جاباما
۷۸۹۸۹۸
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

خدمات مترو به شرکت‌کنندگان در پیاده روی اربعین

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: ایستگاه‌هایی که در مسیر پیاده‌روی اربعین تهران قرار دارد به ویژه ایستگاه‌های امام حسین (ع) و شهر ری آماده ارائه سرویس ویژه به عزاداران هستند.

خبرگزاری مهر: فرنوش نوبخت با تسلیت فرارسیدن اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان گفت: شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تمهیدات و تدابیر لازم برای خدمت رسانی مناسب به شرکت‌کنندگان در پیاده روی اربعین حسینی تهران را در نظر گرفته است و آماده ارائه خدمات حداکثری به عزاداران و شرکت‌کنندگان در پیاده روی اربعین تهران است.

وی با بیان اینکه خط ۱ مترو به دلیل نزدیکی به اماکن مذهبی مختلف در شهر تهران، معمولا در روز اربعین بیشترین مسافر را دارد، اظهارکرد: در روز سه شنبه (۸ آبان) با کاهش فاصله حرکت قطارها در این خط، سرویس دهی به مسافران در ساعات پرتردد با حداکثر توان انجام خواهد شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه، نوبخت با اشاره به اینکه مراسم پیاده روی اربعین حسینی از میدان امام حسین (ع) آغاز می‌شود و عزاداران پس از طی کردن مسیر ۱۷ کیلومتری هنگام نماز ظهر و عصر به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) می‌رسند خاطر نشان کرد: در پایان این مراسم نیز ایستگاه مترویشهر ری واقع در خط ۱ تا جابجایی کامل شرکت کنندگان، آماده ارائه خدمات حداکثری به عزاداران و مسافران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گل

      من اماده پیاده روی هستم

    • بدون نام

      خب رایگانش می کردین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج