جاباما
۷۸۹۹۵۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

لاریجانی: استیضاح حق نمایندگان است

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه استیضاح حق نمایندگان است، گفت: کمیسیون‌ها می‌توانند تقاضاهای استیضاح را بررسی کنند تا در هفته آینده بر اساس آیین‌نامه عمل شود.

خبرگزاری ایسنا: رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه استیضاح حق نمایندگان است، گفت: کمیسیون‌ها می‌توانند تقاضاهای استیضاح را بررسی کنند تا در هفته آینده بر اساس آیین‌نامه عمل شود.

علی لاریجانی در پایان جلسه علنی نوبت شب امروز (شنبه) و بعد از بررسی صلاحیت ۴ وزیر پیشنهادی در پاسخ به اخطار نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه گفت: مردم آذربایجان، مردم غیوری هستند که مورد احترام همه ملت ایران قرار دارند. آن‌ها جزو مرزداران اصیل کشور بوده، بنده بعید می‌دانم هیچ نماینده‌ای قصد بی‌احترامی به آن‌ها را داشته باشد. ما قدر و منزلت عزیزان آذربایجان را می‌دانیم.

وی ادامه داد: درباره مساله استیضاح‌ها هم حق با شماست. اگر تقاضای استیضاحی وجود داشته باشد باید کمیسیون‌ها بررسی کنند. هفته آینده هم می‌توانند نظرات‌شان را بدهند تا بر اساس آیین‌نامه عمل شود.

نادر قاضی‌پور با استناد به اصل ۸۹ قانون اساسی در اخطاری گفت: استیضاح حق مسلم نمایندگان است. ما درخواست داریم که هرچه سریع‌تر استیضاح‌ها اعلام وصول شود.

وی همچنین گفت: امروز برخی از نمایندگان در نطق‌های خود به مردم آذربایجان توهین کردند. ما از شما به عنوان رییس مجلس انتظار داریم تذکرات لازم را بدهید. ما اجازه نمی‌دهیم به آذربایجان تعرض شود. رشد و شکوفایی آذربایجان خواست ملت ایران است. ۴۰ میلیون ترک ایرانی - اسلامی در کشور زندگی می‌کنند. همه مردم آذربایجان را دوست دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

      خوب چرا بیکاری اولین و اصلی ترین کسی که باید استیضاح بشه روحانی است.
      حال چرا:
      از زمانی که آمده فقط گفته این باید آن باشدخلاصه فقط حرف زده متل امروز که گفته تورم را پایین میآورم بعد این همه نماینده یکی هم سوال نکرد کی چه جوری با کدام ارز فقط داستان.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج