۷۹۰۲۳۵
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

نماینده مجلس: جهانگیری جنگ زرگری راه انداخت

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس نسبت به اظهارات اخیر معاون اول رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه گفته حتی اراده تغییر منشی خود را هم ندارم، واکنش نشان داد.

مهر نوشت: سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس نسبت به اظهارات اخیر معاون اول رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه گفته حتی اراده تغییر منشی خود را هم ندارم، واکنش نشان داد.

سیدحسین نقوی‌حسینی با اشاره به اظهارات اخیر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور که گفته مدعی شده بود حتی اراده تغییر منشی خود را هم ندارد، اظهار داشت: اگر اینچنین است می‌توانند لایحه‌ای برای افزایش قدرت معاون اول رئیس‌جمهور به مجلس ارائه دهند و ما هم در خدمتشان هستیم!

وی با فرافکنانه خواندن این اظهارات و کنایه به آن ادامه داد: ما قانون‌گذار هستیم و آمادگی کامل داریم که قوانینی را تصویب کنیم تا اختیارات معاون اول رئیس جمهور گسترده شود و دیگر از محدودیت‌هایش گله نکند.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس علت این اظهارات را فرار رو به جلو و نگاه جهانگیری به انتخابات آینده دانست و تصریح کرد: قطعا افرادی چون جهانگیری به انتخابات‌های پیش‌رو چون انتخابات سال ۹۸ مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری ۱۴۰۰ فکر می‌کنند و برای پیروزی در آن، جنگ‌ زرگری راه می‌اندازند که بگویند ما از روحانی نیستیم!

نقوی‌حسینی بیان کرد: دولتمردانی همچون جهانگیری نمی‌توانند از عملکرد بسیار ضعیف دولت دفاع کنند و مجبورند سرشان را پایین بیاندازند و خود را از روحانی جدا کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جهانگیری اگر اختیارات هم نداشته باشد نمیتواند خود را جدای از مشکلات مملکت بداند و بخواهد وانمود کند در آن نقشی ندارد چون یکی از عوامل اصلی رای آوری آقای روحانی ایشان بودند و حالا در خوب و بد این مسئولیت شریکند ولی بهتر بود از این قبیل مسائل دوری میکردند و مسئولیت کارهایشان را میپذیرفتند که در آن صورت کمک بزرگی به وجهه و آینده سیاسی اشان بود چون مردم این حرفها که من کاره ای نیستم و اختیارات ندارم را نمیپذیرند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر جهانگیری چشم مخالفان کم سواد کور

    • بدون نام

      این چیز تازه ای نیست. دولت روحانی اعتباری نزد مردم ندارد.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من میگم ملتی که به جهانگیری رای بدهند واسه ریاست جمهوری 1400 واقعآ دیگه باید گفت ملت بدون فکر ولی ملت شریف وولایتمدار ایران همه باهوش باسواد متفکر دارای 40 سابقه رای دادن وانتخاب کردن دیگه کلاه سرشان نمیرود مثل کلید روحانی باید دست به دست هم بزارند وبا فرمایشات وراهنمایی مقام معظم رهبری گوش دهند ویک فردی متعهد به خدا و اهل البيت عليهم السلام وولابت فقیه سیاستمدار رای بدهند وایران را از این معرکه اقتصادی خارج کنند

    • بدون نام

      کار به اونجاها نمیرسه!

    • بدون نام

      خدایا ملت ایران را ازاین ذلت وخواری نجات ده

    • بدون نام

      اصلاحات همون حقه بازی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج