۷۸۹۸۱۱
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

اتمام موجودی شیائومی Mi MIX۳ کمتر از ۱دقیقه

دیروز از پرچمدار جدید شیائومی رونمایی شد. اطلاعات جدید از اتمام موجودی شیائومی می میکس ۳ در کمتر از یک دقیقه خبر می دهد.

وبسایت کلیک: دیروز از پرچمدار جدید شیائومی رونمایی شد. اطلاعات جدید از اتمام موجودی شیائومی می میکس ۳ در کمتر از یک دقیقه خبر می دهد.

دیروز شرکت شیائومی از جدیدترین پرچمدار خود، شیائومی Mi MIX ۳ به صورت رسمی رونمایی کرد. چند ساعت پس از معرفی این دستگاه شاهد شروع پیش فروش آن بودیم. بر اساس اطلاعات جدید، موجودی شیائومی می میکس ۳ در کمتر از یک دقیقه به پایان رسیده است.

اتمام موجودی شیائومی Mi MIX۳ کمتر از ۱دقیقه

اگر هم اکنون کاربری خواهان سفارش این گوشی هوشمند باشد، در وب‌سایت شیائومی با عبارت «عدم موجودی» مواجه می شود. این اسمارت فون از تاریخ 1 نوامبر به بازار عرضه می شود.

شیائومی می میکس 3 به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده است. این دستگاه از صفحه نمایش 6.39 اینچی بهره می برد که دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است. نسبت نمایشگر به بدنه این محصول به 93.4 درصد می رسد.

اتمام موجودی شیائومی Mi MIX۳ کمتر از ۱دقیقه

این دستگاه دارای طراحی کشویی است، در همین راستا شیائومی برای سنسور دوربین سلفی برش روی نمایشگر در نظر نگرفته است. قدرت جدیدترین پرچمدار شیائومی را چیپست کوالکام اسنپدراگون ۸۴۵ تامین می کند که از پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۳۰ بهره می برد.

خریداران می توانند این دستگاه را در نسخه های مختلف سفارش دهند. نمونه پایه این گوشی هوشمند دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است و بالاترین نمونه آن مجهز به ۱۰ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه می شود. یکی از نمونه های این دستگاه از شبکه ارتباطی ۵G پشتیبانی می کند که در سال آینده میلادی در کشورهای اروپایی برای خرید موجود می شود.

تصاویر سلفی کاربران را در این دستگاه یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی ثبت می کند. در بخش پشتی این محصول دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی به چشم می خورد. این دوربین در بررسی DxOMark موفق به کسب امتیاز ۱۰۸ شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ح

      واقعا پیشرفت لحظه ای دارن



      و چی ال ایکس همچنان فقط مونتاژ کننده است اونم بی کیفیت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج