جاباما
۷۹۰۰۷۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مهدی رحمتی به جوانان استقلال درس داد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مهدی رحمتی با رفتار حرفه‌ای خود روی نیمکت به تمام جوانان این تیم درس حرفه‌ای‌گری داد.

خبرگزاری مهر: سهراب بختیاری زاده با اشاره به شکست تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: شکست در هر حالتی تلخ است، اما من این شکست را تلخ‌ترین شکست این تیم در نیم فصل اول می‌دانم. چون این یک بازی مستقیم بود و امتیازات آن ارزش دو برابری داشت. به خصوص که این بازی در تهران بود و در بازی برگشت تیم ما باید در اصفهان به مصاف سپاهان برود.

پیشکسوت آبی پوشان ادامه داد: اما از شکست و واگذاری نتیجه بدتر این بود که استقلال به هیچ وجه فوتبال قابل قبولی مقابل سپاهان ارائه نداد. به جز دقایق پایانی که بازیکنان به صورت احساسی به دروازه سپاهان نزدیک شدند و به بازی مستقیم روی آوردند، در سایر دقایق برنامه‌ای برای خلق موقعیت و رسیدن به گل در این تیم نمی دیدیم.

وی افزود: پس از بازی استقلال مقابل السد، این دومین بازی خیلی بد این تیم بود که متاسفانه هر دو بازی هم در ورزشگاه آزادی انجام شد. دلیلش را نمی‌دانم اما استقلال در این فصل بازیهای خوبی در ورزشگاه آزادی انجام نداده است. ای کاش مسئولان استقلال آسیب شناسی کنند و متوجه شوند چرا تیم در ورزشگاه آزادی اعتماد به نفس لازم را ندارد.

بختیاری زاده در ادامه این گفتگو بیان داشت: می‌خواهم به رفتار حرفه‌ای مهدی رحمتی اشاره کنم. رحمتی با رفتارش به همه جوانان استقلال و بازیکنان کم تجربه این تیم درس حرفه‌ای گری داد. بازیکنان جوان استقلال باید از رحمتی درس بگیرند. کاپیتان استقلال خیلی راحت با مقوله نشستن روی نیمکت کنار آمد و این رفتار او باید مورد توجه بازیکنان جوان تر این تیم قرار گیرد.

مدافع پیشین آبی پوشان تصریح کرد: حالا که صحبت از بازیکنان جوان تر استقلال شد باید به این نکته هم اشاره کنم که من بازیکنان جوان این تیم را مسئولیت‌پذیر ندیدم. این بازیکنان باید بدانند پیراهن چه تیمی را بر تن کرده‌اند و قدر این موقعیت را بدانند. اما متاسفانه اغلب آنها با بی مسئولیتی در زمین حضور پیدا می‌کنند و یکی از آسیب‌هایی که این روزها استقلال از آن ضرر می‌کند همین مسئولیت نپذیرفتن بازیکنان جوان تر این تیم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو بابا همین سر استقلال زیر آب کرد.حالاهم برای خود شیرینیه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج