۷۸۹۸۸۱
۳۳ نظر
۵۰۰۱
۳۳ نظر
۵۰۰۱
پ

علی دایی: به‌ جای دروازه‌بان، بزن‌بهادر دارند

علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به درگیری‌های پایان بازی گفت که پرسپولیس به جای دروازه‌بان، بزن بهادر دارد.

خبرگزاری تسنیم: علی دایی بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر, در نشست خبری گفت: بازی خیلی سختی داشتیم. با این حال فکر می‌کنم هم نیمه اول و هم نیمه دوم از پرسپولیس بهتر بودیم. متأسفانه در نیمه اول نتوانستیم در شش قدم از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده کنیم و نیمه اول پرسپولیس فقط یک شوت زد که آن هم شوت آنچنانی بود که شاید سالی یک بار یا ۱۰ سال یک بار فقط خود کمال از این شوت‌ها می‌زند.

ما بازنده به رختکن رفتیم و بعد از گل پرسپولیس همه دیدند توپ و بازی در اختیار ما بود. در نیمه دوم هم به جز ۵، ۶ دقیقه ابتدایی بازی کل بازی در اختیار ما بود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا افزود: متأسفانه ما یک یار کم داشتیم که پرسپولیس آن را داشت و به همین دلیل نتوانستیم برنده بازی باشیم. متأسفانه دو پنالتی ما را نگرفتند و در اینجا حق تیم‌هایی مثل ما به راحتی خورده می‌شود و نمی‌توانیم به حق‌مان برسیم.

علی دایی: به‌ جای دروازه‌بان، بزن‌بهادر دارند

ما با یکسری جوان کار می‌کنیم که از لحاظ مالی هم شرایط آنچنانی نداریم. متأسفانه در نشست خبری دیروز برانکو گفته بود که وضعیت مالی ما بهتر از آنهاست، اما فکر می‌کنم اطلاعات غلط گرفته است. تیم ما شاید از لحاظ مالی جزو چهار تیم آخر باشد و تیم ما با 10 میلیارد بسته شده و با جوان‌ها کار می‌کند. به جوانانم تبریک می‌گویم و با جوی که علیه ما راه افتاده بود توانستند به بازی برگردند و یک امتیاز بگیریم. این در حالی است که اگر داور کمی با ما مهربان‌تر بود، می‌توانستیم برنده این بازی باشیم.

دایی با اشاره به اخراج محمد دایی اظهار داشت: ببخشید، داور در آن صحنه باید پنالتی می‌گرفت که نگرفت و همین مسئله باعث شد برادر من اعتراض کند و داور هم او را اخراج کرد. اگر پنالتی بگیرد، کسی اعتراض می‌کند و این مسائل اتفاق می‌افتد؟ من از کمیته داوران خواهش می‌کنم به دقت این بازی را ببینید که چه اتفاقاتی در بازی افتاد.

نمی‌شود که یک اشتباه کنند و اشتباه خودشان را با اشتباه دیگری و اخراج مربی ما درست کنند. اگر مربی ما اخراج شد، سیدجلال حسینی که از بهترین‌های ماست در آن صحنه که خطار گرفته شد، چه کار نکرد؟ چرا او اخراج نشد؟ سؤال من این است که در آن صحنه حداقل 3، 4 دقیقه وقت را کشتند و با داور صحبت می‌کردند. یک ضربه ایستگاهی ما 5 دقیقه طول کشید.

وی در خصوص درگیری‌های پایان بازی گفت: نباید چون ما سایپا هستیم و هوادار نداریم، اما پرسپولیس حامی و این همه هوادار دارد، حق‌مان خورده شود. نباید اینطور باشد و هیچ کجای دنیا این اتفاق رخ نمی‌دهد. تازه در زمین خودمان بازی می‌کردیم. متأسفانه می‌گفتند بیایید در ورزشگاه آزادی بازی کنیم که هم زمین را به آنها بدهیم و هم سکوها را و همه چیز را. متأسفانه برخی ناداوری‌ها و ظلم‌ها در حق ما می‌شود که نمی‌دانم چه چیزی بگویم و کاری از دست من بر نمی‌آید.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در واکنش به این مسئله که گویا دروازه‌بان پرسپولیس (رادوشوویچ) مقصر درگیری‌ها بوده است، خاطرنشان کرد: دروازه‌بان پرسپولیس نه، دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس. او بزن بهادر بود که داشت داد و فریاد راه می‌انداخت که با بازیکن ما این کار را می‌کرد. در زمین هم شروع کننده درگیری شجاع خلیل‌زاده بود که بازیکن من قسم می‌خورد او فحش مادر و ناموس داده است.

این اتفاق هم برای اولین بار نیست و شما ببینید چند بار از این اتفاقات افتاده است. با این حال داور در آن صحنه هم به بازیکن ما کارت داد. بعد از آن هم شجاع خلیل‌زاده، منشا و رادوشوویچ، دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس بود که به درگیری‌ها ادامه دادند. ما که نمی‌توانیم در زمین بایستیم و پرسپولیس و تیم‌های دیگر ما را ببرند و بگوییم دست‌تان درد نکند که ما را بردید. متأسفانه باید بگویم اگر داور بازی در زمین حق را می‌داد، این اتفاقات رخ نمی‌داد.

دایی در پاسخ به این سؤال که آیا رادوشوویچ با او هم درگیری شده است، گفت: نه، من آمدم دیدم که سر و صدا شده است. برگشتم و گفتم چرا داد و فریاد می‌کنید، به رختکن برو که خودم هم برگشتم.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا رادوشوویچ به نحوه خوشحالی بازیکن سایپا اعتراض کرده بود، اظهار داشت: اصلاً به آنها ربطی ندارد. بازیکن من گل زده و هر طور دوست دارد خوشحالی می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در واکنش به این مسئله که اما خودتان هم به بازیکن‌تان پس از شادی گل اعتراض کردید و گفتید به این طرف بیاید، گفت: نه، گفتم که بازیکن تیمم سریع بیاید تا به تیم حریف موقعیت ندهید و تمرکز داشته باشیم. می‌خواستیم دوباره موقعیت ایجاد کنیم. دنبال مساوی نبودیم و تیمم برای مساوی نیامده بود، بلکه آمده بودیم سه امتیاز را بگیریم.

شما نگاه کنید که اگر دنبال مساوی بودیم، بعد از گل مساوی به عقب برمی‌گشتیم، اما بچه‌ها را به جلو خواندیم تا برنده بازی باشیم. چون دیگر چنین موقعیتی به وجود نمی‌آمد که از میانه جدول فاصله بگیریم و به بالای جدول برویم.

دایی در خصوص اینکه میزبانی در ورزشگاه تختی حق سایپا بود اما آیا با این کیفیت زمین به ضرر تیم خودش هم نبود، تصریح کرد: مطمئناً به ضرر تیم ماست، اما وقتی ما نه پول داریم و نه هوادار چه کار باید کنیم؟ شما به من بگویید! تیم ما حداکثر با 10، 11 میلیارد بسته شده، اما تیم‌هایی در همین لیگ هستند که بالای 50 میلیارد برای آنها هزینه شده و دارند کار می‌کنند.

وی درباره اینکه اما کیفیت زمین چمن آزادی به هر دو تیم کمک می‌کرد بازی بهتری انجام دهند، گفت: در همین چمن خراب تیم ما بهتر از تیم پرسپولیس توپ را در زمین چرخاند. پرسپولیسی‌ها فقط دل بسته بودند به اینکه توپ بلند بزنند برای منشا یا علیپور که یکی ضربه سر بزند و آن یکی موقعیت ایجاد کند، چون به غیر از این من اتفاق دیگری را شاهد نبودم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یحیی شهنی

      اگر دوتا پن
      التی برای سایپا گرفته نشده چرا غیر از خودت وبرادرت کسی متوجه نشده چرا تو وبرادرت همیشه خدا طلبکار هستید

    • خادم

      دست برانکو درد نکنه به این میگن بی تربیت بازیکن لات تربیت کرده بعد. عیب کیرپش میکنه میگن هرکی روانشناسی میخونه یه جورایی خودش روانی میشه این برانکو اسمش برانکارد چیه این هم که مدرکش روانشناسیه پروفسور پروفسورش کردند نتیجه میشه همین

    • ایرانی.

      مرتیکه ی مال مردم خورتوفعلابرومیلیلردهاتومن پولیکه باسم کمک به هم استانیهای ماگرفتی ویکساله داری سودمیلیاردی ازش بهره میبریوپس بده.

    • مسن

      گمشو بابا لیشو همین پرسپولیس تورو گنده کرد حالا اومدی انقدر کینه ای صحبت میکنی

    • بدون نام

      یه خبرنگار نیست تو این این کنفرانس بگه اقای دایی دقیقا از کدوم موقعیت داری حرف میزنی اخه بنده خدا اگه پرسپولیس موقعیتهاش گل شده بود که شما تو سوراخ موش بودی الان بدبخت. 10_ 11 میلیارد شما خودت تنهایی زیر دو میلیارد واسه یه فصل نمیگیری الان میگی ده یازده میلیارد کمتر چرند بگو هوچی

    • بدون نام

      خفه شوعلی دایی

    • بدون نام

      برو گم شو.حریف کیسه خو نتونستی بشی.یه مساوی از تیم خسته پرسپولیس اون هم توی زمین به این خرابی گرفتی خوشحالی .

    • بدون نام

      احمف ار خود راضی.ادم به بی شرفی وپیتی تو ،توی دنیا وجود ندارد.

    • مرتضی

      دوباره تیم دایی نتیجه نگرفت، زمین و زمان و بهم میدوزه!!!!

    • بدون نام

      شجاع‌خلیل‌زاده چقدر کثیفه

    • بدون نام

      از رئیس جمهور گرفته وزارت ورزش سازمان لیگ برتر کمیته داوران فدراسیون فوتبال رسانه ملی همه از پرسوپلیس حمایت می کند قسم می خورم دوتا قهرمانی پرسوپلیس توسط وزیر ورزش و سازمان لیگ برتر از قبل تعین شده بود فوتبال ایران ناپاک است

    • مالد.

      این لنگیها.حزفش دادن کاری بلدنیستن داغ جام باشگاهها به دلتون میمونه بااین فشهایی که امروزدادید

    • بدون نام

      استقلال خوب کاری کرد تو زمین پر چاله چوله تون بازی نکرد

    • بدون نام

      آقای دایی همین لنگیا فردامیگن دایی اسطورمون اینا همشون همینن زنده های مرده پرست لعنت به کمیته انضباطی الان میان رحمتی رومحروم میکنن

    • بدون نام

      الان که یه دروازه بان زخیره که سالی یک بار هم تو دروازه نمی ایسته بارها وبارها داره به بازیکن های ایرانی بی احترامی میکنه چرا حس وطن پرستی تون گل نمیکنه؟ فقط کیروش اجنبیه ؟

    • بدون نام

      واقعا بحالت باید تاسف خورد اقای دایی اسم و رسمی ک درست کردی از این تیم بود .

    • موسوی

      آقای دایی در همه بازی ها از ابتدا به داوری اعتراض داره!!!! همه بازیها صحبتهایش را مرور کنید همش در مورد داوری اعتراض دارن.اصلن از این به بعد ی سوت بدین به دایی تا خودش داوری کنه.یعنی ی بار نشد تو کنفرانس بعد بازی این آقا از داوری بد نگه.همیشل خم تو مان درگیریهاست.تا کی میخواد ادامه بده!!!!!؟؟؟؟

    • کامران

      غلطی دایی همیشه ناله میکنه، همیشه بهتر از تیم حریف بوده همیشه اعتراض داره به داوری همیشه شصت تا موقعیت داشتن که نزدن همیشه یه توپ رفته سمت دروازشون که همون گل شده، آدم انقدر بی منطق واقعا عجیبه، نسخه ایرانی کیروش هست، با کارنامه ولی اخلاق صفر

    • علی

      آقای دایی یادت باشه توهرچه داری ازهمین پرسپولیس داری ودرحقیقت این پرسپولیسه که دایی را دایی کرد.خواستم اینو بگم ماهیچ نیازی به پشتیباهی جنابعالی ازپرسپولیس رانداریم.حداقل حفظ ظاهرکن وازیحیی زاد بگیر آنهنگام که تیمش به پرسپولیس گل زدهیچ ابرازخوشحالی نکرد ومثل یک جنتلمن سرجای خودش نشسته بود.درسته که مربی تیم هستی وتیمت گل زده اما اینطوری شادی کردن غیر از عقده خالی کردن هیچ توجیهی نداره.بارها دیده ام استقالالیهایی که از استقلال رفته اندوقتی روبروی تیم سابقشون بازی دارند وگل هم بزنند.ندیدم مثل توشادی کنن .آخرچقدر عقده ازاین تیم که تورا دایی کرد.داری واقعا؟؟؟

    • محمد سرخ دل

      خفه شو بابا همه بازیا از اول تا آخر به زمین و زمان اعتراض میکنی همه مقصرن الا جناب عالی خجالت بکش یه اسطوره زدن زیر بغلت فکر میکنی هرکاری دوس داری باید بکنی در ضمن بزن بهادر تویی و دوربریات که باهمه درگیرن

    • بدون نام

      برانکو حقشه چون اون انتری مثل دایی را ادم کرد

    • بدون نام

      بله اقای دایی وقتی به ترکها فحش دادن جوابشون میدادی الان پشتت بودیم

    • بدون نام

      علی داییپول های زلزله زدگان رو خورده بعد ضر هم میزنه

    • بدون نام

      لنگ و لنگی نفهم و حقیر

    • بدون نام

      بزن بهادر تویی که با درغگویی و عوام فریبی همیشه سر مردم کلاه گذاشتی ای تو بودی که تو گوش گزارشگر زدی و سال قبل هم تو گوش خبرنگار زده بودی.آقای دایی تو آدمی هستی که حرام و حلال سرت نمیشه و از پرسپولیس که یک سال مربیش بودی پول سه سال رو ازش گرفتی

    • ع ش

      برو گمشو دایی خائن

    • ایرانی.

      ارزش هیچی نداری برترینها.چرانظرم زیرمطلب مربوط چسطوره دایی چاپ نکردی؟نکنه ازاون مال زلزله خورامیترسین یاحق وحسساب ازش میگیرین.

    • بدون نام

      ی دایی باید همیشه یادش باشه که پدرش کی بوده و از کجای اردبیل اومده.

    • بدون نام

      آقای دایی تیم سایپا با ۱۰میلیارد بسته شده؟ شما که چند سال پیش قرارداد ۲تا ۳میلیاردی میبستین با داداش عزیزت که معلوم نیست چرا همیشه همراهتونه و مدرک مربیگری رو از کجا گرفته !!الآن اگ حساب کتاب کنین با ۱۰میلیاردی که میگین ۴۰درصد بودجه باشگاه رو شما کادر فنی به جیب زدین که تا به حال هیچ توفیقی برای این فوتبال در عرصه مربیگری نداشتین

    • هر چی.برانکو بگه..

      تو یک.آدم.کاملا.نامرد وکلاش هستی
      بازیکنات ازخودت بدترن هرچه یاغی هسنوت روجمع
      کردی دور ورت

    • هر چی.برانکو بگه..

      تو یک.آدم.کاملا.نامرد وکلاش هستی
      بازیکنات ازخودت بدترن هرچه یاغی هسنوت روجمع
      کردی دور ورت

    • هوادار قدیمی

      اقای دایی از حافظه ات استفاده بکن لازم است یاداوری به ان مصاحبه کوتاه که برنامه نود از شما به نمایش گذاشته بود تازه به تیم ملی دعوت شده بودید ودرخشش هم داشتید شما با متانت و افتادگی وحجب و حیای. یک شهرستانی تازه به پایتخت امده جواب خبرنگار را میدادید. نه اینکه حالا توی گوش خبرنگار بزنید و نسبت به همه بتازین و حق به جانب باشین چه اتفاقی افتاده شهرت بیشتر. پول بیشتر که از این ظرفیتها. میتوان اسفتفاده. بهینه تر کرد ضرب المثل معروف میگوید یکطرفه به قاضی رفتن نتیجه اش رضایت است

    • بی نام

      خوبه باز شانسی سایپا گل زد مساوی کرد جوری حرف میزنه انگار پرسپولیس اصلا توپ دستش نبوده کل بازی دست پرسپولیس بودکه ضربه منشا هم گل شده بود سوزش بیشتر میشد خودت و بازیکنات ورزشگاهتون رو با لات خونه اشتباه گرفتینا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج