۷۸۹۷۶۲
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

قتل مرد میانسال در خانه مجردی

مرد میانسال در خانه مجردی‌اش به قتل رسید.

خبرگزاری تسنیم: ساعت ۱۹ روز گذشته (۴ آبان جاری) مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند جسد مردی پنجاه و هفت ساله در محل سکونتش در خیابان ری، خیابان اخوان طباطبایی کشف شده و با توجه به وجود آثار خفگی در ناحیه گردن وی، قاضی مرادی؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در محل کشف جسد حاضر شدند.

بررسی اولیه نشان داد مقتول بیکار و مجرد بوده، در خانه موروثی پدرش (محل کشف جسد) سکونت داشته، با یک جسم قابل انعطاف مانند کابل یا طناب خفه شده و حدود ۱۶ ساعت از مرگ وی می‌گذرد.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات سراغ خواهر و برادر مقتول رفتند که مشخص شد مقتول پنجشنبه (سوم آبان) در منزل خواهرش بوده و همان شب به منزلش (محل کشف جسد) بازگشته است.

خواهر مقتول روز جمعه با برادرش تماس گرفته و پس از عدم پاسخگویی وی، دیگر بردارش را مطلع کرده بود، بردار مقتول نیز به محل جنایت رفته و پس از گشودن در خانه با کلید، با جسد بی‌جان مقتول بر روی تخت‌خواب مواجه شده، ابتدا با اورژانس تماس گرفته که پس از حضور کادر درمانی اورژانس و تأیید مرگ، مراتب به پلیس اعلام شده بود.

در نهایت با دستور قاضی مرادی؛ بازپرس امور جنایی تهران جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال یافت و برادر مقتول توجه به اظهارات ضد و نقیض و اختلاف قبلی با مقتول بر سر خانه موروثی بازداشت شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دراکولا تا به تا

      یعنی بدو اومدم ببینم چند سالش بوده که بهش میگند میان سال! واقعا اجحاف و تبعیض جنسیتی بین روزنامه نگار و خبرنگار، غوغا میکنه

    • ری نشین

      برعکس همیشه که اولین مصاحبه از مسئولین مبنی بر اینکه فرد ظاهرا معتاد..... اینبار برادر مقتول تا همه اومدن گفت بردارم معتاد بود ولی ازارش به کسی نمیرسید و شاید براثر مواد ....؛ اگر هوشیاری پلیس نبود الان گواهی فوت م صادر..
      دقت کردند دمشون گرم .

    • گـنـدم مجیدي*'* پـونـڪ قـزویـن

      خدا رحمتش ڪنه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج