۷۹۰۳۱۰
۲ نظر
۵۰۳۴
۲ نظر
۵۰۳۴
پ

همکاری بازیگران ایرانی و ترک در یک فیلم

فیلم سینمایی «ترانه ای عاشقانه برایم بخوان» به کارگردانی مهرداد غفارزاده با حضور بازیگران مطرح ترکیه و ایران در حال فیلمبرداری است.

خبرآنلاین: فیلم سینمایی «ترانه ای عاشقانه برایم بخوان» به کارگردانی مهرداد غفارزاده با حضور بازیگران مطرح ترکیه و ایران در حال فیلمبرداری است.

همکاری بازیگران ایرانی و ترک در یک فیلم

فیلم «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» تولید مشترک ایران و ترکیه به کارگردانی مهرداد غفارزاده با حضور بازیگران مطرح از دو کشور ترکیه و ایران در شهر استانبول در حال فیلمبرداری است.

پژمان بازغی، افسانه پاکرو، سارا احمدی، فرهاد قائمیان، فرناز محمودی و آیتک جاوید بازیگران ایرانی این فیلم را تشکیل می‌دهند. از بازیگران مطرح سینمای ترکیه این اثر نیز می‌توان به یوسف چیم (yusuf çim)، علی بوراک جیلان (ali burak ceylan)، هازال تورسان (hazal tuesan)، آیشن اینجی (aysen inci)، سمرا دینجر (samra dincer) و الیف ارول (elif erol) اشاره کرد.

همچنین در این فیلم چناره ملک زاده خواننده آذربایجانی نیز حضور دارد، این فیلم در حال حاضر در شهر استانبول ترکیه در حال فیلمبرداری است و بعد از آن ادامه فیلمبرداری در ایران انجام خواهد شد.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: امره جوان خوش صدا با دوست نزدیکش هاکان به عنوان پیک موتوری توزیع غذای یک رستوران در استانبول کار می‌کنند، امره رابطه‌ای صمیمی با مادرش دارد و هر از گاه برای کودکان پرورشگاه بچه‌های بهشت کنسرت‌های تک نفره اجرا می‌کند و مورد علاقه بچه‌های بی‌سرپرست آن‌جاست،

همکاری بازیگران ایرانی و ترک در یک فیلم

در همین روزها دختری ایرانی به نام «دلارا» همراه برادرش «حامد» به استانبول می‌آیند که به توصیه پدرشان شعبه‌ای از کارخانه‌ای را که صنعت خانوادگی‌شان است، در استانبول تاسیس کنند، از سوی دیگر هاکان با فیلمبرداری از «امره» و پخش فیلم در فضای مجازی باعث معروفیت وی می‌شود. زنی به نام "سارا" که دلال فروش املاک است، محل پرورشگاه بچه‌های بهشت را می‌خواهد با ترفندهای مختلف به دلارا بفروشد و امره که حامی کودکان پرورشگاه است، با فروش پرورشگاه مخالفت می کند و حامد و دلارا درگیر ماجرایی ناخواسته می‌شوند و....

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وروجک

      نکنه توترکیه بازیگران میخواهندباروسری ومانتودهه 60 فیلمبرداری کنند...

    • بدون نام

      از داستان و بازیگرا مشخصه که یک رومنس کلیشه‌ای با لعاب انسان دوستی و از نو چندشی هست که مثل فیلم سلام بمبئی فقط کارت پستالی میشه بازی بازی ضعیف بازیگرا و سکانسهای مسخره هندی مانند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج