۷۸۹۸۷۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لوپتگی: ال کلاسیکو روز مرگ من نیست

رئال در وضعیتی نه چندان خوب فردا در نوکمپ باید به مصاف بارسلونا برود.

ورزش سه: رئال در وضعیتی نه چندان خوب فردا در نوکمپ باید به مصاف بارسلونا برود.

این بازی آخرین فرصت لوپتگی برای بقاست و یک شکست، احتمالا امضای نهایی روی برگه اخراج او خواهد بود. رئال در صورت پیروزی، فاصله با بارسا را به یک امتیاز کاهش خواهد داد و به نوعی دیداری مرگ و زندگی برای لوپتگی محسوب می شود.

لوپتگی: ال کلاسیکو روز مرگ من نیست

سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت: « انتظارم این است که پس از ال کلاسیکو همچنان به نفس کشیدن ادامه دهم. فکر نمی کنم قرار به مردن من باشد. هر کسی 100 درصد انرژی خواهد داشت و من هم تمام توان و تمرکزم را روی تیمم و نیز بازی فردا گذاشته ام.

دیدار بارسا و رئال، بزرگترین و حساس ترین بازی لیگ های دنیاست. انتظارات در بالاترین سطح است و از هر نظر مهم خواهد بود. در بازی های اخیر، شانس با من و رئال نبوده و بازی فردا از هر نظر دیدار جذابی برای پایان دادن به این روند خواهد بود. هدف ما این است که به بهترین شکل ممکن به بازی برسیم.»

غیبت مسی: « اهمیتی به این موضوع نمی دهیم. سوای اینکه در تیم رقیب چه کسی غایب است و چه کسانی حاضر، به خودمان فکر می کنیم و به استفاده از توانایی های مان. باید خوشبین بود و به بهترین شکل از موقعیت های مان استفاده کنیم. در مواقعی که بارسا حمله می کند نیز باید خوب و منسجم دفاع کرد.»

حمایت بازیکنان: « بازیکنانم به من ایمان دارند و من هم به آنها اطمینان کامل دارم. در این مورد هیچ شکی نیست. سخت تمرین کرده ایم و انگیزه بالایی برای پیروزی بر بارسا و خوشحال کردن هواداران داریم. با حداکثر انگیزه و جاه طلبی پای به ال کلاسیکو می گذاریم و آماده ارائه یک بازی بزرگ و خوب هستیم.»

انتقادات تند رسانه ای: « من روی کار خودم تمرکز کرده ام و اینکه کمک کنم تیم پیشرفت کرده و بهتر شود. چنین انتقاداتی کمکی به من در این راه نمی کنند. 100 درصد برای ادامه راه انرژی دارم و یک دهم درصد هم به انتقادات اهمیت نمی دهم.»

ایسکو و مارسلو: « مارسلو مشکل جزئی داشت که حل شد و به خوبی تمرین کرده است. ایسکو یک ماه به دلیل عمل آپاندیس به دور از تمرین بود و به همین دلیل در دو بازی گذشته نتوانست 90 دقیقه بازی کند. فردا ترکیب ثابت را متوجه خواهید شد.»

هافبک مدافع راست در غیاب کارواخال: « به خوبی می دانم فردا چه کسی در جناح راست بازی خواهد کرد. به تمام گزینه ها( ناچو، اودریوسولا و لوکاس) اطمینان دارم اما در نهایت یکی در ترکیب قرار خواهد گرفت.»

دریافت گل های زیاد در نیمه اول: « هر بازی 90 دقیقه است. گفتم که در این مدت تلاش کرده ایم تا در تمام مناطق، ضعف های مان را برطرف کنیم.»

راموس: « او کاپیتان ماست و به وظایفش کاملا عمل کرده است. راموس یکی از بهترین کاپیتان های دنیاست.»

پیروزی رئال در نوکمپ به مثابه یک شگفتی: « هر نظری برایم محترم است. من هر چیزی بگویم، این نظرات تغییر نخواهند کرد ولی معتقدم پیروزی رئال برابر هر حریفی و در هر زمینی یک شگفتی محسوب نمی شود. اگر پیروز شویم و برخی بگویند که دست به شگفتی سازی زده ایم، ناراحت نخواهم شد. برعکس؛ خوشحال می شوم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج