۷۸۹۹۳۲
۲۸ نظر
۵۰۰۱
۲۸ نظر
۵۰۰۱
پ

خبیری: برخی‌ها به اندازه دهان‌شان صحبت کنند

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت:‌ برای داور بازی احترام قائلیم اما هر بار حسین زرگر بازی پرسپولیس را سوت زده برای ما حاشیه درست شده است.

خبرگزاری فارس: حسین خبیری، مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص درگیری‌های بعد از بازی سایپا و پرسپولیس و صحبت‌هایی که برخی از بازیکنان و مسئولان این تیم انجام دادند، گفت: همه اهالی فوتبال می‌دانند که بازیکنان پرسپولیس از نظر اخلاقی و فنی جزو بهترین‌های ایران هستند و متأسفم که برخی‌ها صحبت‌های کذب و وارونه انجام دادند.

بازیکنان پرسپولیس توهین نکردند اما برخی از بازیکنان سایپا که پیش از این هم سابقه داشتند کارهایی کردند که واقعاً دور از شأن یک ورزشکار بود.

وی ادامه داد: ما باشگاه سایپا را باشگاه بزرگ و با فرهنگی می‌دانیم اما برخی از بازیکنان این تیم نشان دادند که اخلاق و شخصیت مناسبی ندارند و چه در زمین و چه بعد از بازی کارهایی کردند که پیش از این بارها انجام داده بودند.

خبیری: برخی‌ها به اندازه دهان‌شان صحبت کنند

بازیکنان پرسپولیس حجب و حیا داشتند اما قرار نیست کسی به خودش اجازه بدهد علیه بازیکنان پرسپولیس اینگونه حرف بزند. ما اجازه نمی‌دهیم که کسی بخواهد با صحبت‌هایش به زعم خودش بازیکنان ما را بخواهد کوچک کند. آن بازیکنی که درباره طاهرخانی صحبت کرده باید یاد بگیرد اندازه دهنش صحبت کند.

همین طاهرخانی جوان دو قهرمانی لیگ با پرسپولیس به دست آورده و حالا به فینال آسیا رفته است که آرزوی خیلی از بازیکنان است و بهتر است این بازیکنان اندازه دهن‌شان صحبت کنند. این حرف من خطاب به صادق بارانی و بقیه بازیکنان است و اگر لازم باشد از طریق کمیته انضباطی این مسئله را پیگیری خواهیم کرد. ما پشتیبان بازیکنان‌مان هستیم و از آنها حمایت می‌کنیم.

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص قضاوت حسین زرگر در این بازی هم خاطرنشان کرد: هرگاه آقای زرگر برای پرسپولیس سوت زده حاشیه‌های عجیب و غریبی به راه افتاده و جنجال درست شده است.

این مسئله ربطی به یکی دو بازی هم ندارد و همیشه همین بوده و نمی‌دانم چرا کمیته داوران باز هم این آقا را برای قضاوت بازی‌های پرسپولیس می‌گذارد. ما قصد زیر سؤال بردن هیچ داوری را نداریم و همواره چه در تهران و چه در شهرستان‌ها بهترین همکاری را با تیم داوری انجام دادیم اما سؤال من از کمیته داوران این است که چرا حسین زرگر را برای ما انتخاب می‌کنند.

وی افزود: به گواه آمار هر بار آقای زرگر بازی‌های پرسپولیس را قضاوت کرده یک اتفاقی رخ داده و نمی‌دانم چه اتفاقی باید بیافتد تا کمیته داوران در این تصمیمش تجدیدنظر کند. برای آقای زرگر احترام قائلیم اما امیدواریم که دیگر بازی‌های پرسپولیس را قضاوت نکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پنالتی خوب میگیرفت براتون نگو تورو خدا بی انصاف نباش

      پاسخ ها

      • فیفا قبول نداره کیسه قبول داره

        اب رو بریز اونجایی که میسوزه

      • فیفا قبول نداره کیسه قبول داره

        اب رو بریز اونجایی که میسوزه

    • بدون نام

      تومه راست میگی بازیکناتون بی تربیت وپرو تشویف دارن راست میگی داور اگه داور بود جلال حسینی رو باید اخراج میکرد شجاع رو که تو اکثر بازیهل فحاشی میکنه باید اخراج میکرد تیمتون به مافیایی بودن عادت کرده گل خوردید شروع به فحاشی کردید تل کی وزارت ورزش پشتتونه این دوره هم تموم میشه

    • بدون نام

      به نفع شما سوت زده که

    • بدون نام

      داورچشمکی فاسد بودنش برای همه ثابت شده.همیشه به سود کیسه و ضرر پرسپولیس سوت زده.

    • اجمد

      کدوم اخلاق،سیدبلال وکلاغ شجاع زاده کارشون اعتراض به داور وهجوم به بازیکنان حریف هست ...

    • بدون نام

      احسنتم

    • بدون نام

      سایپا هم شد تیم

    • رضا

      صادق بارانی برای کیسه هاپاچه خواری میکنه .چون میدونه کیسه کشاازاین رفتارهاخوششون میاد .برای دایی بی چشم وروهم متاسفم .اصلا ادم بزرگی نیست ...

    • بدون نام

      تو اگه اندازه دهان حالیت بود این چرت و پرتها رو نمیگفتی همین حرفت معلوم میکنه که از مدیریت بگیر تا سرپرست و بازیکن همتون فحاش و بی ادبید نمیدونم چرا هرچی بی ادبه از پرسپولیسه از علی کریمی بگیر تا شجاع حتی بازیکن هم که میخواید بگیرید میرید. دنبال بی تربیت ترینشون قدیمیهاتون هم جز چند نفر مثل کلانی و پروین و باقری و خود دائی و چندتا دیگه بقیشون هم بی ادب بودند مثل محرمی دوران بازیش یا کرمانی مقدم که البته الان دیگه اون طور نیستند چون از پرسپولیس فاصله گرفتند ..یا همین چندتا بازیکن که تازه دوران بازیشون تموم شده و فکر کردند رفتن جام جهانی و شاخ غول و شکستند اون جام 1998یا جام چهانی بعدیش که اون افتضاح و با برانکو درست کردند مثل میناوند و شیث رضایی و اون یکی رفیقش نصرتی که همه داستانشون و میدونند اره خیلی سابقه خوبی دارید جمع کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک

    • بدون نام

      اره همیشه شما درست مبگین .بقیه تیمها دروغ
      شمااصلافحش و دعوا نمیدونین چی هست.وقتی به اسطوره تون ناسزا میگین دیگه چه توقعی میشه ازشما داشت.

    • بدون نام

      و همین داوز اینقدر علیه پرسپولیس سوت زده وباعث وارد شدن فشار روحی روانی بازیکنان شده که بابت همین قضاوتهای مغرضانه ایشان بود که پرسپولیس کاپیتان با تعصب خودش مرحوم هادی نوروزی رو از دست داد خواهش میکنم مسعولین پزسپولیس اجازه ندن دو باره خدای ناکرده شاهد اتفا قات تلخ باشیم برای مثال همین بازی امروز اگر اتفاقی برای کسی می افتاد که باید جوابشو میداد متمعنا اقای زرگر مسعول این اتفاقاته و به نظر من اون سیلی هم اقای زرگر به اون خبر نگار زده نه دایی چون زرگر با قضاوت مسخره اش باعث تنش شد اقایون مسعول این داور دشمن پرسپولیسه و امروز هم خواست پرسپولیسو به حاشیه ببره تا تو اسیا موفق نشه اونو بندازین کنار

    • امید

      تو هم هستی خفه.

    • بدون نام

      هر داوری دلمان خواست باید بیاید

      پاسخ ها

      • پرهام

        آره دیگه.
        چه معنی داره کمیته داوران تعیین کنه کی بازیهای پرسپولیس رو داوری کنه. بهتره ازالان به بعد قبل هزبازی زنگ بزنن باشگاه پرسپولیس و سوال کنن دوست دارن این بازی رو کی براشون قضاوت کنه.
        ضمنا این آقا که میگه همه بازیکنان پرسپولیس بافرهنگ وباادب هستن، فکرکنم میناوند و شیث رضایی و نصرتی و صادقیان و ...رو پرسپولیسی نمیدونه.چون تنها چیزی که ازاین بازیکنان ندیدیم فرهنگ و ادب بوده

    • حجت

      حالا خوبه به نفعتون قضاوت کرده
      چقدر پررویی تو

    • بدون نام

      آقای خبیری!
      حتی شجاع؟
      با این حساب نردم فهمیدند معنای اخلاق چیه.
      خاک بر سر کمیته انضباطی و داوران و گودرزی کنند .

    • بدون نام

      یه دفعه بگو وزیر ورزش بیاد برای شما داوری کنه

    • علی

      یعنی آقای دایی خاک بر سرت که قبل فینال آسیا قصد حاشیه سازی برای پرسپولیس رو داشتی آخه تو پرسپولیسی هستی آقای پولپرست .. تو رو فقط داش علی کریمی میشناسه و بس

    • بدون نام

      حداقل ازحجب وحیا نگو که پرسپولیس باشگاه بیشخصیتهاو لات و اراذل هستش

    • مهدی مختاری خواه(دزفول)بختیاری(قلعه طوق)

      احمق کودن اینو باید سایپا بگه نه شما زرگر که یار دوازدهم شماس خیلی پر رو هستین یعنی خودتون باورتون شده فوتبالی قهرمان شدین ؟

    • بدون نام

      دمت گرم آقا ی خبیری ظاهر ا فینالیست شدن آسیا یی خیلیها روسوزونده به قول شیث رضایی دوست ودشمن رو نشناخته بودیم .

    • بدون نام

      شجاع خلیل زاده بی شعورترین بازیکنیه که تا حالا دیدم. تعصب فحش ناموس و زدن بازیکن حریف نیست ،البته اگه بفهمه .

    • بدون نام

      حالا خوبه که یکبار فینال آسیا رو دیدن، دیگه اخلاق و ادب کنار گذاشتن. تاریخ این باشگاه با بی ادبی بسته شده .از محرمی و کرمانی مقدم تا میناوند و نصرتی و شیث .از احمدزاده و مسلمان بگیر تا بقیه بازیکناش.

    • بدون نام

      خخخخخ، شخصیت لنگ کجا بود اخه، بی شخصیت

    • لنگیا حار شدن

      مکتب لنگ و لنگی یعنی وحشیگیری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج