۷۹۰۱۷۸
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

هاشم‌زاده هریسی به یزدی: حرمت مراجع حفظ شود

یک عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آیت‌الله شبیری زنجانی واقعا از نظر علمی و تقوایی قابل تجلیل و حرمت هستند، گفت: مرجعیت پشتوانه رهبری است و اگر تضعیف شود در واقع رهبری هم تضعیف ‌می‌شود.

خبرگزاری ایرنا: یک عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آیت‌الله شبیری زنجانی واقعا از نظر علمی و تقوایی قابل تجلیل و حرمت هستند، گفت: مرجعیت پشتوانه رهبری است و اگر تضعیف شود در واقع رهبری هم تضعیف ‌می‌شود.

آیت‌الله هاشم هاشم‌زاده هریسی عضو مجلس خبرگان رهبری در واکنش به نامه تند آیت‌الله محمد یزدی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به آیت‌الله العظمی شبیری‌زنجانی از مراجع تقلید گفت: باید حرمت مراجع حفظ شود. ما پیوسته به قدرت و حرمت مرجعیت نیاز داریم. تشیع و مسلمانان به جایگاه مرجعیت نیاز دارند.

**مرجعیت پناه جامعه در روزهای سخت است

او در این باره ادامه داد: در دوران انقلاب‌ اسلامی قدرت مرجعیت خود را نشان داد و ما همیشه به آن نیاز داریم. در روزهایی که مبادا که خدا پیش بیاورد، پناهگاه همه مسائل ما مرجعیت است.

این عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: مرجعیت پشتوانه رهبری است و اگر تضعیف شود در واقع رهبری هم تضعیف ‌می‌شود.

هاشم‌زاده هریسی در توصیف شخصیت آیت‌الله شبیری زنجانی اظهار کرد:‌ آقای شبیری یک مرجع بسیار وارسته و با تقوایی است که در علم درایه ید طولایی دارد و از لحاظ تقوا هم یکی از متقین قابل وصف و ذکر است.

ایشان هر عملی انجام دهد با احتیاط و با دقت است. ایشان یک روشی دارد مبنی بر اینکه به مسائل نگاه می‌کنند که در اسلام هست یا نه تا بدعتی ایجاد نشود. ایشان واقعا از نظر علمی و تقوایی قابل تجلیل و حرمت هستند و هر کاری را با احتیاط اخلاقی انجام می‌دهند.

او درباره بینش سیاسی آیت‌الله شبیری زنجانی افزود: وقتی آدم با تقوا و با علم و فضیلت باشد، بینش سیاسی مثبتی از آن تولید می شود که آقای شبیری هم این گونه هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      وااای برما اگر آقایون .اینقدر بی بصیرت باشندوااااای برما. ‌وقتی به ساحت مقدس اباعبدالله (س)درروزعاشوراتوسط فتنه گران هک حرمت میشد سکوت میکردند ‌حالا چه شده است .آیا دیدار با سران فتنه .نباید ‌تقبیح شود ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر چی بدبختی داریم از امثال تو هستش
        سرتونو مثل کبک کردین تو برف و هیچ چیزیو نمیبینید

    • بی نام

      حاج آقا عندلیب همدانی .وقتی ‌مسجد را آتش زدند ‌وقتی .بنمازگزاران ظهر عاشورا .حمله کردند ‌چرا ‌استعفا ندادید .حالا چه شده است .این مکاتبات که از صدر اسلام تا حالا بین ‌علما مرسوم .بوده شما باز دنبال چه فتنه ای هستید؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج