۷۸۹۹۹۴
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

چگونه از سرطان کبد پیشگیری کنیم؟

سرطان یکی از خطرناک ترین بیماری هایی است که افراد را مبتلا می کند. با این وجود راهکارهایی برای کنترل این بیماری وجود دارد که می تواند از تشدید آمار این بیماری پیشگیری کند.

پایگاه خبری انتخاب: سرطان یکی از خطرناک ترین بیماری هایی است که افراد را مبتلا می کند. با این وجود راهکارهایی برای کنترل این بیماری وجود دارد که می تواند از تشدید آمار این بیماری پیشگیری کند.

سرطان کبد یکی از خطرناک ترین انواع سرطان است که در قرن حاضر روندی رو به رشد دارد. با این وجود می توان برای پیشگیری از این بیماری تلاش خود را کرد:

تغذیه مناسب

تغذیه سالم و عدم مصرف غذاهای بیش از حد چرب و شور یکی از مهم ترین روش ها برای پیشگیری از سرطان است. شما می توانید با رعایت رژیم غذایی سالم با سرطان نیز بجنگید.

کنترل وزن

یکی دیگر از روش های پیشگیری از سرطان کنترل وزن است. شما می توانید با کنترل وزن خود تا حد زیادی از انواع سرطان ها پیشگیری کنید.

پیشگیری از ابتلا به هپاتیت

ابتلا به بیماری هپاتیت می تواند زمینه ساز انواع بیماری های دیگر شود و یکی از این بیماری ها سرطان است. البته نگران نباشید ابتلا به هپاتیت وقتی تحت درمان پزشک متخصص قرار گیرد قابل کنترل است. اما سعی کنید با رعایت موارد بهداشتی به هپاتیت مبتلا نشوید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وروجک

      این بابا انگارتوایران زندگی نمیکنه...من خودم هفته 3الی4 بار ساندویچ زبون گوساله باقارچ ومخلوط پنیرپیتزامیزنم..یاچیزبرگربه سبک خودم.صبحانه نان داغ بربری پرکنجدباسیرشیرتازه..ورزش کمی میکنم ناامیدت نمیکنم...شوریجات هم فقط تخمه گل آفتاب باپفک پنیردار چاکلز....مگه میشه توگرسنه باشی وبروی توبازار وبوی بریانی بهت بخوره وتو به فکرتغذیه سالم وتناسب اندام باشی...باخودت میگی گوربابای مریضی وکبد چرب دنیا دو روزه مگه من چندروزتو این دنیاهستم که بخواهم نخوری کنم ورعایت کنم...آره داداش ماخیلیهامون اینجوریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج