۷۹۰۰۳۶
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

برخورد قاطع پلیس با تالار‌های متخلف عروسی

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی کرمانشاه گفت: با تالارهای عروسی متخلف برخورد و به مراجع قضایی معرفی می شوند.

خبرگزاری مهر: رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی کرمانشاه گفت: با تالارهای عروسی متخلف برخورد و به مراجع قضایی معرفی می شوند.

احمدعلی اکبری اظهار داشت: در طرح جدید نظارتی، علاوه بر بررسی‌کمیت و کیفیت عملکرد تالارها به عکاس‌ها و فیلمبرداران نیز توجه ویژه‌ای می‌شود.

وی افزود: ازآنجا که عکس‌های شخصی زیادی از مردم در فضای مجازی پخش شده و در این مورد شکایت بسیار است، اداره نظارت بر اماکن عمومی استان نظارت ویژه‌ای بر فعالیت عکاس‌ها وفیلمبرداران مجالس خواهد داشت.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی کرمانشاه بیان کرد: بدون شک ماموران نظارت بر اماکن عمومی استان با عکاس و فیلمبردار بدون مجوز هیچ‌گونه تعارفی ندارند به صورت قانونی با آنها برخورد می‌کنند.

وی گفت: مدیران مراکز پذیرایی و تالارها باید تلاش جدی خود را به منظور فراهم کردن بستر مناسب و همچنین نهادینه کردن رفتارهای شایسته با حفظ ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی به عمل آورند.

اکبری همچنین درباره آخرین ضوابط و مقررات برپایی مراسم عروسی، عنوان داشت: جداسازی سالن‌های زنانه و مردانه از یکدیگر، عدم نصب دوربین در سالن‌های زنانه و عدم به‌کارگیری کارکنان زن در بخش آقایان و بالعکس از جمله موارد مهمی است که مدیران تالارها باید به آن توجه داشته باشند.

وی بیان کرد: بدون شک این موارد نیز در بازرسی ها مورد توجه قرار میگیرد و با صاحبان آتلیه‌های متخلف برخورد می‌شود.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی کرمانشاه با تاکید بر ضرورت نظارت بیشتر بر وضعیت پارکینگ‌های تالارهاگفت: برای پارکینگ تالارها باید تیم نظارت در نظر گرفته شود تا رفت و آمد افراد به داخل تالار را کنترل کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای کاش برخورد قاطع پلیس با مسایل مهمتر هم انجام میشد و نه فقط مردم آزاری

    • بدون نام

      یه چیزایی از قلم افتاد مثلا اسکن قرنیه مهمان ها قبل از ورود، اثر نگشت گرفتن از همه مهمان ها، تهیه بانک دی ان ای مهمان ها و فیلم بردار و ... اونوقت میگیم چرا کشورهای خارجی با ایرانیها بد رفتار میکنن!؟ وقتی میینن ایرانی ها تو کشورشون باهاشون چطور رفتار میشه حتما یه فکرایی دیگه میکنن!

    • ناشناس

      اداب و رسوم هر قوم به خودشون ربط داره. همه ایران میدونن که عروسی های شمال به چه صورته.از اول تاریخ چحوری بوده و الان چطوریه.هیچکسی هم نمیتونه عروس و دامادو مجبور کنه اونجوری که اونا میخوان باشن.

    • بدون نام

      پلیس کارهای مهمتری دارد به انها بپردازد بهتر است مبارز ه با دزدان بهترین ان است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا باید نطارت بیشتر ی شود. مردم ایران باید بدانن که ایران هر کشوری نیست که دلشان میخواد باشن باید حرمت نگهدارن. ولی متاسفانه خیلی از حرمتها زیر پا گذشت میشه. باید نظارت بیشتری شود شما ها اگر دلتون از جای دیگه پر است روی مطالبهای دیگه خالی نکید.

    • بدون نام

      توکشورهمه چی گل وبلبل شده !!!!! فقط همین ی کارمونده که دم پلیس کرمانشاه گرم گرم گرم که تمومش کرد

    • محمد صالح نادی

      پلیس ما دسته کمی از صدا و سیما نداره....متاسفانه آدم احساس خوبی از دیدنشون نداره..عوض اینکه باعث آرامش جامعه باشند درست برعکس عمل میکنند و باعث سلب آسایش مردم می شوند.. برخورد های ناشیانه و کور با بدحجابی و کشاندن خانواده های بیچاره به خیابان وزراء ، گذاشتن ایست و بازرسی تو بلوار اندرزگو برای جلوگیری از دور دور ماشینهای لوکس و ایجاد ترافیک سنگین ، گیر دادن به یه پیرزن بیچاره تنها که تنها دلخوشیش اینه که با سگ پشمالوی کوچیکش بره گردش تو پارک ، چراغ های راهنمایی داغون و بدون کانتر شماره که خود باعث ایجاد ترافیک میشوند ،اینها بخشی از مشاهدات بنده بود که شده الویت های پلیس ایران .. واقعا باعث تاسفه

    • بدون نام

      بیکار هستن دیگه کاری با اختلاسگرا ندارن اونا دارن ثواب میکنن باید از بیکاری یه کار مهمی انجام بدن چی بهتر از دخالت تو زندگی مردم‌.مگه از مردم مظلوم تر کسی هست

    • بدون نام

      مراسم عروسی ما کردها از قدیم همین بوده و کسی نمیتونه جداسازی کنه

    • بدون نام

      یه پلیس بیاد تو عروسی و نظارت کنه خنده دار که نه گریه داره ،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج