جاباما
۷۸۹۷۴۴
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

جزییات وام ۱۱۰ میلیون تومانی ساخت مسکن

مدیرعامل بانک مسکن از ارایه وام ۱۱۰ میلیون تومانی ساخت مسکن به ازای هر واحد به سازندگان حرفه‌ای با سود ۱۷ درصد خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: ابوالقاسم رحیمی انارکی درباره برنامه‌های بانک مسکن برای افزایش تولید واحد‌های مسکونی در کشور اظهار داشت: تمرکز ما بخش بافت فرسوده است و سیاست این است که با نوسازی بافت فرسوده به نیاز مردم به مسکن در داخل شهر‌ها پاسخ دهیم.

وی با اشاره به حمایت از سازندگان حرفه‌ای گفت: در بخش صنعتی سازی مسکن بالاترین سقف تسهیلات را ارایه می‌دهیم. در تهران به ازای هر واحدی که به صورت صنعتی سازی ساخته شود ۹۰ میلیون وام با سود ۱۸ درصد به سازندگان حرفه‌ای ارایه می‌شود.

مدیر عامل بانک مسکن افزود: همچنین اگر در ساخت و ساز‌های مسکن از فناور‌های نوین استفاده شود، سقف تسهیلات به ۱۱۰ میلیون با سود ۱۷ درصد می‌رسد.

رحیمی انارکی با بیان اینکه این برنامه‌ها در حال اجرا است، گفت: از ابتدای امسال ارایه این تسهیلات به تمام بانک‌های مسکن ابلاغ شده است و سازندگان حرفه‌ای واجد شرایط می‌توانند از این وام‌ها بهره‌مند شوند.

وی تاکید کرد: اولویت پرداخت تسهیلات با توسعه گران بافت فرسوده است و از این طریق نوسازی ۱۰۰ هزار بافت فرسوده در کشور آغاز شده است. معتقدیم در بافت فرسوده کشور پتانسیل بسیار خوبی برای ورود توسعه گران وجود دارد و در این مدت شرکت سرمایه گذاری مسکن بانک توانسته با بخش‌های مختلف از جمله شهرداری‌ها تفاهم نامه‌هایی در راستای تحقق اهداف بازآفرینی شهری منعقد کند.

مدیر عامل بانک مسکن همچنین درباره کاهش منابع بانک با برداشت مانده سپرده گذاری صندوق پس انداز یکم پس از تکمیل زمان سپرده گذاری گفت: این حق مردم است که بخواهند پس از یک سال سپرده گذاری ۴۰ میلیون تومان مازاد سپرده خود را برداشت کنند.

وی ادامه داد: پس از تکمیل مدت سپرده گذاری مردم می‌توانند میزان سپرده را از ۴۰ میلیون به ۱۳.۵ میلیون تومان کاهش دهند هر چند در چند ماه گذشته در دوره‌ای تشنج‌هایی ایجاد و میزان برداشت‌ها افزایش یافت، اما در حال حاضر به ثبات رسیده‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خوزستان

      جمع کنید کاسه کوزه هاتون رو مرد حسابی من اگه پول داشتم خودم خونه درست میکردم که بخوایید به مردم بگید پول بیارید و بخوابونید به عنوان سپرده بعد یکسال بهتون وام تسهیلات میدیم نه خیر؟مسکن مهر چه نقصی داشت که جلو سایتش رو بسته اید چون اقای احمدی نژاد طرحش رو آورد به این خاطر مسکن مهر بد بود نخیر خیلی هم خوب بود مسکن مهر خیلی ها رو صاحب خونه کرد دولت روحانی هیچ کاری برا مسکن انجام نداد

      پاسخ ها

      • بوشهر

        آ فرین بر شما حرفت عالی بود دقیقا.

      • بدون نام

        دولت روحانی کاری که برای مسکن مهر نکرد. یادمه زمان احمدی نژاد شادی توی چهره مستاجر هایی که نمیتونستند صاحب خونه بشند میدیدم و امیدوار بودند روزی صاحب خونه بشند ولی روحانی امید همه رو نا امید کرد روحانی و وزیرانش را به خدا واگذار شون کردیم

    • بدون نام

      درد احمدی نژاد بخور تو سرتون که یه مسکن مهرهم تحویل مردم ندادین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج