۷۸۹۸۹۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

توصیه‌های ایمنی به هنگام تغییرات ناگهانی آب و هوایی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با توجه به آغاز بارندگی ها و امکان بروز برخی حوادث به تشریح نکات ایمنی پرداخت.

خبرگزای مهر: جلال ملکی با اشاره به بارش های پاییزی و خطراتی که به دنبال آن ممکن است شهروندان را تهدید کند، اظهار کرد: در فصل پاییز ظرف مدت چند دقیقه ممکن است هوا دگرگون شود، بنابراین جدی گرفتن نکات ایمنی الزامی است.

وی خطاب به شهروندان با بیان اینکه در این ایام و در ساعت عصرگاهی اگر فعالیت خاصی مدنظرتان نیست از منزل خارج نشوید، گفت: اگر به هنگام تغییرات ناگهانی آب و هوایی در فضای باز خیابان بودید سعی کنید تا خود را به یک مکان مسقف برسانید.

سخنگوی آتش نشانی تهران با تاکید براینکه از قرار گرفتن روی تپه ها و ارتفاعات خودداری کنید، عنوان کرد: قرار گرفتن روی این قسمت ها ممکن است باعث برخورد صاعقه شود، همچنین از اقامت هر چند کوتاه در کنار پرتگاه ها، رودخانه ها و بستر آن ها حتی اگر خشک باشد جداً خودداری کنید.

ملکی با بیان اینکه چند دقیقه رگبار شدید باعث بروز سیلاب در بستر رودخانه ها می شود، تصریح کرد: از قرار گرفتن در کنار ساختمان های در حال ساخت، درختان کهنسال، دکل های برق و زیر کابل ها به شدت خودداری کنید.

وی با تاکید بر توجه به رانندگان در ایام بارندگی افزود: اگر عابر پیاده هستید و شب ها در خیابان تردد می کنید حتماً از لباس های رنگ روشن استفاده کنید تا رانندگان شما را ببینند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج