۷۹۰۰۲۰
۱۱ نظر
۵۰۰۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
پ

چرایی افزایش خودسرانه قیمت محصولات لبنی

دبیر انجمن صنایع لبنی با بیان دلایل افزایش خودسرانه قیمت از سوی شرکت‌های لبنی، گفت: کارخانجات توانایی تحمل ضرر و زیان را ندارند.

خبرگزاری میزان: دبیر انجمن صنایع لبنی با بیان دلایل افزایش خودسرانه قیمت از سوی شرکت‌های لبنی، گفت: کارخانجات توانایی تحمل ضرر و زیان را ندارند.

رضا باکری درباره تعیین نرخ جدید محصولات لبنی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی قرار بود چهارشنبه درباره این موضوع در ستاد تنظیم بازارتصمیم گیری شود که با توجه به تغییر و تحولاتی که در سطح وزارتخانه صنعت افتاد این جلسه تشکیل نشد.

وی در پاسخ به این سئوال که شرکت‌های لبنی بر چه اساسی نرخ محصولات خود را افزایش دادند، افزود: این افزایش قیمت براساس محاسباتی است که دستورالعمل قیمت‌گذاری کالا‌های داخل را پوشش می‌دهد و افزایش قیمت شیر خام و مواد پتروشیمی بسته بندی را در بر می‌گیرد.

دبیر انجمن صنایع لبنی در پاسخ به این سئوال که آیا افزایش بدون مصوبه ستاد تنظیم بازار تخلف نیست، اظهار کرد:
زمانی که بین ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان در هر کیلوگرم شیر و مواد بسته بندی تغییرات وجود دارد، هیچ کارخانه‌ای سود آنچنانی ندارند که بتوانند این موضوع را تحمل کند بنابراین وارد زیان‌دهی می‌شوند.

باکری ادامه داد: بنابراین برای جلوگیری از ضررو زیان و ترازنامه منفی بلافاصله ما مسئله را منعکس می‌کنیم، اما زمانی که روند تصمیم گیری کند و طولانی می‌شود، کارخانجات نمی‌توانند چند ماه دچار ضرر و زیان شوند بنابراین یک ماه صبر می‌کنند و اگر جوابی نگیرند به ناچار افزایش قیمت می‌دهند.

دبیر انجمن صنایع لبنی با بیان اینکه روند تصمیم گیری باید اصلاح شود، تاکید کرد: دولت باید در بازه زمانی که در حال تصمیم گیری است ضرر و زیان کارخانجات را جبران کند اما، اگرنخواهد اینکار را انجام دهد، کارخانجات قادر به پاسخگویی به سهامداران خود نخواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ... دروغ میگید نماینده یکی از همین شرکت های لبنی به ما گفت نامه زدن اگه محصولاتتون رو گرون نکنید جریمه میشید

    • بدون نام

      سالی چند بار میبرن بالا کار خانجات تحمل ندارن بعدا ما مردم که با مشقت وسیله تهیه میکنیم تحمل داریم نه دیگه هرچیزی حدی داره متاسفم که اینقدر میگن ولی شما کار خودتان میکنید اینقدر وسایل بمونه رودستشون تجمعی بشود اینجوری مطالبه میکنید کجا ی ایران کشور ارزانی هست از این بی عقلی ما که روحانی گفته داره سوی استفاده میشه

    • بدون نام

      موقعیکه هر کی هرکیه وهرکسی هر غلطی دلش خواست میکند واگر کسی هم کاره ای باشد وبگوید چرا با چرب کردن سبیلش ساکتش میکنند بهتر از این نمیشود

    • بدون نام

      چرایی نداره..الان دیگه هرکی هرچی گفت و هرکاری کرد..دیگه چرایی نداره که..

    • بدون نام

      چه جالب یکماه صبر میکنند بعد گران میکنن!!!
      مصرف کننده هم خراست و مهم نیست چون از خر توقعی جز فرمانبرداری و باربری نیست...چه توجیه های مسخره ای باب شده در بین گردن کلفتان و کسانی که هیچ کجا پاسخگو نبوده و نیستن

    • بدون نام

      مدیریت درحدصفر مچکریم مسولین

    • بدون نام

      هیچکس سر خود هیچی رو نمیتونه گرون کنه و گرونیا از راس دستور داده میشه من خودم چند سال پیش از میکایلیان کالباس میگرفتم هم قیمتش خوب بود هم کیفیتش ولی اومدن بهشون گفتن هم باید درصد گوشت رو پایین بیاری هم قیمت رو ببری بالا وگرنه محصولات دیگری که تو بازار هست رو کسی نمیخره و به اجبار باعث شدن هم کیفیتش بیاد پایین هم قیمتش .اونموقه یکی از کارمندهاش میگفت تو این قضیه کاله خیلی دخیل بود و چون محصولاتشو گرون کرده بود فروشش اومده بود پایین و با اعمال نفوذ باعث شد میکاییلیان هم گرون بشه هم درصد گوشت رو بیاره پایین

      پاسخ ها

      • ق

        بله درست است

    • بدون نام

      قدیم میگفتن
      پول قدرت و اسلحه همه کار میکنه راست گفتن

    • بدون نام

      پول بسته بندی؟مسخرس. اصلا بطری ها را جمع کنن توی شیشه بدن مثل قدیم

    • بدون نام

      دولت رها کرده اینکه ربطی به امریکای جنایت کار ندارد اصلا مداخله نمیکند روز به روز قیمت لبنیات بالا میرود پس دولت چگونه ارز ۴۲۰۰ به لبنیات میدهد باید قیمت ثابت باشد شیر پاکتی ۱۵۰ تومانی زمان اوایل احمدی نژاد ۳۰۰۰ تومان شده لعنت به منافقان که از قاتلان بد ترند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج