جاباما
۷۹۰۳۳۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گرشاسبی در دبی به سرخپوشان ملحق می‌شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای همراهی تیم فوتبال این باشگاه در بازی با کاشیما آنتلرز روز سه‌شنبه در فرودگاه دبی به سرخپوشان ملحق می‌شود.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس: حمیدرضا گرشاسبی که قصد دارد سرخپوشان را در سفر به ژاپن همراهی کرده و از نزدیک پیگیر مسائل آنها باشد، سه‌شنبه شب تهران را به قصد دبی ترک می‌کند. او در فرودگاه دبی به اعضای تیم ملحق می‌شود تا با پرواز بامدادی چهارشنبه، راهی ژاپن شوند.

همچنین ستاد برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا، امروز (یکشنبه) به منظور دریافت گزارش اقدامات انجام شده توسط کمیته‌ها و تبیین اقدامات بعدی، تشکیل جلسه داد. در این نشست موضوع‌های مختلفی مطرح شد و علی صدیقی، مسئول تشریفات فدراسیون فوتبال نیز از حاضرین در این جلسه بود تا در این حوزه بحث و تبادل‌نظر صورت بگیرد.

تشریفات مراسم، بلیت‌فروشی و مسائل مربوط به امنیت و نظم تماشاگران و داوطلبان از مهمترین مباحث مطرح شده در این جلسه بود و کمیته‌های مختلف موظف شدند تا روز چهارشنبه ضمن ارائه گزارش عملکرد بخش‌های مربوط به خود در راستای اجرای برنامه‌های اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و برآورد هزینه‌ها را ارائه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج