۷۹۰۰۹۵
۷ نظر
۵۰۱۰
۷ نظر
۵۰۱۰
پ

شهادت آتش نشان مشهدی حین عملیات

مدیرعامل آتش نشانی مشهد از شهادت آتش نشان مشهدی حین عملیات امداد و نجات در این شهر خبر داد.

مهر نوشت: مدیرعامل آتش نشانی مشهد از شهادت آتش نشان مشهدی حین عملیات امداد و نجات در این شهر خبر داد.

حسن جعفری صبح یکشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد:ساعت ۴:۴۴ صبح امروز حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس بین شهری با جداول میانی بزرگراه شهید کلانتری - مقابل بوستان غدیر به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره ۹ شهدای آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه اتوبوس بین شهری به هنگام حرکت در مسیر به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد شدید با گاردریل های میانی بزرگراه و شکستن بخشی از آنها متوقف شده است.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد تصریح کرد: این حادثه منجر به مصدومیت ۵ نفرشد که ۳ نفر به صورت سرپایی در محل درمان و ۲ نفر دیگر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد:پس از عملیات پیشگیرانه بواسطه نشت سوخت از خودرو و اقدامات ایمنی لازم در محل توسط ماموران آتش نشانی ، یک دستگاه کامیون که آن نیز به دلیل نامعلومی از مسیر خارج شد با خودرو ایسوزو مستقر در محل برخورد می کند که متاسفانه یکی از آتش نشانان در زمان بروز این حادثه در بین دو خودرو محبوس و به شدت مصدوم شد.

جعفری بیان کرد: متاسفانه حمید نوروزی ابدال آبادی آتش نشان ۳۱ساله ایستگاه شماره ۹ شهدای آتش نشانی مشهد در این حادثه به شهادت رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهداب

      خدا رحمتش کنه و بخانوادش صبر بده

    • بدون نام

      شهادت!!؟

    • ستایش

      چرا هرچی اتفاق تو مشهده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از کجا کپی کردی سعودی این جمله آشنای وهابی‌ها رو مگه هیچ حادثه‌ای در جاهای دیگه اتفاق نمی افته چرا جناب وهابی دوست داری ح ادث مشهد مقدس رو بزرگ نمایی کنی

      • بدون نام

        از بس مردم خوبی داره!!!

    • بدون نام

      خدا رحمتش کنه
      بدلائل نامعلومی معنا نداره! پنجاه متر جلوتر را باید علائم ،یا پرچم خطر یا یه لاستیک اتش بزنید تا راننده سرعت را را کم کند.کاری که به ما یاد دادن در همین تلویزیون که : تا رسیدن نیروهای برای جلوگیری از تصادفات در شب و جاده ها با اتش زدن به رانندگان اطلاع دهید داخل شهر هم که از یه نیروی ساده باپرچم و یا علائم خطر ....فرزند چهارماهه پدرش رو از دست نمیداد . اگر علائم هشدار فوری مستقر شده که راننده کامیون توجه نکرده .

    • بدون نام

      چند شب پیش بلوار نیکنام ترافیک خودروهای اتش نشانی کمکی هم اعزام ولی آژیر خاموش کردند .چون هر خودرویی میخواست رد بشه با توقف کوتاه و نگاه داخل کوچه حساب کنید چه زمانی میبرد .از تلویزیون بگن راننده میخوای تماشا کنی برو جلوتر پارک نه اینکه پشت سرت خودروهای کمکی را میبینی بازم کنجکاوی چه اتفاقی افتاده؛ .از فوت این جوان ناراحت شدم و چون علت را نگفتید حدس میزنم برخورد دوم ؛ خودروی سواری توقف و کامیون با سرعت کوبیده و اتش نشان خواسته علامت و به طریقی راننده را متوجه کنه که بین دو خودرو جان باخته .شایدم خواب بوده کامیون .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج