۷۹۰۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

روزنامه دولت: کریمی قدوسی خبر کذب تولید کرد

کارخانه دروغ‌پردازی جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد همچنان در حال تولید اخبار کذب است؛ آخرین محصول این کارخانه، ادعای مذاکره کارشناسان ایرانی و امریکایی در عمان بود که باز هم قویاً تکذیب شد.

روزنامه ایران نوشت: کارخانه دروغ‌پردازی جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد همچنان در حال تولید اخبار کذب است؛ آخرین محصول این کارخانه، ادعای مذاکره کارشناسان ایرانی و امریکایی در عمان بود که باز هم قویاً تکذیب شد.

صبح دیروز روابط عمومی وزارت امور خارجه تازه‌ترین ادعای کریمی قدوسی را رد و تأکید کرد: «به صراحت اعلام می‌شود تمام ادعاهای ایشان در خصوص تمایل وزارت امور خارجه به برقراری تماس و مذاکره با دولت امریکا و نیز انجام مذاکره با طرف‌های امریکایی در یکی از کشورهای همسایه غلط و بی‌اساس است و بشدت تکذیب می‌شود.»

وزارت امور خارجه تصریح کرد: «در شرایط کنونی اصولاً دیدگاه کارشناسی دستگاه دیپلماسی کشور بر بی‌فایده بودن هر نوع مذاکره با دولت عهدشکن، قانون‌گریز و ضد ایران آقای ترامپ استوار است.»

این اطلاعیه با اشاره‌ای گذرا به سلسله دروغ‌های نماینده مشهد ادامه داد:«برای چندمین بار است که این نماینده محترم مجلس به سادگی اسیر اخبار نادرست و سراپا غلط منابع خبری خود می‌شود و خود را تبدیل به ابزار انتشار اخبار بی‌پایه و بنیان منابعی می‌کند که هدف‌شان ایجاد التهاب در جامعه و فضاسازی علیه وزارت امور خارجه و دلسرد کردن نیروهای دلسوز و مردم هوشیار و آگاه ایران نسبت به دستگاه دیپلماسی کشور و بازی کردن ناآگاهانه در نقشه‌ای است که دشمنان کشور ترسیم کرده‌اند.»

وزارت امور خارجه در پایان، کریمی قدوسی را مخاطب قرار داد و نوشت: «با توجه به اصرار و پافشاری ایشان به ادامه اظهارات و اخبار کذب، نادرست و بی‌پایه و اساس علیه وزارت امور خارجه، که در سال‌های اخیر به دفعات شاهد آن بوده‌ایم و از آنجایی که به نظر می‌رسد نماینده مذکور قصدی برای اصلاح روش و منش خود ندارد، به ایشان توصیه می‌کنیم منابع دریافت اخبار کذب و تکراری خود را تغییر دهد تا اینگونه شهره به بیان اخبار نادرست و کذب نشود.»

گفتنی است جواد کریمی قدوسی اخیراً در گفت‌و‌گو با اوج ادعا کرده:«اخیراً هم خبری مستند دریافت کردیم که بعضی از کارشناسان وزارت خارجه ایران با همتایان امریکایی خود در عمان در حال مذاکره هستند.» وی در ادامه ادعاهای واهی خود افزود: «پس از آنکه ترامپ از برجام خارج شد، وزارت خارجه باز هم تلاشش بر این بود که به تیم ترامپ وصل شود و حتی اصرار داشتند که مذاکره هم انجام شود. حرفی که زدم مبنی بر اینکه به دیدار مراجع می‌روند و تلاش می‌کنند تا از آنها برای جلب نظر بزرگان برای مذاکره با امریکا استفاده کنند، کاملاً موثق و مستدل بود.» او البته مانند همیشه سندی دال بر ادعاهای خود ارائه نکرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دروغ شمایین که فقط تکذیب میکنید حتی بامدرک

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کریمی قدوسی بمب دروغ پرداز

    • بدون نام

      بابا ای یارو خل وضعه

    • بدون نام

      چرا این کریمی قدوسی از مذاکرات و محرمانه های ولایتی چیزی نمیگن چرا سفرهای چند ماه پیش ولایتی به روسیه و چند کشور دیگر را مطرح نمی کنند چرا مردم نباید بفهمند ولایتی چه مذاکراتی انجام میدن. قدوسی راست میگه در مورد این مذاکرات هم حرف بزنه. پس معلوم میشه این رفتار قدوسی کینه ورزیهای جناحی هستش.

    • الف

      جوادکریمی قدوسی نماینده مجلس مشهدازبس اخبارخلاف و غیرواقعی و غیرمنبع موثق تولید ونشر وبازنشرنموده اند!؟که دیگه مردم حتی تیتر اخباری واقعی وبامنبع موثقی هم بنام کریمی قدوسی رامشاهده نمایند چندان اعتنایی نمی کنند جهت مطالعه به خودشان زحمت نمی دهند کلیک کنندمطلب اصلی بخوانند فورا ازکنارش می گذرند!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دروغهاش منو یاد مموتی میندازه

    • محمود دلخان

      مقصر خودمون هستیم که همیشه درانتخابمون اشتباه میکنیم کریمی قدوسی وامثال ایشان به جای پیگیری مشکلات مردم فقط دنبال دردسرن...

    • ج

      بخدا فکرکنم ایشون روانی مگه انسان سالم دلدرد داره اینقددروغ بگه تف برذات کثیف این انسان که بازهم فکر میکنم ایشون انسان هم نیستن

    • بدون نام

      کریمی قدوسی کریمی قدوسی. کریمی قدوسی وباز هم کریمی قدوسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج