جاباما
۷۸۹۹۸۲
۴۷ نظر
۵۰۱۵
۴۷ نظر
۵۰۱۵
پ

کفشگری:

کسی که به دایی بی‌احترامی کند، بی‌شعور است

هافبک سایپا به اتفاقات دیدار با پرسپولیس و فحاشی‌ها علیه او و علی دایی واکنش نشان داد.

ورزش سه: هافبک سایپا به اتفاقات دیدار با پرسپولیس و فحاشی‌ها علیه او و علی دایی واکنش نشان داد.

مهرداد کفشگری راجع به اعتراضی که در دیدار با پرسپولیس به کمال کامیابی‌نیا داشت، گفت: در جریان بازی فشار بالاست وگرنه ۱۰۰ درصد من مشکلی با کسی ندارم؛ از طرف دیگر کمال دوست من است؛ در آن صحنه به من گفت خطا کردی که من گفتم اینطور نبود؛ دوربین تلویزیونی زوم کرد و بزرگنمایی شد وگرنه اتفاق خاصی نبود؛ کمال دوست من و بازیکن خوبی است.

هافبک سایپا راجع به درگیری‌های پایان بازی و یقه گرفتن او توسط شجاع خلیل‌زاده عنوان کرد: من دیدم شجاع با سرعت به سمت بازیکن ما می‌رود که جلوی او را گرفتم؛ او هم من را هُل داد وگرنه مسئله خاصی نبود؛ فکر کنم یک ذره این مسئله را بزرگ کردند؛ بازیکن ما اعتقاد داشت شجاع فحاشی کرده و شجاع هم می‌گفت بازیکن شما این کار را کرده است.

کسی که به دایی بی‌احترامی کند، بی‌شعور است

کفشگری اضافه کرد: من فقط می‌خواستم جدا کنم؛ ای‌کاش شجاع سمت بازیکن ما نمی‌آمد تا آن اتفاقات شکل بگیرد؛ حالا در زمین حرف‌هایی رد و بدل می‌شود؛ شجاع هم دوست ما است و نمی‌شود گفت چه کسی مقصر این اتفاقات بود، اما بازیکن ما قسم می‌خورد به هیچکس فحاشی نکردم.

کفشگری درباره درگیری‌هایی که داخل تونل ورزشگاه تختی اتفاق افتاد و حرف‌هایی که علیه علی دایی گفته شد، اذعان کرد: در تونل ورزشگاه نبودم و آن اتفاقات را ندیدم ولی آنقدر می‌دانم کسی که به علی دایی بی‌احترامی می‌کند، کاملا بی‌شعور است؛ چطور در فوتبال ما می‌توانند به ایشان بی‌احترامی کنند؟

او ادامه داد: من داخل زمین بودم و تا به داخل تونل بیایم، این داستان‌ها تمام شده بود ولی اگر کسی به علی دایی بی‌احترامی کرده، چیزی به نام شعور در وجودش ندارد؛ اصلا کسی در فوتبال نمی‌تواند به جایگاه علی دایی نزدیک شود، چه رسد به اینکه به ایشان بی‌احترامی کند.

هافبک سایپا و سابق پرسپولیس تاکید کرد: ان‌شاءالله پرسپولیس قهرمان جام باشگاه‌های جهان شود، کاری به این مسائل نداریم و خوشحال می‌شویم که پرسپولیس به این افتخار برسد ولی یک ذره جنبه هم خوب است که بازیکن داشته باشد؛ نمی‌دانم چه کسی بی‌احترامی کرد ولی هر کسی این کار را انجام داد، باید جایگاه علی دایی را بداند.

کفشگری یادآور شد: باید گلر پرسپولیس(رادوشوویچ) را توجیه کنند که علی دایی چه کسی است؛ نمی‌دانم قبل از بازی او را توجیه نکردند یا از علی دایی شناخت نداشته است؛ باید به یک شکل او را متوجه کنند که علی دایی چه جایگاهی در فوتبال ایران و آسیا دارد.

کسی که به دایی بی‌احترامی کند، بی‌شعور است

او ادامه داد: اگر در تونل بودم و می‌دیدم کسی به علی دایی بی‌احترامی می‌کند، مطمئن باشید ساکت نمی‌نشستم و ۱۰۰ درصد عکس العملی نشان می‌دادم؛ اگر بازیکنان ما هم به همین خاطر در تونل درگیری داشتند، به آنها حق می‌دهم چون کسی در حد و اندازه حرف زدن علیه علی دایی نیست.

هافبک سایپا یادآور شد: خود ما یک زمانی در پرسپولیس بازی می‌کردیم، الان با موفقیت این تیم خوشحال می‌شویم و مشکلی هم نداریم، اما یک سری شروع به فحاشی علیه ما کردند که هر فحشی می‌دهند، به خودشان و خانواده‌هایشان می‌دهند؛ مطمئن باشید نه به من، نه به علی دایی و نه به هیچکس دیگر برمی‌گردد؛ به خودشان و فرهنگ خانواده‌هایشان برمی‌گردد.

کفشگری اظهار کرد: بعد از بازی همه شرایط را علیه ما کردند و گفتند کفشگری، علی دایی و ... مقصر هستند؛ چه زمانی دیدید که علی دایی به این شکل از کوره در برود؟ حتما بی‌احترامی صورت گرفته است.

او تصریح کرد: باید گلر پرسپولیس(رادوشوویچ) توجیه شود که علی دایی چه جایگاهی دارد و یک ذره جوگیر شده است؛ فکر کنم غیرت را در این دیده که روی نیمکت داد و بیداد کند، اما حداقل احترام‌ها را نگه دارد.

هافبک سایپا درباره صحبت هم‌تیمی‌هایش در رختکن راجع به دلایل شروع شدن درگیری گفت: بازیکنان آنها روی سلیمانی زوم کرده بودند ولی سلیمانی می‌گفت به هیچکس فحاشی نکردم و تازه فحش هم شنیدم؛ حالا نمی‌دانم این داستان که سلیمانی فحاشی کرده از کجا آمده است.

کفشگری ادامه داد: یک سال است با سلیمانی هم‌تیمی هستم ولی یک بار هم صدای او را نشنیدم؛ چطور می‌گویند او فحاشی کرده است؟ نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را می‌زنند و خدا می‌داند چه اتفاقی در آنجا افتاده، اما در شخصیت سلیمانی چنین چیزهایی نیست.ش

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا هیچ کس راستشو نمیگه ؟

    • بدون نام

      دایی با گل‌هایی که به امثال مالدیو زد معروف شد.
      قرار نیست دایی هر کار خواست بکند و کسی جرأت نداشته باشد چیزی بگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والا

      • بدون نام

        پس چرا بقیه به مالدیو گل نمیزنن!؟ اینهمه مهاجم آسیایی خوب بود و ما هم خیلی مهاجم داشتیم که نتونستند 20گل بزنن. اتفاقا علی دایی بیشترین گلها رو به کره جنوبی، ژاپن، عربستان و... زده. بازی ایران استرالیا هم پاس گل تاریخی او بود که عزیزی گل زد. نمک نشناس نباشیم. دوبار هم باپرسپولیس آقای گل شد

      • _______________________________________________

        سالهاست که به مالدیو گل زدن شده آرزوی فوتبالیستا
        علی دایی یه دونه باشه نمونه باشه

    • بدون نام

      خجالت هم نمی کشند بی فرهنگی تو فوتبال ما غوغا میکنه همه آقایون شدند تکرار باطل حالا زن وبچه مردم بیان تو استادیوم ازشما چی یاد بگیرند فحاشی وزد وخورد ! جمعش کنید که شما بدرد فوتبال نمی خورید دنیا ی فوتبال امروز به سمتی داره میره که ادب وظرفیت در اون حاکمه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباها" منفی دادم.

    • سیاوش

      من پرسپولیسی هستم خیلی هم به تیمم تعصب دارم
      بیش از اندازه
      هرکس هم که بخواهد به ناحق به تیم محبوبم بی احترامی کند باید منتظر بی احترامی بدتری باشد
      جناب آقای کفشگری
      مگر علی دایی نعوذبالله معصوم است یا پیغمبر است یا حتی خدا نشسته که اینطور چرت و پرت به هوا می پراکنی
      اتفاقا مدتی است که علی دایی خیلی خیلی مغرور و پول پرست شده است
      کاش چند جلسه نیمکت نشین بشی
      ببینم دوباره پاچه خواری اون رو میکنی یا نه؟
      خجالت بکش
      پرسپولیس از همه بازیکنان و بزرگانش بزرگتر و باعظمت تر است
      برو جلوی بارانی رو بگیر که سر تا پای هیکلش بوی تعفن و کثافت میدهد
      دیگر خودت را هم طرفدار پرسپولیس نشان نده
      مرده شور تو هر چی آدم مثل توست که خودشون رو الکی طرفدار پرسپولیس نشون میدن
      طرفدار پرسپولیس کسی مثل علی کریمی است که وقتی عضو استیل آذین بود بعد از تعویض خودش پیرهن استیل آذین رو از تنش درآورد و با پیرهن پرسپولیس به رختکن رفت
      یاد بگیرید عشق یعنی چه ...
      پس لطفا خفه شو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگی بی شخصیت همینه همینه

    • بدون نام

      خود مهراداد کفشگری نمیداند چه میگوید دایی تا اخرین لحظه تشویق شد. و وقتی میخواست ارام کند عده یی ........

      پاسخ ها

      • اندیمشک

        مقصر اصلی درگیری‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا آقای کفشگری بود

    • ج

      خفه شوبی شعور

    • بدون نام

      بی شعور تویی

    • بدون نام

      پاچه خوار

    • ایران

      علی دایی همیشه یک هوچیگر بوده او را از فوتبال بیرون کنید او فوتبال را به گند کشیده

    • بدون نام

      علی است که ۴ میلیارد تو نداری از پرسپولیس گرفت

      پاسخ ها

      • اندیمشک

        دایی فکر کرده، حق فحاشی و۰۰۰۰را داره لطفا جلوی دهنت رو بگیر

    • رضا

      توکه راست میگی .ولی لعنت خدابر. ادم دروغگو پاچه خوار....

    • مسعود

      حالا اگه دایی به کسی بی احترامی کرد هم شایسته همین عنوان هست؟ اگه کسی کورکورانه از دایی حمایت کنه بازهم شایسته این عنوان هست؟ قطعا"هست.

    • بدون نام

      خود دایی احترام خودش را نگه نمیداره چه رسد به احترام به دیگران .پس خود دایی از همه بیشعور تر است .

    • هوادار قدیمی

      جناب اقای کفشگری درست است که اقای دایی افتخار فوتبال ایران هستند ایشان باید افتاده تر از اینها باشند ودر این درگیریها فارغ از این که کی مقصر هست باید بزرگتری میکردن سوا کردن یا اینکه مثل اقای برانکو دخالت نمیکردن و در نهایت توی گوش یک خبر نگار بزنند ضرب المثل معروف میگوید درخت هرچه پربارتر افتاده تر

    • تاج

      به علی دائی هم بگو اونم قدر جایگاهش را بداند و به هیچکس توهین نکند. ایشون بیشتر وقتها از رئیس فدراسیون بگیر تا توپ جمع کنها و تیم حریف تیم داوری توهین میکند@

    • مرتضی آزادی .

      علی دایی از نظر شخصیت اجتماعی آدم ضعیفی است . جایگاه ورزشی او به کنار . نوع برخورد او با کسان دیگر نشان از بی شخصیتی خانوادگی او دارد .

    • بدون نام

      کفشگری اسکل همه میدونن برای چی این حرفا رو میزنی دایی اومد پرسپولیس تورو آورد گندزدی پرتت کردن بیرون کمال اومد جاتو عالی پرکرد .حالاهم بازدوبند دار ودسته علی پولی (دایی)ریختی روهم یکی رادوشوویچ میشه غریبه محبوب بخاطر تعصب.یکی به قول تو اربابت (دایی)منفور پرسپولیس استقلا لیها.

    • بدون نام

      احترام پیشکسوت قبول . اما درصورتی که پیشکسوت هم حدش را بدونه . دایی شده شخص دوم مملکت و پایش را از گلیمش درازتر کرده و خودش را فراتر از قانون میدونه

    • مالد

      هرکس به دایی فش داده به خانواده خودش داده این پرسپولیسهاچی میدونن.اسطوره چیه وگرنه این کارونمیکردن. لنگ لنگ ننگ ننگ

      پاسخ ها

      • ali24

        قربون تو که میفهمم خخخخ

    • هی خدا

      در شخصیت بازیکن های پرسمولیس هم چنین جیزی نیست .کسی هم به علی دایی بی احترامی نکرده دایی با روزنامه نگار درگیر شده بود.رسانه های کیسه کش بزرگش کردن.تو هم وقتی میگی اونجا نبودم پس الکی قضاوت نکن

    • بهنام ن

      امثال کفشگری واسه موندن تو تیم هیچ بار فنی ندارن تن به پاچه خواری میدن ..از کفشگری هیچ انتظاری بیشتر از این نیست....
      اما اقای دایی .اگر شما جای مثلا ژاوی.بونجاح.و.....بودیدبنظرم تو هر مسابقه چند تا شهید .وجانباز ووووتقدیم فوتبال ایران میکردید.لقب شهریار جنبه میخواد شما هرچه داریداز صدقه سر پرسپولیس.هواداران وخبرنگاران دارید ..امروز دست بزن پیدا کردید؟؟ مرحومان. همایون بهزادی.مهراب شاهرخی .ابراهیم اشتیانی.صفر ایرانپاک.ووووعمرشون رو بپای پرسپولیس گذاشتن ادب سر لوحه زندگی شان بود .از حسین کلانی ها.تعصب و مرام مجتبی ها پیوس وووووویاد بگیر قلدری در دنیای امروز فوتبال بجایی راه نداره انسان باش..

    • مرتضی

      ولی خودش به همه اجازه داره توهین کنه!!!!

    • بدون نام

      پسر خوب اون موقع که مامانت تو رو حموم میبرد علی دایی تو تیم ملی با سر ترکیده گل میزد فهمیدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا جون باسرترکیده کل زده قراره روهمه مسلسل بگیره چی زدی عمو

    • بدون نام

      ادم بیشور

    • بی نام

      اگرعل دایی درهرکشوری به غیرازایران بوددرهرشهرشان مجسمه ایشان راقرارمی دادند.فوتبال ایران دردنیا به نام علی دایی شناخته می شود

    • حسین ورمزیار

      علی دایی اصلا خوب ولی فکر میکنه به جایی رسیده هرکاری دوست داره میکنه همه فوتبال دوستا میدونن علی دایی از نظر فوتبالی صفر بودش خدا دوسش داست اگه بازیکنای سال ۹۸ نبودن اونموقع علی دایی وجود نداشت اسطوره یعنی علی کریمی

    • حسین ورمزیار

      علی دایی اصلا خوب ولی فکر میکنه به جایی رسیده هرکاری دوست داره میکنه همه فوتبال دوستا میدونن علی دایی از نظر فوتبالی صفر بودش خدا دوسش داست اگه بازیکنای سال ۹۸ نبودن اونموقع علی دایی وجود نداشت اسطوره یعنی علی کریمی

    • بدون نام

      اسطوره پرسپولیسیهل میناونده چون متل خودشونه نه علی دایی عزیز چون دایی رو تو دنیای فوتبال با احترام باهاش برخورد میشه ،اسطوره ها رو تو دنیا بهشون ارزش قائل میشن نه مثل ایران پاچه خوارها عزیزن

    • ایرانی.

      خفه باو پولکی.علی دایی .

    • محندمحند

      نگه نه همین دایی زد تو گوش خبرنگار هر سال اینکار رو میکنه مروم که دشمنی ندارند با دایی ولی اون خودش رو خیلی بزرگ میبینه

    • m. tork

      پسر خوب اون موقع که تو رو مامانت داشت حموم میبرد علی آقا با سر ترکیده داشت واسه تیم ملی گل میزد و تو اروپا به چلسی و میلان گل میزد فهمیدی

    • حمید

      ماطرفدار آن علی دایی هستیم که صورتش را برای موففیت تیم جلو توپ میذاشت نه این دایی که چاک دهنش را باز میکنه و یقه پاره میکنه که عین یک لات بی سر و پای سر چهار راههاست

    • بدون نام

      دایی روماپرسپولیسیا بزرگ کردیم مانباشیم دایی کیه این ادم یه هوچیه هرموقع میبازه تیمش خوب بازی کرده کلی موقعیت داشته وداور سره تیمشو بریده حرفایه تکراری توهمه مصاحبه هاش والاه بازی باعربستان یادش رفته توازادی دایی بااین کارش از اعتبار افتاد دیگه هیچی نیست

    • بدون نام

      بازیکناشم مثله خودش بی ادب دایی

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      ،که هیچ جایی درتیمهای لیگ برتر ،لیگ 1،2،3و حتی زیر گروهها نداری ،باید هم این جوری خودت رو براش جر بدی . اونم از مربیان روی نیمکتتون ،مشتی اراذل و اوباش مثل محمد دایی که همیشه از روی نیمکت اخراج میشه .لااقل حالا که بی فرهنگی روبه اوج رساندید ،ادای انسانهای متمدن ،اخلاق مدار را در ظاهر اگه بلد نیستید ،یاد بگیرید و نشان دهید .

    • بدون نام

      هرکس احترامش دست خودشه و اگه نمیتونه نگهش داره دیگران را بیشعور فرض کردن مطمئناً باعث میشه بیشتر هم پایین بیاد !

    • حسن

      اقای‌دایی‌هم‌ادم‌مثل‌من‌وشما‌قرار‌نیست‌چون‌اقای‌گل‌جهان‌‌هر‌بی‌سر‌و‌پایی‌بهش‌فهش‌بده‌وبی‌احترامی‌کنه‌‌قرار‌نیست‌همه‌تیمها‌به‌
      پرسپولیس‌ببازند

    • حسن

      اقای‌دایی‌هم‌ادم‌مثل‌من‌وشما‌قرار‌نیست‌چون‌اقای‌گل‌جهان‌‌هر‌بی‌سر‌و‌پایی‌بهش‌فهش‌بده‌وبی‌احترامی‌کنه‌‌قرار‌نیست‌همه‌تیمها‌به‌
      پرسپولیس‌ببازند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج