جاباما
۷۹۰۰۹۱
۵۰۵۱
۵۰۵۱
پ

لوله بازکنی،قیمت لوله بازکنی و تخلیه چاه، درخواست بهترین لوله بازکنی

گرفتگی لوله ها و احتیاج به خدمات لوله بازکنی از مواردیست که برای هر خانه و کسب و کاری پیش می آید.عموما وقتی ما دچار مشکل گرفتگی لوله های منزل می شویم اولین راهی که به ذهنمان می رسد حل مشکل و لوله بازکنی با استفاده از محلول های لوله بازکنی موجود در بازار است.

برترین ها: گرفتگی لوله ها و احتیاج به خدمات لوله بازکنی از مواردیست که برای هر خانه و کسب و کاری پیش می آید.عموما وقتی ما دچار مشکل گرفتگی لوله های منزل می شویم اولین راهی که به ذهنمان می رسد حل مشکل و لوله بازکنی با استفاده از محلول های لوله بازکنی موجود در بازار است.

البته در بعضی مواقع به همین طریق می توان مشکل را حل کرد و اصطلاحا دست به لوله بازکنی خانگی زد اما دقت کنید که اگر لوله های منزل شما به طرز حادی دچار گرفتگی شده باشد، نه تنها استفاده بی رویه از این محلول ها مشکل را برطرف نمی کند بلکه ممکن است باعث درد سر بزرگتری شود و به لوله ها و سیستم آب و فاضلاب منزلتان آسیبی جدی وارد و کار شرکت لوله بازکنی را سخت تر کند.

فراموش نکنید که لوله بازکنی کاری تخصصیست و نیازمند فرد متخصص و مجرب و ابزار استاندارد لوله بازکنی است.

لوله بازکنی،قیمت لوله بازکنی و تخلیه چاه، درخواست بهترین لوله بازکنی

دلایل پر شدن چاه ها و نیاز به خدمات لوله بازکنی

مهمترین دلیل انسداد لوله ها و احتیاج به لوله بازکنی به ساختار لوله ها باز می گردد. متراژ کم میله چاه و یا دهانه کوچک آن به سرعت سبب تماس شما با شرکت های خدمات لوله باز کنی خواهد شد. دلیل اصلی پیش امدن این مشکل تفکر غیر صحیح سازنده های ساخنمان هاست که چاه را بر اساس تعداد طبقات و خانواده هایی که در آینده از آن استفاده می کنند حفر نمی کنند و باعث می شوند در مدت زمان کمی پس از آغاز سکونتتان به خدمات شرکت های لوله بازکنی نیاز پیدا کنید.

پر شدن چاه و احتیاج به خدمات لوله بازکنی ممکن است به دلیل عدم حفر کوره مناسب برای چاه پیش بیاید.

یکی دیگر از دلایلی که ممکن است شما را زود به زود به خدمات لوله بازکنی نیازمند کند جنس زمین و خاک محل سکونت شماست. برای مثال در منطقه ای که سطح آب زیرزمینی بالاست نمی توان دست به حفر چاه در متراژ بالا زد در نتیجه شما در زمان کمتری از استاندارد احتیاج به لوله بازکنی خواهید داشت.

مقاومت خاک منطقه هم در مدت زمان پر شدن چاه تاثیر دارد. در مناطقی که اصطلاحا خاک شل است و با کول گذاری مانع از ریختن خاک درون چاه نشده اند شما بهتر است به دنبال یک موسسه لوله بازکنی معتبر باشید.

سن چاه از دیگر دلایل تسریع روند پر شدن چاه و نیاز به عملیات لوله بازکنی است. در صورت بالا بودن سن چاه و عدم لایروبی درست در زمان لوله بازکنی و تخلیه چاه های قبلی، زود تر از افراد دیگر با پر شدن چاه و احتیاج به لوله بازکنی مواجه خواهید شد.

قبل از پرداختن به لوله باز کنی از طریق استفاده از فرد متخصص در زمینه لوله بازکنی شاید بد نباشد راه های لوله بازکنی خانگی را مرور کنیم:

1. اگر نسبت به کارکرد لوله ها و عملیات لوله بازکنی کاملا بی اطلاع نیستید و احتمال می دهید گرفتگی در بخش سیفون ایجاد شده است می توانید با استفاده از یک میله قلاب مانند و چرخاندن آن درون لوله مشکل را حل کنید و تماس با شرکت لوله بازکنی را فراموش کنید.

2. استفاده از مایعات اسیدی برای لوله بازکنی شاید اولین راهی باشد که به ذهن ما برسد. توجه داشته باشید که استفاده از این مایعات برای لوله بازکنی تنها در صورت گرفتگی جزئی اثر گذار است و از ریختن این مایعات در سینک آشپزخانه و یا استفاده بی رویه از آن ها در هر قسمتی از منزل اجتناب کنید چرا که نه تنها مشکل را حل نمی کنید بلکه به هزینه لوله بازکنی خود می افزائید.

3. احتمالا سنتی ترین و موثر ترین راه برای لوله بازکنی خانگی استفاده از یک شلنگ بلند است. به این صورت که شلنگ را وارد لوله مشکوک به گرفتگی کرده و تا جای ممکن وارد لوله کنید. سر دیگر شلنگ را به شیر آب وصل کرده و آب گرم را باز نمائید. حالا با جلو و عقب کردن شلنگ درون لوله سعی کنید گرفتگی را برطرف نمائید با این کار شما به در سطحی ساده تر عملیات شرکت لوله باز کنی را بازسازی می کنید و ممکن است همین کار نیاز شما به تماس با شرکت لوله بازکنی را برطرف سازد.

فراموش نکنید همه این راه های پیشنهادی برای لوله بازکنی خانگی تنها در صورت گرفتگی لوله به صورت جزئی کاربرد دارد. اگر درباره لوله بازکنی اطلاعات دارید و آگاه هستید که گرفتگی لوله منزلتان حاد است بهتر است از همان ابتدا با یک شرکت خدمات لوله بازکنی مجرب تماس بگیرید.

خدماتی که می توانید از یک شرکت لوله بازکنی انتظار داشته باشید:

  • لوله بازکنی و رفع انسداد انواع لوله های فاضلاب اعم از حمام, دستشویی, آشپزخانه , پشت بام و…
  • تخلیه چاه ولایروبی انواع چاههای فاضلاب با دستگاههای پیشرفته مکنده و انواع پمپ های لوله بازکنی
  • حفر کردن چاه جدید برای انواع چاههای فاضلاب و کندن کوره و خاکبرداری در شرایطی که لوله بازکنی بدون کنده کاری ممکن نیست.
  • کول گذاری میله و کوره انواع چاهها
  • باز کردن و رفع گرفتگی انواع چاههای فاضلاب
  • لوله کشی آب , سرد وگرم , شوفاژ و… انواع لوله کشی فاضلاب
  • رفع نم حمام, آشپزخانه , دستشویی, پشت بام و ایزوگام و رفع بوی بد فاضلاب
  • خارج کردن اشیاء قیمتی : توجه داشته باشید که اگر به هر دلیلی تلفن همراه یا هر شی با ارزشی وارد سیستم لوله منزلتان شد باید با شرکت های لوله بازکنی تماس بگیرید.
  • نصب پکیج وابگرمکن , نصب وسرویس توالت ایرانی و فرنگی، شاید درخواست انجام آن از شرکت لوله بازکنی نا معمول به نظر برسد اما به هر روی شرکت های لوله بازکنی توانایی انجام این کار را دارند.

لوله بازکنی،قیمت لوله بازکنی و تخلیه چاه، درخواست بهترین لوله بازکنی

هزینه استفاده از خدمات لوله بازکنی

قیمت نهایی خدمات شرکت های لوله بازکنی به موارد متنوعی بستگی دارد در نتیجه هوشمندانه است در هنگام تماس با شرکت لوله بازکنی بعد از دادن اطلاعات لازم بر سر هزینه خدمات لوله بازکنی به یک توافق نسبی دست پیدا کنید. بعضی از موارد موثر در قیمت لوله بازکنی از این قرار است:

1. باز بودن درب چاه: در صورت بسته بودن درب چاه ممکن است شرکت لوله بازکنی هزینه ای اضافه از شما دریافت کند.

2. تعداد رفت و برگشت های تانکر شرکت لوله بازکنی: دقت کنید که بعد از شروع به کار شرکت لوله بازکنی و مکش فاضلاب به داخل تانکر، تانکر شرکت لوله بازکنی بعد از هربار پر شدن باید به مکانی از پیش تعیین شده توسط شهرداری رفته و تخلیه کند. تعداد این رفت و برگشت ها در هزینه نهایی شرکت لوله بازکنی تاثیر می گذارد. برخی شرکت های لوله بازکنی ممکن است در صورت دور بودن منزل شما از محل تخلیه و یا پر ترافیک و شلوغ بودن خیابان منزلتان، درخواست وجه بیشتری برای لوله بازکنی نمایند.

3. لوله بازکنی در طبقات منفی: این که منزل شما در کدام طبقه واقع شده است اهمیتی ندارد مگر اینکه در طبقات منفی ساختمان ساکن باشید. در این صورت بستگی به عمق دهانه چاه از سطح خیابان اصلی، هزینه بیشتری برای لوله بازکنی پرداخت خواهید کرد. دیده شده برخی شرکت های لوله بازکنی در صورت سختی دسترسی ( مثلا باریک بودن کوچه منتهی به منزل) دریافت هزینه بیشتری برای لوله بازکنی نموده اند که بهتر است در هنگام تماس یا قبل از شروع کار در مورد قیمت خدمات لوله بازکنی به توافق برسید.

4. لوله کشی مجدد: در برخی موارد گرفتگی لوله و عملیات لوله بازکنی بدون کنده کاری برطرف نمی شود. در موارد اینچنینی، بسته به میزان کنده کاری لازم برای عملیات لوله بازکنی(از سیفون تا لبه چاه فاضلاب و گاه احتیاج به لوله کشی مجدد فاضلاب به طور کامل)، هزینه پرداختی به شرکت لوله بازکنی افزایش می یابد. عموما پرسنل شرکت لوله بازکنی در صورت نیاز به کنده کاری نظر شما را خواهند خواست و در مورد هزینه لوله بازکنی به توافقی جدید می رسند.

5. مهارت پرسنل: توجه داشته باشید هوشمندانه است وقت بیشتری برای یافتن یک شرکت لوله بازکنی خوش نام و آزمون پس داده صرف کنید. در مورد عملیاتی مانند لوله بازکنی که عموما مشتری اطلاعات خاصی درباره جزئیات لوله بازکنی ندارد، تخصص و تجربه کارگران شرکت لوله بازکنی نقش مهمی بازی می کند. دور از ذهن نیست که پرسنل بی مهارت یک شرکت لوله بازکنی پس از صرف زمان زیاد برای یک گرفتگی لوله ساده، با حدس اشتباه هزینه های بی موردی به عملیات لوله بازکنی بیفزایند.

دقت داشته باشید که هزینه نهایی سرویس لوله بازکنی با توجه به تفاوت زیاد شرایط، به توافق شما به شرکت لوله بازکنی بستگی دارد.

لوله بازکنی،قیمت لوله بازکنی و تخلیه چاه، درخواست بهترین لوله بازکنی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج