۷۹۰۱۷۴
۶ نظر
۵۰۱۳
۶ نظر
۵۰۱۳
پ

مخدر «شیشه» با طعم سفیدکننده و لوله بازکن!

کارشناس و پژوهشگر اعتیاد گفت: قیمت شیشه چهار برابر افزایش یافته، جهش قیمت شیشه به معنای این است که هزینه مصرف یک معتاد هم چهار برابر شده است و سودجویان به این ماده محرک انواع مواد سفیدکننده، لوله بازکن، پودر شوینده، انواع چسب ها و مواد شبه اسیدی اضافه می کنند.

خبرگزاری ایرنا: کارشناس و پژوهشگر اعتیاد گفت: قیمت شیشه چهار برابر افزایش یافته، جهش قیمت شیشه به معنای این است که هزینه مصرف یک معتاد هم چهار برابر شده است و سودجویان به این ماده محرک انواع مواد سفیدکننده، لوله بازکن، پودر شوینده، انواع چسب ها و مواد شبه اسیدی اضافه می کنند.

هومان نارنجی ها درباره افزایش قیمت مواد مخدر و محرک افزود: قیمت شیشه چهار برابر افزایش یافته است و هر گرم شیشه به ۱۶۰ هزار تومان رسیده است، در حالی که پیش از این هر گرم شیشه حدود ۴۰ هزار تومان قیمت داشت.

جهش قیمت شیشه به معنای این است که هزینه مصرف یک معتاد هم چهار برابر شده است و چون اغلب توان خرید ندارند مجبور به ترکیب مواد مختلف می شوند.

وی ادامه داد: فرایند تولید شیشه آشپزخانه ای است و ناخالصی های شیشه بر تنفس، مجاری گوارشی، حلق و مری تاثیر سوء دارد و باعث سوزش و آسیب اندام های درونی بدن می شود.

پژوهشگر اعتیاد اظهار داشت: قیمت مواد مخدر به دلیل انبوه انبارهای این مواد تا حدی کنترل شده اما به هر حال، موجودی انبارها رو به پایان است و قیمت ها افزایش می یابد و پیش بینی می شود که مصرف کنندگان مواد مخدر بیشتر به سمت تریاک و هروئین بروند زیرا قیمت مواد محرک مانند شیشه بسیار گران است.

نارنجی ها درباره ترکیب مواد مخدر با ناخالصی ها اظهار داشت: وجود ناخالصی در انواع مواد مخدر چالش جدی در حوزه اعتیاد محسوب می شود. اخیرا برخی افراد برای کاهش قیمت تمام شده مواد، آنها را با مواد ارزانتر ترکیب می کنند. به عنوان نمونه شیشه با هروئین مخلوط می شود.

کاهش اعتیاد به شیشه به علت گرانی

وی گفت: در ماه های اخیر تعداد افرادی که به دلایل اقتصادی برای ترک مواد محرک اقدام کرده اند، افزایش یافته است؛ بسیاری از افرادی که برای ترک شیشه مراجعه می کنند در اظهارات خود می گویند که دیگر از پس هزینه های اعتیاد برنمی آیند و در خواست کمک می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      صبر کنید دولت سبد اعتیاد بده معتادان عزیز خیالشون راحت ....

    • بدون نام

      خوب تریاک وهرویین راهم گران کنید.که دیگه هیچ کی نتونه بکشه.

    • بدون نام

      خوب تریاک وهرویین راهم گران کنید.که دیگه هیچ کی نتونه بکشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خداراشکرکه گرون کردن به جای که بخوان نون بزیلن مرغ برنج میوه چیزی حای دیگه گرون کونن اصلن درست نی فقط وفقط بایداین چیای کسافت بازی حارابایدگرون کونن شیشه تریاک هروین این کسافت حاراگرون بکونن که جوان حای مردوم هم بدبخت نشن ازاین بتر

    • ققنوس

      یعنی مصرف کنندهٔ شیشه کم کم بافت های بدنش فاسد میشه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حسبی الله ونعم الوکیل حتا قیمت شیشه را میدونید قیمتش رفته بالا اینم چهار برابر پس چطور دولت میگه ماتورم نداریم کم هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج