۷۹۰۰۸۳
۹ نظر
۵۶۱۴
۹ نظر
۵۶۱۴
پ

عشق از راه دور یا «لانگ دیستنس» این فواید را دارد

گر چه رابطه عاطفی از راه دور سختی های خودش را دارد اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید فواید زیادی در این نوع رابطه هست که شما از آن غافل اید. شاید تا چندین سال قبل، برقراری یک رابطه عاطفی با فردی که یک شهر یا کشور از ما فاصله داشته، سخت بوده اما با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی آسان به اینترنت، تمایل مردم نیز به این نوع روابط بیشتر شده است.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: اگر چه رابطه عاطفی از راه دور سختی های خودش را دارد اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید فواید زیادی در این نوع رابطه هست که شما از آن غافل اید.

شاید تا چندین سال قبل، برقراری یک رابطه عاطفی با فردی که یک شهر یا کشور از ما فاصله داشته، سخت بوده اما با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی آسان به اینترنت، تمایل مردم نیز به این نوع روابط بیشتر شده است. اگر شما هم در چنین رابطه ای به سر می برید و از فاصله ای که میان شما و عشق زندگی تان وجود دارد می نالید، فوایدی که در ادامه مطلب برایتان آورده ایم را بخوانید تا نگاه مثبت تری به این نوع رابطه داشته باشید.

مهارت مدیریتی شما را بهبود می بخشد

اگر شما و شریک زندگی تان در کنار هم بودید، دیگر لازم نبود که برای دیدار هم برنامه ریزی دقیقی داشته باشید اما افرادی که دور از هم هستند باید قدرت برنامه ریزی داشته باشند. به عنوان مثال شما باید برای زنگ زدن هایتان یا حتی دیدارهایتان برنامه ریزی کنید و طبق آن پیش روید. از این رو مهارت برنامه ریزی و مدیریت در شما نیز بهبود می یابد.

از شما فردی مستقل می سازد

زوج هایی که همیشه در کنار هم هستند و کارهایشان را با هم انجام می دهند، افراد وابسته ای بار می آیند. اما آنهایی که دور از هم هستند مجبورند که مسئولیت کارهایشان را تنهایی به عهده بگیرند. این افراد به طور کلی مستقل تر از گروه اول هستند و می توانند در مواقع سختی بهتر از پس زندگی و مشکلات شان برآیند.

عشق از راه دور یا «لانگ دیستنس» این فواید را دارد

در حل کردن مشکلات موفق ترید

در روابط راه دور، دو طرف کاری جز صحبت کردن با هم ندارند. این افراد زمانی که با مشکلی مواجه می شوند، شرایط شان سخت تر است، از این رو که از تماس فیزیکی، که خود تاثیر مثبتی در ایجاد صمیمیت دارد، محروم اند. در واقع آنها باید این توانایی را داشته باشند که تنها با صحبت کردن از راه دور مشکلات یا سوتفاهم هایشان را برطرف و اعتماد طرف مقابل را به دست آوردند. همین شرایط باعث می شود که آنها در حل کردن مشکلاتی که در آینده برایشان پیش خواهد آمد، قوی تر و ماهرانه تر عمل کنند.

قدر لحظات با هم بودن را بیشتر می دانید

در روابط راه دور، از آنجا که دو طرف کمتر همدیگر را می بینند، قدر لحظه های باهم بودن را بیشتر می دانند. آنها بهتر می توانند از زمان محدودشان استفاده کنند و لذت ببرند و همین موضوع باعث می شود که آنها در زندگی فردی خود نیز آدم قدردان و شادتری باشند.

خاطرات منحصر بفردی با هم خواهید داشت

از آنجا که شما از عشق زندگی تان دور هستید، دوست دارید که زمان های باهم بودن تان را خاص تر سپری کنید. به عنوان مثال در چند روز یا چند ساعت محدودی که با هم هستید، دوست دارید فعالیت هایی را انجام دهید یا به مکان هایی بروید که برایتان هیجان انگیز و منحصر بفرد است. از این رو خاطره ای که در ذهن تان می سازید نیز شیرین تر و خاص تر است. این خاطرات شیرین مشترک تاثیر مثبتی را نه تنها در روحیه شما، بلکه در صمیمیت رابطه تان نیز خواهد گذاشت.

عشق از راه دور یا «لانگ دیستنس» این فواید را دارد

صبور بودن را تمرین می کنید

ما در دنیای سرعت ها زندگی می کنم. از این سر دنیا یک ایمیل به آن سر دنیا می زنیم و در چند ثانیه جواب آن را دریافت می کنیم. از این رو صبوری خیلی جایگاهی در این عصر مدرن ندارد. اما وضعیت برای افرادی که رابطه از راه دور را تجربه می کنند، به گونه دیگری ست. در واقع آنها صبوری را به عنوان بخشی از رابطه عاطفی شان پذیرفته اند. همین صبر می تواند در جنبه های مختلف زندگی نیز اثرگذار باشد. به عنوان مثال آنها دیگر به خاطر اتفاقات کوچک عصبانی نمی شوند و در مواقع عصبانیت نیز می توانند خودشان را کنترل کنند.

زمان بیشتری برای خود دارید

اگر شما از شریک زندگی تان دور باشید، مطمئنا زمان بیشتری برای رسیدگی به کارهای خودتان خواهید داشت. بنابراین بهتر است که آنها را هدر ندهید و نهایت استفاده را از آنها بکنید. کارهای خلاقانه مانند نوشتن، خلق یک اثر هنری یا حتی آموزش یک مهارت جدید... نه تنها به زندگی شما هیجان بیشتری می دهد، بلکه گذر زمان و دلتنگی یارتان را نیز کمتر احساس می کنید.

عشق از راه دور یا «لانگ دیستنس» این فواید را دارد

عشق واقعی را احساس می کنید

در روابط راه دور دیگر خبری از تماس فیزیکی نیست، در واقع تنها چیزی که بین دو طرف رد و بدل می شود، مکالمه تلفنی ست. در این شرایط شما مطمئن می شوید که طرف مقابل تان شما را نه برای هوا و هوس، بلکه تنها برای عشقی که نسبت به شما دارد، می خواهد. همین احساس تضمین خوبی برای شماست تا بدانید که در یک رابطه بلند مدت و سالم قرار گرفته اید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      به نر من زن یا شوهر فقط برای آخر هفته خوبه که آدم تعطیلات و وقت خوشی رو باهاشون بگذرونه. بقیه روزا فقط سکوت و آرمش

    • یلداY

      منم این نوع عشقو بیشتر دوست دارم...چیه همه جا با هم بودن...آدم یه وقتایی نیاز به تنهایی داره

    • علیخانی..

      اره همین عشق از راه دور برا همیشه عالیه..
      بقول اکبر عبدی لیلی و مجنون هم اگر بهم میرسیدن دیگه داستانی براش نبود.کارشون به طلاق میکشید

    • میرزا هیولا

      نخیرم...کی اینجوری گفته؟
      کاملا غلطه...

      منه بیچاره ۹ ساله یکیو دوس دارم...ولی اون خبر نداره...بخدا بعضی شبا اینقدر دلتنگشم ک با گریه خوابم میبره..همش برای خوشبختیش دعا میکنم، با وجود اینکه میدونم هیچوقت بهش نمیرسم...هییییچ کدوم از موارد بالا هم تو وجود من نیس..

      مرسی...اه..!

      پاسخ ها

      • یلداY

        میرزا هیولا خودت میگی عشقت یه طرفس این مطلب در مورد با روابط دو سویه است

    • بدون نام

      خوب بود

    • miss.raouf

      من تجربه کردم اما وقتی یاد اون روزی ک ترکم کرد می افتم دوست دارم فراموشی بگیرم

    • بدون نام

      همه ی این ها بود تا زمانی که فهمیدم چه قدر دروغ شنیدم.

    • بدون نام

      اي كاش كمي فرهنك سازي بشه.مثلا براي مرد متاهلي كه خانم اولش راضيه ولي از جنبه هاي اجتماعي ناراحته براي ازدواج مجدد با من.....و من هم كه نيازهام كمه...اي كاش ميشد شرعي كار رو انجام داد و از تجرد رها شد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج