ميليون ها و ميلياردها در ميارن يا ميگيرن 85 درصد بقيه ماهي 1 تومن كه به هيچ جا نميرسه

      حرف شما دوتا ايراد بزرگ ونشون ميده

      عدم توزيع بودجه و ثروت به احاد مردم

      نبود عدالت در توزيع ثروت در بين ملت

    • علی

      یه ذره از درد ملت رو هم نمیفهمه این روحانی

    • بدون نام

      ... برای خودتون ارزونه ما داریم فقط نون و پنیر میخوریم

    • غلامرضا خوشی

      مهار کردن تورم به قیمت رکود دربازار زیاد هنری نیست .وقتی مردم قدرت خرید نداشته باشند ، حتما تورم به صفرهم میشه رسوند.

    • بدون نام

      ای از خدا بیخبر! از کدوم آموزش حرف میزنی؟ کلاسهای لبریز از دانش اموز ۴۰ تایی؟ مدارس فرسوده که اوارش جون بچه های مردمو میگیره؟ از کدوم بهداشت و درمان حرف میزنی؟ از بیمارستانهایی که اگه کسی پول نداشته باشه مریض رو به موتش رو پذیرش نمی کنن؟ ...

    • بدون نام

      درست میگه بنزین ارزونه ولی هر کی ماشین داشته باشه بدبخت میشه از جنسای آشغال و هزینه های این آشغالا ماهی یه بار باید لنت عوض کنی
      راست میگه ارزونه رب گوجه ۴ تومانی شده ۱۸ تومن
      قیمتا نسبت به بقیه کشورا ارزونه ولی کیفیتا چی درآمدها چی ایشون توی یه خونه ۲۵۰ میلیاردی زندگی میکنن فکر میکنه میتونه بفهمه چی به سر مردم میاد یا اصلا براش مهمه چون از جنس مردم که نیست اشراف زادست تا یه چی میشه هم میگه مردم مقصرن

    • بهروز

      کدوم ارزانی بعد از یکسال هوس آبگوشت ساده کردیم رفتم یک تیکه گوشت بااستخون بیندازی جلو سگ نمیخوره میگه قابل نداره صد هزار تومان انقدر برنج تایلندی خوردیم. انگار همه حامله ایم انقدر شکممان بزرگ شده. میگذرد؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حامله بودن رو درست گفتی

    • بدون نام

      اره برای کسی که به دلار در میاره به ریال خرج میکنه نه کسی ریال در میاره به دلار خرج میکنه...

    • بدون نام

      من میخام برم ایران!!!!!!

    • م ن

      واي...خيلي وقت بود از تهِ دل نخنديده بودم
      تنها كسي كه در دولت روحاني خييييلي خوب كار ميكنه آرايشگرشه

    • بدون نام

      بابا مشکل ما وزرا نیستن که این اومده مثلا ازشون دفاع کنه! مشکل خودشه چرا یه مرد نیست اینو استیضاح کنه!!!؟

    • بدون نام

      خدایا از کجا به کجا رسیدیم . ارزش پولمون نسبت به عراقم شده هیچی ،سیزده برابر پولشون از پول ایران با ارزش تر شده .همین الانشم مردیم .
      چیکار میکنین تو رو قرآن .اگه هیچ کاری نکنین که اوضاع مملکت بهتره .

    • بدون نام

      شش میلیارد دلار آزاد شد....

    • بدون نام

      روحانی: ایران کشور ارزانی است!!!

      خیلی ارزان!!!

      انسانیت ارزان...
      فقر ارزان...
      فحشا ارزان...
      فساد ارزان...
      اختلاس ارزان...
      بیکاری ارزان...
      تن فروشی ارزان...

    • بدون نام

      ههههههههههه ها ها ها ها

    • بدون نام

      ارزونش کردن

    • بدون نام

      باشه حتما

    • بدون نام

      دیگه این حرفو نزن ! خیلی خطرناکه حسن !

    • همین دیگه...

      نان مان ارزان نیست
      جان مان ارزان است
      برق مان ارزان نیست
      زن مان ارزان است
      ارز مان ارزان نیست
      آب در جریان نیست
      در خوزستان هوا نیست
      در کرمانشاه خانه نیست
      و در کل ایران بیکاری است ....
      از کدامین ارزانی سخن میگویی؟ ...

    • بدون نام

      روحانی کاش کامل تر توضیح میدادید که چرا ایران کشور ارزانی هست؟

    • بدون نام

      من که اصن خبرشو نخوندم فقط میدونم داره دروغ میگه دلار ۳۵۰۰کرد ۲۰تومن از ۲۰ اورد ۱۰تومن گفت میشه ۸تومن رفت ۱۴۵۰۰وایساد کاش کاندیدای ریاست جمهوری درچارچوب دین انتخاب میشدند ۴۰ساله میگن جناح چپ جناح راست روزبروز اوضاعمون خرابتره کاش یه جناه وجود داشت میگفتن جناح دین اسلام طبق دستورات دین اجرا میشد تا در مسیر اصل حقیقت قرار میگرفتیم تا کی لیبرال لیبرال کنیم و درد بکشیم

    • بدون نام

      شما که نمی‌توانید کاری بکنید چرا قول می‌دهید شما هم چوپان دروغگو شده‌اید بذار مردم همینطور در حال و هوای خودشان باشد واقعاً واقعاً چه بگوییم

    • بدون نام

      امیدواریم تورم و گرانی مهار شود و مثل دولت قبل همه چیز ارزان شود ، مردم هم باید کمک کنند.

    • بدون نام

      نصف دریافتی تورا هرکی داشت میگفت ایران بهشت است اگر تونگی ایران کشور ارزانی است پس کی بگه بیکارها یا مستمری بگیران تامین اجتماعی

    • بدون نام

      درسته ارزان واسه کشورهای دگر
      که پول ما بی ارزش شده
      واسه ما که نه

    • گرونی

      وقت گل نی تورم مهار میکنی. مردم کمرشون شکست

    • بدون نام

      اینجا تنها چیزی که ارزان هست جون آدمیزاده

    • بدون نام

      همون حرفهایی را که احمدی نژاد احمق دیوانه در دور دوم خود میزد فعلا حسن روحانی داره برای مردم ساده ایران تکرار میکنه

    • محسن

      خبر از حقوق معلمان بدبخت نداری با حقوق خونه. خودت میسنجی این حرف نشان میدهد چقدر از مرحله پرتی

    • بدون نام

      آخه در مورد درآمدهاشون هم بگو

    • بدون نام

      واقعا بهت خوش میگذره تو ملت رو خر فرض کردی چه میدونی گرانی یعنی چه کسی که گماشته داره راننده شخصی داره خودش که خرید نمیکنه پول بیت المال هم که دستش هسته هر چی دوست داره خرج میکنه دیگه گرانی نمیدونه چیه آگه اومدی با حقوق یک میلیون پانصدی زندگی کردی مردی فقط بلدی دروغگویی کنی ...

    • بدون نام

      حداقل حقوق توی ایران ۸۰ دلاره. این خیلی پایین تر از بقیه کشورهاست

    • علیرضا محمدی

      بله برای شما و دست اندرکارانتون کشور خیلی ارزانی هستش.کاملا درسته.

    • مهدی

      بهتره بگید آقای روحانی پول مون بی ارزش شده و نمی تونیم کاری بکنیم تا بگیم ایران ارزان است! با کلمات بازی نکنیم تا گول بزنیم مردم رو، ، این جنگ اقتصادی تون هم مثل جنگ هشت ساله تون فقط ملت بیچاره تر و بدبختر خواهند شد

    • بدون نام

      کشورما ارزان هست که‌ هیچ یه پله برو بالا تر میشه بی ارزش

    • بدون نام

      کشورما ارزان هست که‌ هیچ یه پله برو بالا تر میشه بی ارزش

    • صادقی

      احتمالا تو این کشور زندگی نمیکنه!

    • بدون نام

      حرف مفت خرج نداره
      مردم بیچاره کردین
      بله برای شماها وحقوق نجومی.
      برای شماها ارزانه

    • آتای

      راست میگه نه واسه مردم عادی که پول نون هم ندارن

    • کوروش

      ما از شما میپرسیم
      ایا درآمد و رفاه و سایر امکانات زندگی و معیشتی مردم ایران با همان کشورهایی که مقایسه میکنید یکی است
      آیا درآمد مسئولین مملکتی همان کشورها با مسئولین کشور ما یکی است
      آیا همان اندازه که مردم همان کشورهای مقایسه شونده به راحتی از مسئولین انتقاد و یا با انها دیدار میکنند در کشور ما هم به همان اندازه است

    • رختبندی

      برو یه کم خجالت بکش به خدا مال دنیا وپست های مدیریتی به کسی وفا نکرده آنچه مانده یه خوبی بوده وبدی وچدان ادما بهتررین داور برای قضاوت است.

    • بدون نام

      من اگر جای روحانی بودم با این همه حرفهای مردم یک دقیقه نمی ماندم ولی افسوس که

    • کاوشگر فضایی

      روحانی لطفا صحبت نکن ...

    • بدون نام

      آقای روحانی به کچل گفتند چرا شونه جیبت نمی ذاری
      گفت من از این قر وفرها خوشم نمیاد؟
      حالا شما هم بگو کشور ما ارزانیه؟
      ما که شنونده عاقلی هستیم؟

    • آ زاد

      برای مفت خورا ،ودزدان بیت المال،وکسانی که خون مردم را به اسم های مختلف در شیشه کردند آ ره خیلی ارزونه!!!!!

    • عمار

      روحانی در مورد کدام ایران صحبت می کنه
      واقعا ملت رو چی فرض کرده

    • مهدی

      آخه چرا اینقدر مینالید آخرش رییس جمهور ناراحت میشه مث مموتی قهر میکنه و میره گفته باشم. بابا تقصیری نداره سر کوچه مموتی هم همه چیز ارزون بود بی پدرها مغازشون رو بردن اینبار سر کوچه حسن

    • بدون نام

      تنها چیزی که توی ایران ارزانه شرفه !

    • بدون نام

      ارزانه ؟برای چه کسانی؟کسانیکه حقوق نجومی میگیرند واز سفره خالی مردم بیخبرند.
      من نمیدونم آیا دست اند کاران مملکت به خدا ایمان دارند؟؟؟

    • بدون نام

      لعنت به من و هر کس دیگه ای که تو انتخابات بعدی شرکت کنه..من خائن بودم که به تو رای دادم.تو که همه زندگیت عمرتو تو انگلیس بودی

    • بدون نام

      با اینکه علاقه به فوتبال دارم ، دلم نیومد حرفهای اقای روحانی و نمایندگان رو نشنوم و از اینکه مردم رو .........فرض کردید از همتون سپاسگزارم . من لیاقتم و حقم همینی هست که میگید ولی گفتم بگم که نخندید پیش خودتان که هر چی بگیم کسی متوجه نمیشه !!! چرا متوجه شدیم و اقای عامل میگه متاسفم که برای کشتی گزارش میکنم و ایرانی نیست بگم خسته نباشی پهلوان خدا قوت خادم جان " اقا رسول رفته اونجا میگه در این میدان نا برابر و ناعادل .......انگاری توقع داشته داوران بدون کشتی دستشو ببرن بالا و در دنیا ابروی ما را برد....هادی عامل مستقیم میگه همونجا استعفا بده و بیا ولی ......حاج رسول زده تو کار سیاسی مثل همه تون .....

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه شمارو که به این راحتی دروغ میگید.چرا از دستمزد کم کارگرها حرف نمیزنی.انتظار داری با یک میلیون حقوق در ماه قیمت انرژی یا خدمات چقدر بشه؟...

    • بدون نام

      کمتر به شعور مردم توهین کن بابا همه هم مثل هم نیستن بلاخره یه درصدی اینو خوب میدونن که چطور مردومو داری مسخره میکنی...

    • بدون نام

      راست گفت اونی که گفت بمیری سانسورچی

    • بدون نام

      ایرانی نیستی اگه همه نظرهای مردمو نزاری ...(برترینها)

    • بدون نام

      الهی رو آب بخندی که مردم رو بدبخت و بیچاره کردی الهی خدا جوابتو بده جواب تمام مسئولین مملکت رو که باعث گرونی نا حنجار شدن

    • محمد

      آقای روحانی، واقعا با تو همه روياهامون را کنار گذاشتیم،
      به راستی که اصلاح طلبان را به تاریخ فرستادی،
      روی احمدی نژاد را سفید کردی برادر

    • بدون نام

      خدا جوابتان بده

    • بدون نام

      برای خارجی ها که ارزش پولشان بالا رفته(دلار) ،ایران کشور ارزانی است،و همچنین برای کسانی که حقوق نجومی می گیرند.نه برای مردم عادی ایران!بعضی از مردم برای سیر کردن شکم خود و فرزندانشان مجبور هستند تن فروشی کنند.

    • بدون نام

      برای پولدارها.

    • بدون نام

      احتمالا تن فروشی منظورشونه، که نسبت به دلار ارزونِ

    • بدون نام

      دیگه حنات رنگی نداره,مردم دیگه شمارو قبول ندارن

    • بدون نام

      تورم این تورم نیست غم باده که 99درصد مردم باهاش دست به گریبانند چه جوری مهارش میکنید تورم آلودگی هوا سیل زلزله خودکشی دزدی قتل تجاوز گرونی مسکن بیکاری اختلاس خیانت مدیران به ملت به حقانیت خدا اگر توجهنمم آنقدر بدبختی باشه

    • عباس

      بله راس میگه چون با این دولت عوضی انچنان بلایی سر ارزش پولمون اورده که پهن گاو با ارزشتره تا پول ما.

    • بدون نام

      اگر هر دلار برابر یک تومان فرض شود قیمت کالا نسبت به ارزش ریال 10000 هزار برابر از قیمت جهانی گران تر است

    • بدون نام

      سلام خدمت همگی دوستان.دلم خیلی پره.بچم مریضه.داروهای خاص مصرف میکنه.دلم خیلی واسش میسوزه..میترسم تلف بشه.حقوق هم که کارمندی هست.دعا کنید در این دنیا سالم باشه.

    • بدون نام

      جناب آقای روحانی کاملا درست میفرمایید البته این نکته رو اعلام نکردید که ایران کشور ارزانی است فقط از لحاظ دستمزد و حقوق کارکنان که در ماه حداکثر حقوق کارکنان در ماه ۱۰۰ دلار میباشد و توی دنیا تنها کشوری هستیم که میشه گفت حقوق کارکنان دولت ماکزیمم بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار در ماه میباشد... ازت ممنونیم

    • بدون نام

      برای 2 درصد ثروتمند مردم و خارجیها و دزدها و کلاهبردارها واقعا ارزان و بلکه مفت هست.

    • بدون نام

      نه مثل امین بی حیایی هستیم
      نه ده نمکی های ریایی هستیم
      سبزیم! اگرچه روسری مان آبی ست
      ما معتمدان آریایی هستیم...

    • بدون نام

      نکنه تو رییس جمهور سوئد یا سوئیس هستی؟؟

    • ناشناس

      اینهای که به این فرد رای دادند چه جوابی دارند در پیشگاه خدا متاسفانه مت افراد متعصب را می بینم که می گویند ریس جمهور اختیاری ندارد خوب اگر اختیار ندارد چرا خودشو پاره می کرد که ریس جمهور شود ....والله وجدان هم چیز خوبی است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خداروشکر من به این دروغگو رای ندادم

    • بدون نام

      حداقل حقوق پرداختی شما یک میلیون و هشصدهزار تومان برابر 180کیلو مرغ است اما حداقل حقوق ماهانه پرداختی در امریکا 12میلیون و ششصد هزار تومان که برابر 1200کیلو مرغ و حداقل حقوق ماهانه در المان 24میلیون و 400هزار تومان برابر 2400 کیلو مرغ قدرت خرید مهم که نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حداقل حقوق 1میلیون وصد هزار تومان است

    • بدون نام

      برا خارجی ها بله خیلی ارزونه چون اونا با کار جاشون رو میگیرن نه حقُ هم گدایی می کنن حسن جون

    • بدون نام

      بله،ولی از لحاظ درآمد مردم کشور بسیار ارزانی است،

    • م م

      خیلی پشیمونم که برای اولین دفعه به تو رای دادم.خودم رو نمی بخشم

    • بدون نام

      البته اگر به حقوق فراموش شده معلولین بهزیستی باماهی 100 تومن توجه شود ویارانه سوخت نفت،گاز،بنزین به جیب چه کسانی می رود؟

    • بدون نام

      بابا جر خوردیم از بس گرونیه چی ارزونه که اینجور میگی.خدا ریشه ظلمو بخشکونه.حقوق کارگر یک و صده با این حقوق چی میشه خرید .بخدا ما زندگی نمیکنیم مردگی میکنیم

    • بدون نام

      اگه ارزان هست چرا مردم نمیتونن چیزی بخرن ... واسه چی داری دروغ میگی

    • بدون نام

      حالت خوبه چقدر رو داری

    • بدون نام

      اقتصادانان زمان پارینه سنگی گفتن حقوق و دستمزد را دو برابر نکنید نقدینگی حقوق تورم زاست !!

    • مهدی

      واقعا که درآمد ملت رو با تورم محاسبه کن تا ارزانی در کشور محرز شود جالبه ملت در فقر بیجارگی دست د ما میزند آنوثت رییس جمهورش از ارزانی دم میزند ،

    • کامبیر

      آقای روحانی ..... یه آدم میتونه چندتا چهره داشته باشه ؟؟؟؟ شما دیگه شورشو درآوردی بخدا

    • بی نام

      با توجه به تعداد کامنتها و متن گفتار آنها وضعیت اکثر مردم مشخص است و معلوم است که کی از وضعیت دقیق مردم خبر دارد یا نه البته منظور آقای روحانی خرید از سوپری سر کوچه خودشان در کشور ایران آنهاست برای ایران ما که وضعیت اینطور نیست.

    • بدون نام

      اینا رو هم به همین زودی به قیمت بقیه می رسونه یکسان سازی بشه

    • بدون نام

      درآمد مردم کشورهای دیگر هم مثل ماست ؟

    • ناشناس....

      حق مردمانی هست که بعد از چندین بار انتخابات تجربه نشده به یه نفر دو دوره ریاست جمهوری رای ندیم هر کس 4سال دوم رای آورده دهن ملت رو سرویس کرده

    • بدون نام

      دوران حرافي و حرفهاي بي اساس و عوام فريبي گذشته بهتره اين روش را در پيش نگيريد
      شما در عصر ارتباطات هستيد
      ملت جواباي خوب و مستدلي بهت دادن

    • سمانه

      ... به جای اینکه خجالت بکشه از این وضعیت گرانی ها با این حرفهاش فقط مردم رو عصبانی تر هم میکنه

    • سهراب

      برای چه کسی ارزان است؟ حقوق رو هم تبدیل کنین به دلار بعد حرف بزنین؟

    • بدون نام

      مثل اينكه ايشون فكر ميكنن رئيس جمهور نرو‍ژهستند.اين اطلاعاتي كه دادن مال نروژه.شايدهم براي كس ديگري ان حرف هارو زدن كه قطعاًمانيستيم.چون اون ارزاني كه ميگن براي عربهاست

    • بدون نام

      قبلاً دروغگويي كارتخصصي نوبخت بود الان ديده جواب گو نيست،خودش هم دست بكارشده

    • بدون نام

      واقعا که دکتر حقیقت گفته مردم ما در ناز و نعمتن در دیگر کشورها فی المثل همین کشورهای عربی بنزین لیتری 5000هزار تا 6000 هزار تومانه ولی در ایران 1000 میباشد و خیلی سختیها و مشکلات و گرانیهای دیگر.مردم ما واقعا در ناز و نعمتن و برای همه ارزانی وجود دارد اونایی که میگن نیست ...

    • محمد

      سمانه مردمی وجود نداره که عصبانی بشوند اینا اگه کسی را می دیدند که لیاقتشون از خودشون بیشتره این غلطها واین دروغها را هیچوقت نمی گفتند اصلا هدف مردم نیستند که این حرفا رامیزنند اینان که وضع مارا با بقیه مقایسه نمی کنند اصلا ما را جز آدم تواین مملکت حساب نمی کنند تا موقع انتخابات اونوقت هم طوری تبلیغات راه می اندازند و خرمان می کنند که دوباره به روحانی و امثال او وغیره رای می دهیم باز شد همون آش و همون کاسه لعنت برما ...

    • بدون نام

      به جایی ک چاره ای پیدا کنه نمک میپاشه رو زخم مردم، لعنت برما ک رفتیم پایی صندوق

    • v

      خدا خیرت بده خیلی وقت بود نخندیده بودم

    • جمشید شاه قاسی

      کفشهای مارک گوچی اوریجینالش بخورد بر فرق طاسم که خر شدم و از ترس یکی لنگه خودش بهش مثلا" خیر سر خودم رای دادم!!!!...

    • بدون نام

      خدا خودش تقاص مردم رو ازتون بگیره ایشالا

    • بدون نام

      علی برکت اله

    • محمد

      جناب روحانی ارزانی کشوررابراساس درامد کارگر یا بیکارا که زندگیشان باچندرغازیارانه وبازنشته ها حساب بکن.نه براساس درامد سرمایه داران ووزیرانت

    • بدون نام

      شما فقط اين سطل اشغال ها رو كوتاه تر درست كنيد كه بچه ها قدشون به نعمات ارزون شما برسه

    • بدون نام

      حسنک کجایی!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داخل قطار مترو خط ٤ تهران هستم اينجا تا بخواهى دست فروش هست تا بخواهى اجناس ارزان هست نصف قيمت مغازه ها نان هم ميفروشند فقط گوشت و مرغ ميوه نيست انهم قرار است تا چند وقت ديگر در سكو ها برقرار شود

    • بدون نام

      بجای میوه بنزین ارزان میل کنند ویتامین داره

    • فریبرز کلهری

      ایشان درست می فرمایند
      کوچکترین مدیر دولت ۲۰۰ یا ۳۰۰میلبون میگیره حتی پول تفریح فرزندانش را هم مبگیره حالا گوشت بخر کیلویی ۸۰ تومان و .... برای او که فرقی نمیکنه ما که بیکار هستیم یا دیگران که ماهی ۱ میلیون حقوق میگیرند بدبحت هستند

    • ملت

      تو خجالت بکش ازاون حرف های مفتی که زدی آن چنان رونق اقتصادی ایجاد کنم..........

    • حس تاىان

      اقاى روحانى سلام من ديدگاه هاى مردم در بالا را شمردم ٣١٢ نفر اظهار نظر كردند هر ٣١٢ نفر عليه نظر شما مطالب گوناگون نوشتند و گفتند ايران كشور ارزانى نيست حتى [ يك نفر } هم با شما هم عقيده نبود يعنى در اين امتنان كوجك شما باختيد همه ٣١٢ نفر شاكى هستند حتى { يك نفر } راضى نيست ايا شما شب ها راحت ميخوابيد ؟ ازوزير بهداشت ميخواهيم مواظب سلامتى شما باشد. با احترامات

      پاسخ ها

      • ناشناس

        از اقاى روحانى پاسخ ميخواهى ؟ بهمين خيال باش در نماز جمعه از اقاى روحانى خواسته بودند با مردم صادقانه سخن بگويند اقاى روحانى هم در مجلس صادقانه صحبت كردند اگر ترديد كنى گناه كردى ترديد نكن ولى بخدا بسپار

    • رضا

      يعني قشنگ ملت رو خر گير آورده ها

    • بدون نام

      آی عجب ملت را خر کرد.آی عجب ملت را خر کرد این کلید سازِ

    • رضا

      راست میگه . برای مسافران خارجی واقعا کشور ارزانی است . چون یک دلارمی دن 140 هزار ریال می گیرند . با هزار دلار بهترین تفریح خودشان داخل ایران می کنند.

    • نام

      اقاي روحاني تقصيري ندارد تقصير من و شماست چون من شما به اين اقا راي داديم يا به احمدي نژاد راي داديم كه مملكت به اينجا رسيد و بعد هر كار كردن بگن خوب خودتون انتخاب كردين

    • کارمند

      اگه آقایان مثل کشورهای پیشرفته خیلی راحت بتونن سوارمترو واتوبوس بشن وضعیت مردم براشان روشن میشه وباگوش خودحرف مردم رامیشنون.

    • بدون نام

      روحانی تو خوابی هیچی رو نمی بینی. همه چی صد در صد گرون شده

    • خواهان

      اقاى روحانى بفرماييد چند روز است كه ايران كشور ارزانى است؟
      يا چند ماه است يا چند سال است پرسش دوم قبلا گران بود كه ارزان شد يا اينكه قبلا مفت بود حالا ارزان و در اينده گران خواهد شد؟ پرسش سوم ايا تشريف مياوريد نماز جمعه قبل از خطبه ها به اين پرسش و ديگر پرسش هاى مردم با حضور حجت الاسلام و المسلمين ابوترابى فرد پاسخ بدهيد؟

    • بدون نام

      راست میگه کشور ارزانی است برای خارجی ها

    • بدون نام

      راست میگه کمترین حقوق ها رو ماداریم دیگه اینجاش ارزونیه خخخخ
      روحانی کی یه چیزی گردن گرفته الان باشه تو انتخابات فیلمشو منتشر کردن اقا تو اینو گفتی انکار میکرد
      چه رییس جمهور بی مسولیتی داریم ما ....

    • گنک خواب دیده

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • گنک خواب دیده

      خیلی ارزونه،مردم برا این ارزونی همیشه دعاگویا شما هستن جناب اقا،،

    • علی

      کاش کنسولگری عربستان اینجا وا بود خودم می رفتم توش

    • بدون نام

      البته نه برای مردم ایران

    • بدون نام

      اقای روحانی یه سر بیا قلعه حسن خان بیا چهارشنبه بازار ببین مردم لباس تن وبشقاب غذا خوریشونم گذاشتن حراج برای نون شب بعد دم از ارزونی بزن .مردم کشور حتی تو حرج مایحتاج روزانشون موندن..دلت خوشه به خدا سیر از گشنه خبر نداره ...

    • josep

      این کجا زندگی میکنه؟ نکنه خارج از کشوره و این بدلشه؟

    • بدون نام

      شیرها پروازمیکنند الاغ ها حرف میزننند ماهم باور کردیم

    • بدون نام

      شوخی کرده جدی نگیر خودش اشرافی چه مداند گرانی چی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج